Izdvojeno

Coulthard: Verstappen je poput Senne i Schumachera

Piše: Luka Softić

Prije 11 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

David Coulthard je svoju F1 karijeru započeo u Williamsu gdje je nakon pogibije Ayrtona Senne promaknut s mjesta testnog vozača. Svoje najpamćenije trenutke karijere bilježi na prijelazu stoljeća kad je uz Hakkinena zastupao McLaren u borbi protiv Schumacherovog Ferrarija, a svoj posljednji ugovor odradio je s Red Bullom. 50-godišnji Škot danas je u ulozi stručnog analitičara pa je nakon ove veličanstvene sezone iznio svoja viđenja i povukao nekoliko paralela.

Verstappenov agresivan način vožnje često je kritiziran još od Nizozemčevog debija 2015. godine, međutim Coulthard staje na Verstappenovu stranu ustvrdjevši da je upravo zbog svog stila uopće i došao u priliku za osvajanje titule, a karakterno ga je usporedio s velikanima ovog sporta koji su također često bili protagonisti kontroverznih situacija.

“Max je izvanredan čovjek i izvanredan sportaš. Briljantan je, ali i izaziva podjele među pratiteljima sporta. Koga još znamo da je bio takav? Ayrtona Sennu i Michaela Schumachera.”

“Uz dužno poštovanje Lewisu, on je, zbog superiornog bolida, svoj nevjerojatan broj titula bio u mogućnosti osvojiti na vrlo čist način. Samim time je Max protiv moćne sinergije Lewisa i Mercedesa morao imati drugačiji pristup – kad god se ukaže prilika mora ju pokušati iskoristiti.”

“Max je borac i ponašao se kao pobjednik tijekom cijele karijere. Ne boji se nikoga. Strah nije dio njegove psihe. Ono što me kod njega impresionira je da, ako se vrata barem malo otvore, on će uvijek htjeti proći kroz njih. Sjećam se da sam u svojim vozačkim danima često vagao i dvojio hoću li ili neću riskirati kad bi mi se ukazala šansa, ali kod njega nikad nema te dvojbe. To je nešto posebno.”

David Coulthard

Povodom produžetka ugovora s Red Bullom do 2026. šef momčadi Christian Horner nada se da će se na buduću suradnju obvezati i novopečeni svjetski prvak, kojem ugovor s Red Bullom ističe koncem 2023.

“Odrastao je s nama. Pridružio nam se sa 16 godina i gledali smo ga kako sazrijeva u mladog čovjeka kakav je danas. Gledali smo ga kako griješi, ali i kako postaje dorastao naslovu svjetskog prvaka. Jako smo ponosni.”

Christian Horner

Ključni suradnik Red Bulla u ovogodišnjem pohodu na titulu je svakako bila Honda, koja ove godine nažalost napušta sport. Ipak, japanski proizvođač motora neće naprasno otići, već će sporazumno Red Bullu omogućiti tranziciju do 2023. kad će austrijska momčad u potpunosti upogoniti postrojenje za razvoj motora. Osim intelektualnog vlasništva kojeg će Red Bull moći koristiti do 2026. kad bi trebala biti uvedena nova pravila glede pogonske jedinice, Honda će Red Bullu “posuditi” i dio osoblja i tvorničkog kapaciteta. Honda, podsjećamo, odlazi iz sporta kako bi se u potpunosti posvetila razvoju tehnologije za vozila na električni pogon, a njihov odlazak, kao i izostanak prepoznatljivog natpisa na livreji koji je krasio bolide svjetskih prvaka Piqueta, Senne, Prosta, a sada i Verstappena, ostavlja gorak okus.

“Želimo Red Bullu i Verstappenu omogućiti borbu za naslov i sljedeće godine.”

Masashi Yamamoto

Komentiraj

18 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Moram priznati da sam iznenađen komentarom DC-a.
    Ima dosta istine u onome što je rekao.



    14

    3
  2. Fernando Alonso 14
    Dalonso Prikaži

    Ne preteruj…sena je sena



    8

    16
  3. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Uh šta reče, mog’o bi bez državljanstva ostat xd



    8

    1
  4. Glupost,nije ni S od Senne,kamo je zalutao DC



    4

    16
  5. Crashstapen je najobičniji “dive bomber”…app …



    4

    12
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    Složio bih se u potpunosti sa Davidom. Ne razumijem one koji kažu da je daleko od Senne, da nije ni S od njega. i sl. U redu, nije kišni čovjek, ali u puno stvari se, gotovo, podudara sa njim. Ja sam Sennu obožavao, ali, budimo pošteni, nije uvijek bio cvjetić, ma koliko sam i saam volio taj stil Ne može se Sennu opravdavati, a za iste stvari kuditi Maxa. Max nije Ayrton Senna nit će ikad biti, ali da u mnogo čemu podsjeća njegova vožnja na njega i Michaela, to stoji, ma koliko se mnogi protivili tome



    14

    3
    • Čitam kišni čovjek i prvo mi kroz glavu prođe Dustin Hoffman. Jao, moja neispavanost. 😀



      4

      0
    • x1

      Nitko nije kišni čovjek jer se moderna formula po kiši ne vozi.



      25

      2
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        poslije šumija, pamtim neke dobre partije vettela po kiši, i onu trku verstapena kada je imao vlastite trkaće linije i prošo pol grida ko pored čunjeva.(brasil 2016).. poslije toga ništa. dajte me nadopunite



        1

        0
    • raca … “Ne može se Sennu opravdavati, a za iste stvari kuditi Maxa. ” može , može . pa zar nisu MS kudili šta je “kresnija” villeneuvea 1997. ili u mađarskoj 2010. “stisnija” rubensa uz zid iako je istu stvar senna uradija prostu u suzuki 1989. ( “kresnija” je prosta da bi osvojia titulu ) , a godinu prije tj 1988. u estorilu je pri 280 km/h stisnija prosta uz zid . iako je MS MOŽDA uzor za te poteze bija AS michael je ovde pljuvan ka “prljavac” koji se nije libio ničega , a identični potezi senne su valjad bili pravi potezi ratnika i stoga opravdani . s tim šta je ovakve “sportske” poteze senna radija sa 28 ( estoril ) i 29 ( suzuka) godina , a max sa nepunih 18 pa negdje do 20 . pa bi se možda moglo zaključit da je max sa 20 zreliji nego senna sa 29 . “fanovi” će se uvik vraćat na poteze maxa ( ka šta se vraćaju i na poteze MS ) bez obzira koliko vremena prođe i kudit ih z arazliku od istih poteza koje je radija “svetac” airton kojem se sve oprostilo bez obzira na evidentno nesportske poteze …



      6

      1
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Bilo je poprilično jasno da je poseban dok je izazivao toliko reakcija kad je došao u F1. U prvim sezonama je griješio, razbijao se, arogantno se opravdavao…no treba shvatiti decko je bio na pragu punoljetnosti noseći teret cijele nacije i možda još teže – vlastitog oca koji ga je mentorirao…
    Mislim da mu karijeru zasad mozemo razlučiti na Maxa prije Monaca 2018 i Maxa poslije Monaca 2018. Max je vozač na najvišoj razini nakon tog sudara u FP3…
    Da se vratim na temu… Sennu ne bi komentirao, nisam ja ta generacija, ali za usporedbu sa Schumijem mogu reći da mu je jako sličan, posebice u mladim danima. Po kompetitivnosti, po stavovima i po talentu…. ali, Schumi ( i Senna) se tokom karijere svojom karizmom izdigao izvan granica formule 1, postao sinonim za motosport i postao jedan od najpopularnijih sportasa, poput Jordana za nas Europljanje. Pricati o Maxu u tom kontekstu je još puno puno prerano.



    11

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni