Formula 2

Zhou pobjednik drugog sprinta u Abu Dhabiju, Armstrong odustao iz vodstva

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Guanyu Zhou stigao je do četvrte pobjede sezone u pretposljednjoj utrci prvenstva. Zhou je krenuo s trećeg mjesta, a nakon što je na stazi prošao Ralpha Boschunga, vodstvo je naslijedio kada je Marcus Armstrong stao pored staze na restartu u 11. krugu.

Robert Švarcman probio se sa sedmog do drugog mjesta, dok je Ralph Boschung drugi vikend zaredom završio kao treći na drugoj sprint utrci.

Dan Ticktum stigao je u cilj kao četvrti nakon što se u završnici morao braniti od naleta Felipea Drugovicha. Brazilac je ranije izveo jedno od ljepših pretjecanja sezone kada je s vanjske strane zavoja 9 uspio proći Jehana Daruvalu.

Pobjednik prvog sprinta Daruvala završio je sedmi, a između njega i Drugovicha smjestio se Liam Lawson. Posljednji bod pripao je Jacku Doohanu koji nastavlja sa solidnim nastupima u svom tek drugom F2 vikendu.

Start utrke prošao je mirno za vodeće, no u sredini poretka pa sve do kraja odvijao se niz ludih borbi, što najbolje dočarava ovaj kadar četvorice vozača koji usporedno prilaze zavoju:

Novookrunjeni prvak Oscar Piastri očito se u potpunosti opustio i došao se zabaviti u posljednjim dvjema utrkama, sada kada nema brige oko osiguravanja naslova. Agresivno je krenuo već u prvi zavoj na samom startu, a zatim je prilikom pokušaja prolaska Liama Lawsona u zavoju 5 izgurao Novozelanđanina na par centimetara od zida i za to dobio pet sekundi kazne. Pao je s osmog na 13. mjesto i bez kazne u gore spomenutom ludilu sredine poretka.

Prvi incident vidjeli smo tek u četvrtom krugu. Olli Caldwell pokušao je proći Alessija Deleddu s unutarnje strane zavoja 9, no došlo je do kontakta u kojem je Deledda ostao stajati odmah pored staze. Prvo je oglašen virtualni safety car, a zatim je na stazu izašao pravi safety car.

Utrkivanje je nastavljeno u sedmom krugu, ali potrajalo je tek do mjesta prošlog incidenta – ovog puta bila je riječ o troboju između Piastrija, Jurija Vipsa i Roya Nissanyja. Piastri je u šestom zavoju sjajno iskoristio Vipsovu i Nissanyjevu borbu te obojicu prošao s vanjske strane u istom potezu, a onda je u devetom zavoju Nissany pokušao proći Piastrija s unutarnje strane, dok je Vips bio skroz na vanjskoj liniji. Prvo je došlo do kontakta između Nissanyja i Piastrija, a onda se Piastri odbio u Vipsa i potonja dvojica su odustala.

Novi safety car trajao je do 11. kruga, a na samom restartu, tek što je prošao prvi zavoj, sa strane se pomaknuo dotad vodeći Marcus Armstrong i parkirao bolid. Za njegovo micanje bio je dovoljan virtualni safety car, a do kraja nije bilo većih incidenata. Švarcman je uspio proći Boschunga za drugo mjesto u 12. krugu.

Posljednja utrka sezone, glavna utrka vikenda u Abu Dhabiju, vozi se sutra od 10 sati, a kako izgleda startni poredak možete provjeriti ovdje.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Guanyu Zhou Virtuosi
2 Robert Švarcman Prema +3.413s
3 Ralph Boschung Campos Racing +9.772s
4 Dan Ticktum Carlin +14.296s
5 Felipe Drugovich Virtuosi +14.501s
6 Liam Lawson Hitech GP +17.088s
7 Jehan Daruvala Carlin +19.839s
8 Jack Doohan MP Motorsport +21.086s
9 Theo Pourchaire ART Grand Prix +21.942s
10 Bent Viscaal Trident +22.722s
11 Richard Verschoor Charouz Racing System +25.881s
12 Guilherme Samaia Charouz Racing System +30.899s
13 Jake Hughes HWA Racelab +31.463s
14 Clement Novalak MP Motorsport +31.867s
15 Olli Caldwell Campos Racing +32.236s
16 Marino Sato Trident +37.022s
17 Roy Nissany DAMS +1m06.754s
18 Christian Lundgaard ART Grand Prix +1 krug
Marcus Armstrong DAMS
Juri Vips Hitech GP
Oscar Piastri Prema
Alessio Deledda HWA Racelab

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni