Izdvojeno

Alpine cilja na borbu za naslov 2024. ili 2025. godine

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov CEO Laurent Rossi ne očekuje da će njegova ekipa biti u igri za naslov iduće sezone, bez obzira na novu promjenu tehničkog pravilnika, te taj cilj postavlja za 2024. ili 2025. godinu.

Podsjetimo, Renault je pri povratku u Formulu 1 2016. postavio cilj osvajanja naslova unutar pet narednih sezona, što im nije pošlo za rukom. Štoviše, nisu uspjeli biti nigdje blizu redovitih osvajača pobjedničkih postolja.

Nova era Formule 1 na papiru svim ekipama daje šansu da naprave iznenađenje, ali Alpine ne očekuje da će biti pri vrhu:

“Želimo pobjeđivati pred kraj iduće ere Formule 1. Vjerujem da imamo sve potrebne alate da u tome uspijemo.”

“Iduće godine svi ćemo imati veliki reset, krenut ćemo iznova i raditi po istim ograničavajućim parametrima. Naravno, uvjeti će biti uglavnom isti, iako će neki imati bolje resurse.”

“To će nam donekle olakšati posao jer trenutno ne ulažu 200 milijuna nego 500 milijuna.”

“Pozitivno je za Formulu 1 da se odmičemo od fizičkih testova i fokusiramo na simulatore i podatke. U Renaultu imamo prilično napredan AI (umjetnu inteligenciju) kako bismo trenirali ljude.”

Rossi zna da se u Formuli 1 ništa ne događa preko noći.

“Želimo pobjeđivati u utrkama i osvajati naslov na kraju nadolazeće ere. To može biti 2024. ili 2025., ovisno o tome kad će doći novi pravilnik. Četiri godine zvuče kao dobar period za pripremu da bi se nešto zaista izgradilo. Vidjeli smo to s Red Bullom ili s Mercedesom.”

“To vrijeme je potrebno da se sastavi ekipa koju želite, ali ne bismo trebali dalje od toga jer nakon toga stižu nova pravila i sve će se resetirati.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Pa, daleko je 2024. i 2025., ali Oscar Piastri bi bio dobar izbor vozača već za 2023.

    A s ovim se ne slažem:

    “Pozitivno je za Formulu 1 da se odmičemo od fizičkih testova i fokusiramo na simulatore i podatke. U Renaultu imamo prilično napredan AI (umjetnu inteligenciju) kako bismo trenirali ljude.”

    Tj. to ne podržavam. Testovi na stazi ne mogu biti zamjenjeni simulatorima.
    To nije pozitvno. Čemu ta spika?

    Sve u svemu, kraj 2022. će puno pokazati i reći pa se tek tada može pričati o 2024. I dalje u vremenu, za Alpine



    8

    3
  2. Svake godine im treba tri godine za borbu za naslov, i tako zadnjih 5 godina,2019 su govorili da imaju sansu kad bude promjena bolida, bojim se da i iduce godine nist od njih, zvuce mi ko vlada nasa, sve nesto se obecaje a sve je to sporo, i na kraju pojeo vuk magare!



    4

    0
  3. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    taman vremena da rookie of the year alonso skupi iskustva u formuli 1



    14

    0
  4. Pogled u budućnost:

    Finale sezone 2025.g.
    “Na opće oduševljenje fanova, Fernando Alonso osvojio 3. naslov prvaka 20 godina nakon osvajanja prvog naslova”.

    Izjava Fernanda Alonsa: “Sad mogu v penziju”!



    7

    1
  5. Realno, ove godine samo jedna ekipa se može priključiti vodećem dvojcu u borbi za prvenstvo, a to je Ferrari.
    Momčadi sa ambicijama da dođu u to cijenjeno društvo kao što su Aston Martin, McLaren ili Alpine, morat će još nešto žganaca bar ove sezone pojesti.
    Alpine je prošao dug put od 2016. i 2.5 s zaostatka u kvalama, pa do prošle sezone i nekakvih 1.1 s i svake godine su napredovali. Zbog promjene pravila ove godine očekujem da naprave dodatan osjetan skok u performansama, ali ipak ne dovoljan za osvajanje prvenstva. Rossi samo tvrdi i to posve realno da ne možeš baš sa 5 mjesta i to jedva, odmah na prvo, treba skidati svake godine, mjesto, dva.
    A ni to nije nikakva garancija.
    Jer da je u F1 prvak postati lako,
    tada bi prvak bio svako !


    0

    2
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Kako je Honda-Brawn sa 8og ili kojeg vec mogla na prvo kad je zadnji put bila slicna promjena pravila.
      Nagodinu bilo koja ekipa ima sansu za prvo mjesto ako ubodu carobni trik.
      Ispravak ovu godinu



      9

      0
    • Po cemu,pa nisi ista pravila na snazi ove godine,nego dolazi do velike promjene pa mi nije jasno sta su do sada radili,prave se koda su culi za pravila tek prije 6mj pa govore ma tamo 2024/2025 cemo se borit,cista glupost od izjave



      1

      0
  6. Ono kad si se predao prije pocetka….



    3

    3
  7. Znaci ne vjerujem,imali su tolko vremena za pripremit se i opet nista,a mom Alonsu idu godine i covjek je dosao u Alpine iz razloga da ce se novim pravilnikom borit za naslov a ne tamo” iduce desetljece”,jooooojjjj sad su mi unistili subotu vecer



    1

    0
  8. Ne kuzim na cem je ovaj,pazi izjavu:

    “Pozitivno je za Formulu 1 da se odmičemo od fizičkih testova i fokusiramo na simulatore i podatke. U Renaultu imamo prilično napredan AI (umjetnu inteligenciju) kako bismo trenirali ljude.”

    Pa u cemu je onda problem,zna se vec skoro 2 godine za novi pravilnik i svi apsolutno krecu od nule,pa druga izjava je da ce “kao” osvojit naslov pred kraj ere pa kad dodu opet nova pravila sta ce opet cekat kraj neke druge ere,pa kakvo je to glupo razmisljanje,boze me sacuvaj



    4

    0
  9. 2024. ili 2025. it’s a yoke… a yoke!



    4

    0
  10. Sve vise zvuce kao Ferrari 2.



    3

    0
  11. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Razumijem skepticizam kolega u vezi najava Alpinea koji već dugo gledaju ka uspjehu tek kroz 2-3 sezone, ali 2022. ipak donosi radikalne promjene na bolidu i šanse za ovakve ekipe postoje – pukovnik ili pokojnik. Ili nešto inovativno što radi neobjašnjivo dobro (Brawn 2009.) ili mučenje da se složi ikakvo ponašanje bolida (Ferrari 2014.)



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni