Guanyu Zhou stigao je do četvrte pobjede sezone u pretposljednjoj utrci prvenstva. Zhou je krenuo s trećeg mjesta, a nakon što je na stazi prošao Ralpha Boschunga, vodstvo je naslijedio kada je Marcus Armstrong stao pored staze na restartu u 11. krugu.
Robert Švarcman probio se sa sedmog do drugog mjesta, dok je Ralph Boschung drugi vikend zaredom završio kao treći na drugoj sprint utrci.
Dan Ticktum stigao je u cilj kao četvrti nakon što se u završnici morao braniti od naleta Felipea Drugovicha. Brazilac je ranije izveo jedno od ljepših pretjecanja sezone kada je s vanjske strane zavoja 9 uspio proći Jehana Daruvalu.
Pobjednik prvog sprinta Daruvala završio je sedmi, a između njega i Drugovicha smjestio se Liam Lawson. Posljednji bod pripao je Jacku Doohanu koji nastavlja sa solidnim nastupima u svom tek drugom F2 vikendu.
Start utrke prošao je mirno za vodeće, no u sredini poretka pa sve do kraja odvijao se niz ludih borbi, što najbolje dočarava ovaj kadar četvorice vozača koji usporedno prilaze zavoju:
Novookrunjeni prvak Oscar Piastri očito se u potpunosti opustio i došao se zabaviti u posljednjim dvjema utrkama, sada kada nema brige oko osiguravanja naslova. Agresivno je krenuo već u prvi zavoj na samom startu, a zatim je prilikom pokušaja prolaska Liama Lawsona u zavoju 5 izgurao Novozelanđanina na par centimetara od zida i za to dobio pet sekundi kazne. Pao je s osmog na 13. mjesto i bez kazne u gore spomenutom ludilu sredine poretka.
Prvi incident vidjeli smo tek u četvrtom krugu. Olli Caldwell pokušao je proći Alessija Deleddu s unutarnje strane zavoja 9, no došlo je do kontakta u kojem je Deledda ostao stajati odmah pored staze. Prvo je oglašen virtualni safety car, a zatim je na stazu izašao pravi safety car.
Utrkivanje je nastavljeno u sedmom krugu, ali potrajalo je tek do mjesta prošlog incidenta – ovog puta bila je riječ o troboju između Piastrija, Jurija Vipsa i Roya Nissanyja. Piastri je u šestom zavoju sjajno iskoristio Vipsovu i Nissanyjevu borbu te obojicu prošao s vanjske strane u istom potezu, a onda je u devetom zavoju Nissany pokušao proći Piastrija s unutarnje strane, dok je Vips bio skroz na vanjskoj liniji. Prvo je došlo do kontakta između Nissanyja i Piastrija, a onda se Piastri odbio u Vipsa i potonja dvojica su odustala.
Novi safety car trajao je do 11. kruga, a na samom restartu, tek što je prošao prvi zavoj, sa strane se pomaknuo dotad vodeći Marcus Armstrong i parkirao bolid. Za njegovo micanje bio je dovoljan virtualni safety car, a do kraja nije bilo većih incidenata. Švarcman je uspio proći Boschunga za drugo mjesto u 12. krugu.
Posljednja utrka sezone, glavna utrka vikenda u Abu Dhabiju, vozi se sutra od 10 sati, a kako izgleda startni poredak možete provjeriti ovdje.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Guanyu Zhou | Virtuosi | – |
2 | Robert Švarcman | Prema | +3.413s |
3 | Ralph Boschung | Campos Racing | +9.772s |
4 | Dan Ticktum | Carlin | +14.296s |
5 | Felipe Drugovich | Virtuosi | +14.501s |
6 | Liam Lawson | Hitech GP | +17.088s |
7 | Jehan Daruvala | Carlin | +19.839s |
8 | Jack Doohan | MP Motorsport | +21.086s |
9 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | +21.942s |
10 | Bent Viscaal | Trident | +22.722s |
11 | Richard Verschoor | Charouz Racing System | +25.881s |
12 | Guilherme Samaia | Charouz Racing System | +30.899s |
13 | Jake Hughes | HWA Racelab | +31.463s |
14 | Clement Novalak | MP Motorsport | +31.867s |
15 | Olli Caldwell | Campos Racing | +32.236s |
16 | Marino Sato | Trident | +37.022s |
17 | Roy Nissany | DAMS | +1m06.754s |
18 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | +1 krug |
– | Marcus Armstrong | DAMS | – |
– | Juri Vips | Hitech GP | – |
– | Oscar Piastri | Prema | – |
– | Alessio Deledda | HWA Racelab | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!