Formula 2

Piastri slavio i na posljednjim ovogodišnjim F2 kvalifikacijama

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 12 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Oscar Piastri još je jedan korak bliže osvajanju ovogodišnjeg F2 naslova.

Australac je u Abu Dhabiju upisao petu uzastopnu kvalifikacijsku pobjedu, s vremenom 1:35:077, ispred Jacka Doohana, kojem je ovo tek drugi F2 vikend, te Guanyua Zhoua.

S dodatna četiri boda, koja se dodjeljuju pobjedniku kvalifikacija, svoju prednost u ukupnom poretku ispred drugoplasiranog Roberta Švarcmana sada je povećao na 55,5 bodova. U slučaju pobjede Rusa na sve ti utrke ovog vikenda, uz najbrži krug u svakoj od njih, Piastri gubi naslov samo ako osvoji pet ili manje bodova. Što je, složit ćemo se, gotovo nemoguć scenarij.

Piastri će na prvoj sprint utrci, koja je na rasporedu sutra u 9:20 (CET), startati deseti, dok će Švarcman, koji je kvalifikacije završio odmah iza vodećeg trojca, utrku započeti sa sedme pozicije. Prvi će startati deseti iz današnjih kvalifikacija, Jehan Daruvala, a društvo u prvom redu pravit će mu momčadski kolega iz Carlina, Dan Ticktum.

Rezultati kvalifikacija:

Poz.VozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
1Oscar PiastriPrema1m35.077s12
2Jack DoohanMP Motorsport1m35.290s+0.213s11
3Guanyu ZhouVirtuosi1m35.348s+0.271s12
4Robert ShwartzmanPrema1m35.360s+0.283s12
5Ralph BoschungCampos Racing1m35.496s+0.419s12
6Theo PourchaireART Grand Prix1m35.504s+0.427s12
7Liam LawsonHitech GP1m35.511s+0.434s12
8Felipe DrugovichVirtuosi1m35.612s+0.535s12
9Dan TicktumCarlin1m35.618s+0.541s12
10Jehan DaruvalaCarlin1m35.821s+0.744s12
11Marcus ArmstrongDAMS1m35.855s+0.778s12
12Christian LundgaardART Grand Prix1m36.016s+0.939s12
13Roy NissanyDAMS1m36.080s+1.003s12
14Marino SatoTrident1m36.241s+1.164s12
15Juri VipsHitech GP1m36.282s+1.205s12
16Richard VerschoorCharouz Racing System1m36.293s+1.216s12
17Bent ViscaalTrident1m36.312s+1.235s12
18Jake HughesHWA Racelab1m36.462s+1.385s12
19Olli CaldwellCampos Racing1m36.570s+1.493s12
20Clement NovalakMP Motorsport1m36.722s+1.645s11
21Guilherme SamaiaCharouz Racing System1m36.741s+1.664s12
22Alessio DeleddaHWA Racelab1m38.657s+3.580s12

Komentiraj

1 komentar

  1. A za talentiranog Piastrija je jedino ostalo mjesto test vozača sljedeću sezonu. Da nije žalosno, bilo bi smiješno.



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni