Formula 2

Piastri slavio i na posljednjim ovogodišnjim F2 kvalifikacijama

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 1 godinu, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Oscar Piastri još je jedan korak bliže osvajanju ovogodišnjeg F2 naslova.

Australac je u Abu Dhabiju upisao petu uzastopnu kvalifikacijsku pobjedu, s vremenom 1:35:077, ispred Jacka Doohana, kojem je ovo tek drugi F2 vikend, te Guanyua Zhoua.

S dodatna četiri boda, koja se dodjeljuju pobjedniku kvalifikacija, svoju prednost u ukupnom poretku ispred drugoplasiranog Roberta Švarcmana sada je povećao na 55,5 bodova. U slučaju pobjede Rusa na sve ti utrke ovog vikenda, uz najbrži krug u svakoj od njih, Piastri gubi naslov samo ako osvoji pet ili manje bodova. Što je, složit ćemo se, gotovo nemoguć scenarij.

Piastri će na prvoj sprint utrci, koja je na rasporedu sutra u 9:20 (CET), startati deseti, dok će Švarcman, koji je kvalifikacije završio odmah iza vodećeg trojca, utrku započeti sa sedme pozicije. Prvi će startati deseti iz današnjih kvalifikacija, Jehan Daruvala, a društvo u prvom redu pravit će mu momčadski kolega iz Carlina, Dan Ticktum.

Rezultati kvalifikacija:

Poz.VozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
1Oscar PiastriPrema1m35.077s12
2Jack DoohanMP Motorsport1m35.290s+0.213s11
3Guanyu ZhouVirtuosi1m35.348s+0.271s12
4Robert ShwartzmanPrema1m35.360s+0.283s12
5Ralph BoschungCampos Racing1m35.496s+0.419s12
6Theo PourchaireART Grand Prix1m35.504s+0.427s12
7Liam LawsonHitech GP1m35.511s+0.434s12
8Felipe DrugovichVirtuosi1m35.612s+0.535s12
9Dan TicktumCarlin1m35.618s+0.541s12
10Jehan DaruvalaCarlin1m35.821s+0.744s12
11Marcus ArmstrongDAMS1m35.855s+0.778s12
12Christian LundgaardART Grand Prix1m36.016s+0.939s12
13Roy NissanyDAMS1m36.080s+1.003s12
14Marino SatoTrident1m36.241s+1.164s12
15Juri VipsHitech GP1m36.282s+1.205s12
16Richard VerschoorCharouz Racing System1m36.293s+1.216s12
17Bent ViscaalTrident1m36.312s+1.235s12
18Jake HughesHWA Racelab1m36.462s+1.385s12
19Olli CaldwellCampos Racing1m36.570s+1.493s12
20Clement NovalakMP Motorsport1m36.722s+1.645s11
21Guilherme SamaiaCharouz Racing System1m36.741s+1.664s12
22Alessio DeleddaHWA Racelab1m38.657s+3.580s12

Komentiraj

1 komentar

  1. A za talentiranog Piastrija je jedino ostalo mjesto test vozača sljedeću sezonu. Da nije žalosno, bilo bi smiješno.



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni