Izdvojeno

Horner: Vidjet ćemo uskoro tko je pogodio, a tko je promašio

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner kaže da je njegova ekipa pronašla idealan balans između razvijanja bolida za 2021. godinu s kojim su osvojili vozački naslov i bolida za 2022. kad ulazimo u novu eru s novim tehničkim pravilnikom.

Tijekom prošlih promjena pravilnika ovog razmjera (2009., 2014.) vidjeli smo drastične promjene u snagama ekipa pa je za očekivati da će se preslagivanje donekle dogoditi i na proljeće u novoj godini.

“Kad se Ferrari pojavi s najbržim bolidom i kad nas ‘otpušu’ – onda ćemo zaključiti da smo kompromitirali razvoj za 2022.,” našalio se Horner.

“Ali, mislim da smo svi znali da stiže velika promjena pravilnika i shodno tome smo rasporedili ljudstvo i resurse.”

“Siguran sam da je svaka ekipa učinila ono što je mislila da je najbolje i pritisnuli su svoje ljude. Mislim da je u tom pogledu ekipa bila fenomenalna. Zadržati razvojni tempo za novu eru i razvijati ovogodišnji bolid – to je bio strašno težak zadatak. Cijela ekipa je pokazala nevjerojatnu posvećenost. To je bilo fenomenalno.”

Max Verstappen u iduću sezonu ulazi kao branitelj naslova, a Horner se veseli predsezonskim testiranjima:

“Vidjet ćemo za par mjeseci tko je najbrži kad se pojave potpuno novi bolidi. Izgledaju drukčije, osjećaj će biti drukčiji, kao i vozne karakteristike. Tko je pogodio, tko je promašio – sve ponovo počinje.”

Komentiraj

2 komentara

  1. ima typo u naslovu pa ga popravite, a tko će biti brži bumo vidjeli u Bahrainu od 18.do 20.03.2022.



    3

    0
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Nisam Ferrarist ali mislim da bi mogli biti u vrhu. Odavno se spremaju za ovo kao i Alpine. Najbolje bi bilo da budu svi u 0.3 sec.
    Jedva čekam testiranja, to mi je neki fetiš. 😂
    Provodim sate kao ja nešto analiziram krugove, vremena, gume i na kraju uvijek upitnik do qvalifikacija. To je neka vrsta petinga mene i F1.
    Drage kolege sve najbolje u novoj godini i ostanite mi živi i zdravi pa da svjedočimo još jednoj super zabavnoj sezoni. 😉



    17

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni