Jučerašnja utrka u Saudijskoj Arabiji cijelom je auditoriju na vrlo jasan način pokazala kakvi diletanti vode ovaj jednom prestižni sport.
Tako smo u jednom trenutku čuli team-radio između Michaela Masija, koji je trkaći direktor FIA-e, i Jonathana Wheatleya, sportskog direktora Red Bulla, u kojem Masi nudi Red Bullu da krenu s druge startne pozicije zbog obrane pozicije izvan granica staze. Red Bull mu je poručio kako moraju razmisliti o ponudi i da će mu se javiti za minutu. Wheatley ga je potom priupitao znači li to da će prvi biti Esteban Ocon u Alpineu jer se on našao ni kriv ni dužan između Verstappena i Hamiltona. No, tad je Masi shvatio da je potpuno zaboravio na Ocona, te se ispravio i poručio da bi Red Bull ipak bio treći, s Oconom na prvom poziciji i Hamiltonom na drugom.
Red Bull je prihvatio tu ponudu, vjerojatno strahujući od veće kazne koja bi bila izvjesna za slučaj da se utrka nastavila onim poretkom kako je prekinuta.
“To je bilo kao da smo na pazaru, a to je neobično. Nisam prije nailazio na to.”
“Očigledno, mi smo istaknuli svoj argument. Siguran sam da je Mercedes istaknuo svoj argument. To je bilo vrlo frustrirajuće.”
Horner je razočaran odlukama koje su donesene tijekom utrke, s obzirom na to da je njegov vozač dobio ukupno 15 sekundi kazne, uz tri pokušaja propuštanja Hamiltona na stazi – jedan uspješan, jedan poluuspješan i jedan koji je završio sa zabijanjem u stražnji dio Red Bulla.
“Nismo imali dojam da je pet sekundi opravdano. Definitivno je bio osjećaj kao da je Lewis udario u stražnji kraj Maxovog bolida.”
“Uglavnom, svaka odluka je bila protiv nas, kao i u Dohi prije par tjedana.”
“Zatim smo pogledali dva incidenta od jučer [subota]… Bilo je u najmanju ruku promjenjivo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god branio vozače-napadače koje svi vole bez obzira za kog bili ovoj kamikazi podhitno trebaš moj Horneru objasnit da je prepušranje pozicije sastavni dio utrkivanja.Nevjerovatno da ga se normalno ne može prestići a da nisu kontroverze.I kad su vruće glave i šlampavi Massi koji nije dorastao poslu paralelno zbunjeni odmah svi uklj aktere imamo šta imamo..P.S.S rszlogom se ‘pazar’ zove oktanski CIRKUS-treba pravila podhitno uvest a maknut šlamperaj po principu piškit ću-kakit ću…I da u AD 99% sudar ako budu jedan iza drugog
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
max vozi bez greske i konzistentno cijelu sezonu (za razliku od ham koji je imao milijun gresaka) da bi odjednom merc na zadnjem dijelu sezone na temelju kojekakvih upitnih odluka sudaca, polulegalnih zadnjih krila, novih motora i pitaj boga cega sve ne za sto ni ne znamo presao u dominaciju..
pa normalno je za ocekivati od vozaca tipa maxa da ce ici maximalno agresivno u dvoboje u takvim situacijama, ne kuzim sta je tu ljudima tolko kontroverzno, sigurno nece tako lako prepustit naslov za kojeg vozi cijelu godinu…
zadnjih godina dok se ham vozao oko drugih vozaca kao oko cunjeva i svi su mu se. samo micali sa staze sve je bilo u redu
sad. kad se napokon nesto desava i otkriva kakvi su zapravo ljudi u formuli, sad je kontroverza
za ocekivat je da ce se max pokusat zabiti u ham u AD ako ce morati, to su radili i vozaci prije njega koje danas spominjemo u konteksu najboljih ikada
39
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je ulaziti u dvobojne agresivno, a drugo je sirovo zatvaranje prostora. I ne Max to ne radi “zato što je Mercedes odjednom postao dominantan” već to nikada nije ni prestao ni raditi od 2015.
Btw, imao je -0.35 brži krug do zadnje krivine o kakvoj dominaciji pričamo??
A to što ti je normalno da se neko “zabije u nekog ako mora” i pokazuje zašto podržavaš baš takvog vozača.
32
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je, imao je brzi krug dok je tjerao bolid preko maximuma, zato je i zavrsio u zidu
jedno je kad stisnes gas i prvi si, drugo je kad moras dati 150% da bi bio konkurentan, pitaj Vetela
24
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto posto točno!!!!!!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takva ista krila je imao i rb ako ćemo iskreno.
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti vidio blueprintove pa znas da su ista?
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi ti vidio mercedesove bp-ove? Pa na snimkama se vidjelo savijanje krila kod rb-a.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam, i zato ništa i ne tvrdim za razliku od tebe. Da, na snimkama se vidi savijanje RBRovog krila (u prvoj polovini sezone) i nije ni približno slično kao sadašnje savijanje mercedesovog.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@drstrain
Potpis na svaki tvoj post.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja to vidim ovako:
max je direktna posljedica lewisa.
mali je odrastao gledati lewisa i suđenja koja su njemu prolazila
hamić od kad ga gledam, izgurava za poziciju, prelazi preko granice. samo je jako elegantan i čim pređe granicu, vraća se nazad, tako da kada je rosberg (i druge žrtve) izlazio van staze, izgledalo je kao da je on (rosbeg) nesposoban a lewis nije ispadao kriv.
ali itekako je bio.
max radi istu stvar, samo kad pređe granicu, nije suptilan da se vrati, nego nastavi gaziti preko granice i ode korak dalje.
BOTTOM LINE po meni, OBOJE prelaze granicu, samo je max sirovina i ne zna to zakamuflirati, a lewis to radi perfektno.
(samo za primjer npr alonso to isto ne zna raditi elegantno. alonso ili vozi korektno ili kada prijeđe preko granice ode predaleko i svima je jasno da je krivac za određeni incident, i mislim da to Alo shvaća, i to ga malo frustrira – ta lewisova sposobnost je njegov prvi glavni adut nakon raw speed-a)
TAKO DA me uopće ne smeta ovo što max radi. je li to ok? nije. ali zašto bi me smetalo kada tu kulturu suci, javnost, sudionici u formuli 1 odgajaju već 12ak godina. sada je samo kulminiralo.
što bi rekli, sve se događa s razlogom
da ne pričamo da američko vodstvo kada je najavljivalo svoje preuzimanje, nam je praktički ovo i obećalo.
So sit down and enjoy the (shit)show. uzbudljivo definitivno je.
formulu 1 iz 90tih možete svi ladno zaboraviti, jer se neće vratiti.
64
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je Ham samo odigrao sa sudarom u Maxa. Nije naletio na njega pun gas. Lijepo se čuje downshift i nije htio pretjecati prije DRS detekcije, nije ni stao pored Maxa da mu ovaj ne zakoči prije detekcije. (jednom su se Alonso i Ham tako igrali u Kanadi, samo su bili jedan pored drugog). Ham je bio svjestan da Max usporava. Skrenuo u zadnji tren i osigurao pobjedu. Vrhunska ljiga.
Treba usavršiti pravilo o propuštanju tj. kada vozač digne nogu s gasa, da ovaj drugi mora proći odmah ili gubi pravo pozicije.
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba tu puno njih usavršiti….ovo bi ja stavio da moraš propustiti bolid i jedan zavoj odvesti iza njega
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po mom mišljenju kulminiralo je nakon silverstona i one “kazne” za lewisa. Već je više puta lewis pretjecao maxa za vodstvo, a i obratno. Samo ove sezone su se borili u bahrainu, pa u portugalu (2 puta ham prestigao maksa, jednom maks hama), pa u barceloni (opet ham pretekao za pobjedu), pa u francuskoj i nikad nije bilo nekih posebnih repova nakon utrke dok se nije dogodio silverstone. Tada su suci dodijelili beznačajnu kaznu hamiltonu i max je to očito protumačio na način da se isplati luđački zaletiti s unutarnje strane i poslati konkurenta za naslov u 3 pm. Slažem se, max je oduvijek bio nevjerojatno agresivan vozač, ali tek su nakon silverstonea krenuli ovakvi uleti s unutarnje kao u brazilu i jučer.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uleti su krenuli ove sezone u Imoli, nastavilo se u Španjolskoj (reče Horner tada “klasični Max, kasno kočenje i na protivniku je da mu ostavi mjesta ako neće sudar”), nastavilo se u prvom zavoju u Silverstonu pa opet micanje LH u zavoju broj 6 da bi se odlučil napravit glupim u zavoju 9 i eto sudara, dakle daleko je Silverston od početka i jako daleko od toga da su MV iLH neki čistunci u vožnji.
Nastavilo se u Monzi u prvom krugu i sudarom kasnije, Brazil, jučer dva put + veliko povjerenje MV da LH neće zatvorit vrata kod drugog restarta nego će ić radije udarit u Ocona.
Rezultat sezone: 18 bliskih susreta – 8 čistih borbi, 8 uletavanja i 2 sudara
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, silverstone je jedan od primjera, u kontekstu mog komentara, u kojem lewis pređe preko granice, ali to napravi toliko sramežljivo odnosno profinjeno da dan danas mu pola f1 publike to ne zamjera niti u tome vidi problem.. a onda se takva mišljenja i zrcale kroz odluke sudaca…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mm4, ono u imoli i barceloni nema veze s ovim uletima iz drugog dijela sezone. U imoli su već puno prije šikane max i hamilton bili poravnati tako da tu nije bilo nikakvog uletanja, a naravno da ga max neće pustit da ga obiđe s vanjske strane, nebi ni njega lewis. U barceloni mu je doslovno lewis poslao pozivnicu da pokuša s unutarnje strane, što je meni bilo šokantno za vidjeti, jer da je išao zatvarati unutarnju stranu nema teoretske šanse da bi ga max prošao. Pretpostavljam da je lewis navikao zadnjih godina da kraj njega u prvom redu starta bottas koji ga ne smije napasti pa se opustio. O kakvim micanjima hamiltona pričaš u silverstoneu? Prvi zavoj max prošao s vanjske, hamilton pogodio apex s unutarnje- sve čisto. Šesti zavoj max savršeno pogodio apex, imao auto potpuno pod kontrolom, lewis nije bio dovoljno ispred prije zavoja da ga prođe s vanjske strane. Dalje sve znamo što se dogodilo, tko je izgubio živce, promašio apex, imao ogroman understeer i skupio protivnika. Da je pogodio apex kao što je trebao obojica bi bez problema prošli zavoj.
Maxova ulijetanja u brazilu i saud arabiji, pa čak i sudar u monzi (sve nakon silverstonea), su potpuno drugačijeg karaktera od ovih situacija koje si naveo sa početka sezone. Sve s početka sezone je odrađeno vrlo agresivno (protiv čega nemam ništa), ali ne nekontrolirano. S druge strane, ovi ekscesi kasnije su odrađeni pod cijenu sudara. Suci su maxu dali za pravo da ovo radi neadekvatnim kažnjavanjem hamiltona u silverstoneu.
P.S. Čisto sumnjam da je MV imao veliko povjerenje da LH neće zatvorit vrata kod drugog restarta. Vjerojatno bi ga bolila ona stvar da su oba odustala
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova utrka je nažalost preslika današnjeg modernog sporta općenito gdje se suci boje biti suci jer je neka od ekipa ili više njih, veća od samog sporta pa se sudac boji donijeti odluku kako treba pa plašljivo pita da li je u redu ako kazni neku ekipu ili pojedinca, nadajući se da se taj pojedinac ili ekipa neće obrušiti na njega. Nažalost sport je došao isključivi biznis i tu su samo novci bitni pa zbog istih imamo dominantne momčadi i pojedince koji diktiraju apsolutno sve od sudaca, pravila, medija pa i do navijača. Osobno ne bih bio u Massijevoj koži jer u jednu ruku imaš Mercedes koji je ko i Lički medvjed ne smiješ ga niti pogledati krivo i ostatak grida kojemu i ne preostaje ništa drugo nego biti agresivan prema Mercedesu jer nema drugog načina za nekakvu prividnu ravnopravnu borbu. E sad kako dodijelit kazne da ovce budu na broju, a Vuk sit to samo Massi zna i onda i dobijemo ovakvu lakrdiju od suđenja već xy godina kojeg se ne bi posramio Monty Python, Malnar i ekipa i Top lista Nadrealista skupa.
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Mazepin napravio Luji ono što je Lujo, zvan lički medvjed, napravio Mazepinu, Mazepina bi razapeli i prema Massijevim
kriteriji doveli do kazni koliko ih možeš zamisliti a da ne spominjem Lujine medije…. diskvalifikacija,
LP
28
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravilnik po kojemu se ravnaju u (ma)FIA-i:
Članak 1: Mercedes je u pravu.
Članak 2: Mercedes je uvijek u pravu.
Članak 3. Ako slučajno mercedes nije u pravu, primjenjuju se odredbe iz Članka 1 i Članka 2.
Tko ne vjeruje neka nastavi navijati za mercedes.
48
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno tako🤫
Pogotovo ova odluka da se Max samo prebaci iza Hamiltona nije nikako išla na ruku Red Bulla, sigurno je i ona po članku 1 i 2. Kao ni prijeko potreban crvena zastava koja je također “protiva” Red Bulla.
6
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koga su ono diskvalificirali na začelje u Brazilu? Daj me podsjeti….
8
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na začelje čega? Utrke?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što su trebali nakon što mu bolid nije prošao test? Dat mu sladoled?
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponovit ću post od prije.
Collina bi bio sto puta bolji sudac od ovog idiota, Massija, koji nema nikakav autoritet.
Kao što je “grga” rekao, “Murphyjev zakon po Massiju”.
Sramota je blaga riječ…
LP
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Masi nije sudac…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo je to najsmjesnije, da veliki poznavatelji i dugogodisnji gledatelji ne znaju uloge.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne znaju ni boje zastava, ali znaju kolike kazne kome treba dat
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema dalje :rofl:
39
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I prizno u eter.. Nikad ne priznaj da si fulo.. Vidis Maxa, ide mu..
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš, ovo je vrh.
Bas jedva cekam kraj ove sezone, izgleda da je dozvoljen samo jedan smjer u kojem smije ići sezona.
Ovo je sramota.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bio najkomičniji dio, Ocona ko šljivi…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najluđe kad Schumacherovi fanovi gade Maxa radi ovoga. Sjetite se svoga heroja i njegovih gluparija
5
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šumi u sezoni nije imao toliko situacija kao Max jučer u jednoj utrci. I to ti govorim ja koji ga nisam šmekao od početka.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vidiš kako možeš “branit” i MS ako ti treba da bi “ocrnija” maxa :) :) mislim da su MS i max dva najveća prljavca u povijesti F 1 isto ka šta su senna i lewis 2 najveća sveca u njoj . okladija bi se da MS nisi “šmeka” ne zbog uzastopnih titula , nepobjedivosti tih sezona nego zbog prljavština kojima je osvaja titule zar ne ? seb je ista njemačka škola pa ni njega mnogi nisu “šmekali” , a osim toga za razliko od LH ova dvojica su vozila dominantne bolide ….
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MSa nisam smekao od sredine 90ih. Nema veze s uzastopnim titulama iako bi radije da ga je npr Kimi uspio dobit u Mclu.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/EJ96fSLoHz4
“Na pazaru uvijek posla
Kuna, eura nikad dosta”
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kisa metaka 😁 ukrao si mi foru! 😁😁😁
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio brži😁😁😁
Jedna od njihovih boljih, uz Mejaše, Jaketu, Konan, Komunu i Pljačkam turiste. Nisu daleko ni Drei Millionen, Bauhaus i Namazan u kocki
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konan je alfa i omega kako pjesma tako i spot 😂
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AMG jedna od najjačih i jedna od tvrđih pjesama hrvatskog repa, a zajedno sa spotom jedno remek djelo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kico … u F 1 pa makar to bija samo poprtal treba bit brz , a ante je bija brži ;:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Max širi svoju glupoću i na ostale ljude u timu, pa Horneru p..ko progledali su vam kroz prste i ponudili super deal. Šuti i pokri se ušima.
10
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam znao da se u sportu može pregovarati oko startnih pozicija….
Mozda zato netko ima preko 100pp
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nije bilo crvene zastave Max bi morao vratiti poziciju na stazi. Mogao je Max startati ispred Lewisa, nitko im to nije zabranio. Ali to bi onda bilo isto kao da nije vratio poziciju na stazi. Ne znam zasto se oko ovog slucaja dize toliko buke kada je sve bilo fer.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jel? Provjeri za sto je dobio 5 sekundi kazne kasnije u utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon ove utrke, mislim da je sasvim izvjesno da ce Max ici na izbacivanje obojice na Yas Marini. Samo ne znam kako ce to izvesti jer ovaj mercedes izgleda kao da je oklopno vozilo. U cistoj utrci mislim da nema sanse protiv ovakvog stroja. Na tvrdim gumama je stalno bio u drs-u u odnosu na medium kod Maxa. Sto su to nasli u mercedesu ostaje veliko pitanje, ali taj bolid leti.
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa legalno
22
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj ti briješ pa bio je brži u kvalama i to dosta. Da je krenuo prvi i zadržao vodstvo, tada bi vjerojatno i pobijedio jer bi Merc bio u prljavom zraku. Znači ako u Abu Dhabiju bude na polu i povede trku, pobjeđuje skoro pa ziher.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mercedes je vozio u prljavom zraku pola utrke i vidili smo da mu Max sa brzim gumama nije uspio otic niti jednom preko 1.5s razlike dok Hamilton u cistom zraku napravi prednost bez problema. Vec je statisticki dokazano da je cijelu sezonu Merc brzi bolid a od Brazila na dalje su digli postotke skoro duplo sa 0.69% na 1-1.2% u odnosu na ostatak grida dok je Red Bull ostao na nekih 0.6% a svi smo vidjeli koliko to nosi u vremenima. Jucer netko komentira ma koja dominacija pa u Brazilu je imo novi motor a u Kataru mu je vise odgovarala staza haha… Novi motor ma tamo je sve “novo” ? Pa kad ste zadnji put vidjeli prije 2014g da netko skida bolide onako ko Hamilton? Bolid je u drugoj ligi u odnosu na Red Bull a da ne pricam o ostalima. Ja ne znam koliko on treba imat prednosti jedno 3s po krugu da tek onda ljudi priznaju da je dominantan a i tad bi valjda rekli da je 2s od Hamiltona?! Kad se navijaci Hamiltona toliko loze na brojke i statistiku di je po tome on najbolji ikada sta ne usporedbe njegove brojke prije 2014 i posle il sta se ne love brojki da vide koliko je Mercedes brzi od ostalih? Sta vam ne odgovara u narativu? Daleko najdominantniji bolid ikad.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije li MCL u 80ima imao sve osim jedne pobjede? Dakle, nije bas najdominantniji. Jedino sto njihov dobar auto dugo traje. No opet, od 2014. bilo je tu velikih promjena, pa se opet Merc nasao na vrhu.
Hamilton je prije 2014. pobijedio svaku sezonu, bio u prilici za naslov do zadnje trke 2007, 2008 i 2010. Pobijedio aktualnog svjetkog prvaka u istom bolidu 2007., pobijedio i drugog aktualnog svjetskog prvaka u istom bolidu 2010.
Da, u doba Red Bulla nije skupljao naslove.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ne osporava da je ovakva dominacija neviđena po pitanju trajanja. No nisu sve godine iste – 2014 – 2016 i 2020 je jedno. 2017 – 2018 i ova sezona su nešto sasvim drugo.
Stavljati sve MB naslove pod istu kapu nije realno stanje stvari. Isto tako je činjenica da su kroz te sve godine preživjeli na vrhu kroz dvije velike promjene pravila, što dosad nikome nije uspjelo koliko ja znam.
Tako da naravno da nije samo do Hama, nego do bolida i ekipe isto. No i Ham je tu veliki faktor, puno njih i sa takvim bolidom ne bi imalo takve brojke.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da 1988 je Mclaren imao 16/15 ali je imao i Sennu i Prosta dok je 2014 mercedes imao 19/17…, 2015 19/16 2016 21/19 2017 20/13 2018 21/11( od toga samo 6 ferrari i 4 redbull za one koji kazu da je ferrari bio brzi) 2019 21/15 i 2020 17/13..osim toga mercedesov tim ima puno vise 1..2 finisha puno duze dominira ali jos bitnije je da je mclaren imao 93% pobjeda mercedes 90% u najboljoj sezoni ali nitko nikada nije pobjedjivao sa tolikim razmacima kao Mercedes tako da ipak njegova dominacija stoji
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve gume bile su vrlo blizu po performansama, ali ne po potrosnji. Max je solidno drzao korak, ali malo po malo gume su pocele odlaziti…
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo postaje smijesno,gore od nasih lopova u vladi.Ima nas koji navijamo za Mercedes na ovom portalu ali mi nije jasno kako neki pljuju odmah portal kad im nije po volji misljenje necije.Idite drugdje komentirat vi koji vam nije niz dlaku a to vrijedi za bilo koga vi navijali.Verstapen i Hamilton su prgavi oba dva a jucer bi i jednom i drugom oderao kazne pa nek se kolju pri dnu.Toliko manipulacije od Fie nisam vidio od kad pratim,a pratim od 98god.
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja pratim od tamo sredine 1997. I jedan sam od rijetkih koji nije vidio problem u zadnjoj utrci. :-D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi svi sto navijate za mercedesa do jucer ste bili za mc larena… Jos malo pa bice proslost i ova vestacka era mercedesa..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je izjavio za incident, da je znao što max radi da ga pusti prije drs detekcije pa ga prođe na pravcu, dakle ako je zna šta radi max, logicno je zakljucit da se onda namjerno i zabija u bolid, rjesenje kazna za maxa od 10 sekundi, pa ko je tu lud! Hamiltin je morao dobit stop n go…
Nemaju srama ni najmanje
Kao u nogometu da domacin skrivi penal, al onda umjesto da gost puca penal puca ga domacin na drugu stranu 🤣
25
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako je Max morao vratit poziciju radi nepravednog stjecanja prednosti u prethodnom duelu, tada nije u redu da mu ‘prepusti’ poziciju na ravnom, a onda ga on sam drs-om opet prestigne. Na taj način Max zadržava nelegalno stečenu prednost. A Lewis nije od jučer da popuši tu foru.
12
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije u redu i nisan ni mislio da je uredu, al to neopravdava da se ovaj zabije u njega pa kaznu zato dobije max, igrali su oba prljavo samo jedan ima imunitet u sudaca a drugi ne
20
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa telemetrija na osnovu koje su donijeli kaznu Maxu je pokazala da je Max prenaglo zakočio, i zašto bi Ham bio kažnjen jer ga je naguzio?
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sandoff telemetrija kaže suprotno, imaš video na forumu, topic za zadnju trku.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Video grafika nije telemetrija. Ne pokazuje pritisak na papucicu kocnice, nego pokazuje hod papucice. Na videu top down se tocno vidi, a telemetrija potvrdjuje, da je max naglo zakocio kad se Hamilton zabio u njega. Zato je i dobio kaznu.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@lukarak
Telemetrija – praćenje podataka
Kakvih, koliko, kako? To je nebitno.
Pritisak na papučicu je adekvatan koliko i ovaj video pa vidiš koliko usporava. I opet ti ne pije vodu ništa što si rekao jer se vidi da neposredno prije udara Verstappen DODAJE gas…. Ne znam onda o kakvom pritisku na kočnicu pričaš…
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://prnt.sc/220m72e
Ovo je meni i više nego dovoljno… Trenutak neposredno prije udaranja
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Off
Screenshot nije dokaz ničega po meni, jer ovisi kad je uzet, može ga se uzeti u trenutku koji ti odgovara, pola sekunde prije ili poslije možda drugačije izgleda.
Jer bi po toj logici se isto mogao izvući screenshot iz Bakua 2017 neposredno prije udara di bi isto izgledalo.
Nemreš tamo gledati telemetriju, a ovdje screenshot.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naprotiv, tamo je i u trenutku udara bila kočnica, no nebitno. Evo i video, mada kao što sam rekao, imate ga na forumu. Evo i ovdje. https://www.youtube.com/watch?v=wmGZWiPa2R8
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A evo i telemetrija ako želiš…
https://prnt.sc/220oueu
Tačka 1: max pušta kočnicu
Tačka 2: Lewis pušta kočnicu
Tačka 3: Max daje gas
Tačka označena strelicom trenutak sudara
Slika bez edita: https://news.tvs-24.com/sport/content/uploads/2021/12/06/a6a2ec9977.jpg
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Snimka je već puno relevantnija od screena.
Nije nagazio na kočnicu, ali mu je brzina pala na 108, a Lewisu je u trenutku sudara bila 110. Dakle usporio je više od njega.
Možda se zato referiraju na tih 2.4 G za kaznu.
Ne znam ni koliko su kočnice relevantne u ovim našim raspravama kad znamo da ovi boldi aerodinamikom koče jako puno samim puštanjem gasa.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@OffLiberyMedia dans se prvi put u životu susrećeš s grafovima? jer već drugog gledaš krivo
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, diplomirani inženjer mašinstva sam. Žalim pokušaj.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@OffLiberyMedia onda pogledaj još jednom graf i provjeri koja je razlika između bijele i žute zastave, nakon toga možemo raspravljat ko ljudi
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxa ne volim od prvoga dana , a ni crnog ementalera baš ne mirišem ali …
Prika , gdje u pravilima piše GDJE mora jedan vozač drugog propustiti u ovim slučajevima ?! Sportski & fair play ?! Luj u Silveru , Max u Italiji ?! Oba su namazana , smradeki su isti … Sreća Maxova da mu Luj nije “slučajno” zadnju lijevu ispertadirao …. Hint : ne zna on jadan kako drugom gumu zbušiti
Da ne govorim o kalkulacijama FIA-e koliko ga puta Max mora propustiti- da , bila je treća sreća , iako legenda kruži da nije ni onda uspio morali bi ići na doljevanje goriva dok ga Luj MCXXXL ne uspije …
Sve u svemu , jedan je panj ( Max – trebalo ga je češće brusiti tup je… ) a drugi prešao sa svojim PR izjavama u sferu gorgonzole …
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje tup panj nego PR mašina.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A što ćete sad:
https://www.gpblog.com/en/news/100780/marko-in-tears-was-obviously-not-correct-i-m-sorry-about-that.html
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad Marko prizna da je pogriješio onda znaš kolko je sati
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovce na broju a Toto sit.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovoj prici najsterniji mogu biti navjiaci Max-a jel da je pravde kao što nije trebao je dobiti ili prolazak kroz box ili kaznu od 5/10 s zaustavljana u box nakok crvene zastave jel je napravio što je napravi i završio bih van bodova, ali da meca je i ovaj put kriva LOL. Idete na zadnju utrku izjednaceni i još gunđate nezahvalnost sam takva.
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, nezahvalno je ici u zadnju trku izjednačen obzirom da je sve bilo sportski kroz sezonu da bi Max vec 2 trke bio novi prvak.
Zanimljivo ha
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni stvarno nije jasno zašto se svi čude što Max vozi riskantno i preagresivno. Ako mu prođe super, ako Lewis ne popusti i sudare se njemu isto super, a ako pretjera dobije kaznu , i ovako i onako je drugi kad bi ga ovaj prešao. Mislim da nema osobe na gridu koja bi radila drugačije u takvoj situaciji.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes in Saudi-Arabia:
– Hamilton ignoring double yellow. No
penalty.
– Hamilton forcing Gasly to slam the
brakes and leave the track to avoid a
collision. No penalty.
Hamilton doing exactly the same in
the same lap to Mazepin. A
reprimande for Hamilton and a 25k
fine for the team (apparently creating
such a dangerous situation is less
severe than touching a rear wing?!)
– Bottas holding up the safety car
queue for a double stack pit. No
penalty.
– Hamilton leaving more than 10 car
lengths behind Verstappen in the
safety car queue. No penalty.
– Hamilton colliding with Verstappen
who was slowing down to let him
pass. 10 second penalty for
Verstappen for hitting the brakes after
having 3-4 seconds before that to
actually pass him
Hamilton purposefully pushing
Verstappen off the track. No penalty.
Yeah. Mercedes has such a hard time
with the FIA rulings…
18
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pipkaju granice da znaju sta smiju a sta ne na zadnjoj trci.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitam se koliki je koeficijent da će ukoliko startaju jedan do drugoga utrka biti gotova u prvom zavoju za obojcu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Optužbe i vrijeđanje Michaela Masia je doživjelo degutantne razine.
Podsjetnik da ono “cijenkanje” tj “pogađanje” koje je svima nećuveno je koncept koji se primjenjuje u pravosuđu: imaš dvje strane koje su u sporu – daš im priliku za mirnom nagodbom. Ako odbiju fer nagodvu – slučaj ide na sud.
…i upravo to je Masi napravio – ponudio je Red Bullu da vrate poziciju koju su stekli nepoštenim putem. To je puno bolje nego da se bacaju kazne.
Nadalje, Maxov stil vožnje je bio takav da nas je sve ostavio zabezeknutim, a kamoli direktora utrke. natoč tome je postupio najefikasnije moguće – bez kazni, i brzo.
Jedini način da se ovo moglo izbjeći je postaviti šljunčanu zamku u prvi zavoj tako da se ne može sjeći… ja ne vidim drugi način, kritičari M.M.-a molim pomozite i predložite bolje rješenje.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Msm da je najbolje Rješenje da MM odjebe iz sporta. Tražio si ga.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to lijepo i krasno u stvarnom zivotu.
Ali u sportu gdje odlucuju milisekunde nemas vremena niti smisla dogovarati ponude i cekati sto ce koja strana reci. Dok se oni dogovore, ode vlak…
A i momcadi su ko mala djeca u vrticu. Ako on kao direktor utrke (i suci) ne presjece takva nadjeb**** oni ce samo gurati granice sve dalje i dalje.
Sami su se doveli u ovu situaciju (FIA, Massi, suci…) svojim nedorecenim i nedosljednim odlukama. Da se drze pravilnika jednakim kriterijima kroz cijelu sezonu nebi mi tu sad imali o cemu raspravljati i uzivali bi u prvenstvu.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj “pazar” je nešto što je u pravilniku i može se primjeniti. Max je vraćanjem pozicije dobro prošao. Da je išlo kod sudaca mogao je dobiti veću kaznu. To zna i Horner zato su prihvatili.
“Nismo imali dojam da je pet sekundi opravdano. Definitivno je bio osjećaj kao da je Lewis udario u stražnji kraj Maxovog bolida.””
U odluci piše koliko je jako stisnuo kočnicu Max kad se Lewis približio. Kada smo vidjeli da netko vraća poziciju naglim kočenjem ispred suparnika. Ja nisam. Ako je netko vidio i ima o tome clip neka postavi link. Za takvo nešto mogao je biti i DNF. Što je sve Max radio dobro su i prošli.
Marko je odmah izjavio telemetrijom ćemo dokazati da nije zakočio. Telemetrija je pokazala koliko je snažno kočio. Naravno da ne očekujem da se Marko pospe pepelom.
I nikako mi nije jasno kako prolazi kao legalan potez da ideš ravno u zavoj i u protivnika. Onda se protivnik izmakne i nikome ništa jer nije bilo kontakta. To je postalo normalno samo ove sezone i to samo u izvedbi Maxa.
Imali smo i druge duele u prvom zavoju. Nitko tko je gubio poziciju nije išao ravno u suparnika.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto, takav će Max biti svjetski prvak. Koji se ne zna utrkivati kotač uz kotač. Sramotno.
Sjetimo se izvrsne borbe Alonsa i Hamiltona ove godine, jel to Mađarska bila, vrhunski dvoboj. Max to nikada ne bi bio u stanju učiniti, onako paralelno voziti nekoliko zavoja za redom na samom rubu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Start utrke krš i lom, prvo safety, pa onda crvena zastava.
Relativno brz restart ponovo stojeći jer je onaj prethodni stojeći tako dobro uspio na ovoj bob stazi da to bez svake sumnje treba ponoviti. I naravno, opet crvena zastava, opet restart – ponovo stojeći, ali treći put bog pomaže i idiotima pa sve prolazi ok…..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Juce je konacno isplivalo ono sto se radi vec od 2014 godine da se Mercedes gura na max samo se pitam koliki je novac iskesirao Mercedes za ovaj cirkus zadnjih godina ali juce su otkrili sve karte, valjda kraj ere pa ih nije ni briga vise.
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo suprotno, jučer je konačno isplivalo da se Maxu tolerira nesportsko ponašanje i izgurivanje protivnika, a sve kako bi se spriječilo da Lewis ponovno osvoji prvenstvo. To je očito još u zadnjih nekoliko utrka. Diskvalifikacija Merca u Brazilu, Maxovo guranje Lewisa potpuno van staze bez ikakve namjere da i sam prođe zavoj u Brazilu, cijela ova trka, itd. Žalosno će biti ako Max osvoji naslov, jer radi se o tome da ljudi samo ne žele da ga Lewis osvoji, kako ne bi skinuo ‘svetog’ Michaela. Zato se Maxu i dozvoljavaju ovakve obrane gdje on ide na izbacivanje protivnika. A to nisu odlike dobrog vozača. Max je dobar jedino kada je sam na stazi. Za išta više od toga je jednostavno podkapacitiran. A to se vidi kad progovori.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da se tolerira onda max prekjučer:
-ne bi trebao startati treći na drugom restartu
-ne bi trebao pustiti lewisa nakon izguravanja u prvom zavoju
-ne bi dobio 5 sekundi kazne za isti grijeh
-ne bi dobio 10 sekundi na kraju za brake test
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto sad ti naso bit glas razuma u ovom prepucavanju koje ce trajat do proljetnih testiranja…Evo ti Schumi
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad nisam volio Red Bull, nikad nisam volio Maxa, ali nakon svih ovih godina je očigledno da a) sve odluke se kroje u korist Mercedesa, b) Mercedes već 7 godina ima ultra najbolji bolid bez obzira na Lewisove plačeve da je Ferrari ili Red Bull brži.
Ne razumijem interese da se toliko dugo protežira dominacija jedne ekipe. Ne znam zašto Hamilton pod silom Boga mora skinuti sve Schumacherove rekorde u silu. Bez svih ovih bedastoća lik bi stao na 2-3 naslova i to bi bilo to.
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha. To je tebi problem. Sto se mora Schumacher skinuti 😂
Dobro si rekao ne zanima tebe Max, ne zanima tebe ništa samo boli puno kad se kaže da je sad Hamilton bolji od Scumachera 😂
7
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu si u pravu. Kada netko kaže da ne vjeruje da je Schumacher car nego je bolji Senna, Fangio, Clark, Prost, Lauda… Ok tu je diskusija na stolu, ali Hamilton…. LOL, pa on nije u istoj rečenici bez obzira na forsiranu statistiku.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve to veze ima tko ima najviše pobjeda i naslova? Već sada Hamilton ima više od MSa. Meni to ne mijenja pogled na vozače.
Kimi ima jedan naslov i uopće me to ne smeta. Da nema niti jedan isto bi mislio o njemu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to.
Hamdo je u Turskoj prošle godine osigurao 7. titulu, a pošto mu je to bila i 94. pobjeda, već tada je postao statistički najbolji.
Ali ni meni to ne mijenja pogled na vozače.
Da je završi karijeru sa 8-9-10 titula i 125 pobjeda, isto bi mislio o njemu (kao i mnogi drugi).
Čak šta više, dobar dio ljubitelja bi vjerovatno imao i bolje mišljenje o njemu kao vozaču (ne kažem da sada imaju loše mišljenje, ali bi sigurno imali “bolje” ili “još bolje” mišljenje) da ne vozi 8 godina zaredom seriju najdominantnijih bolida ikada (5 sezona je imao uber dominantan bolid, 2014-2015-2016-2019-2020, sa komformnom zonom od 0,5s do 1s, a i preostale 3 je imao overall najbolji bolid kroz sezonu), uz jedini zadatak da pobijedi Rosberga (što je išlo malo teže), odnosno Bottasa (što ide prilično lagano). Ako na to dodamo protekciju i pogodovanje njemu i ekipi od strane nadležnih (tu su all-time šampioni), dobiješ takvo mišljenje većine.
Milsim da bi ljudi puno više cijenili Lewisa da je morao grčevito da se bori za 3-4 titule u više-manje egal bolidima (kao što je slučaj sa njegovom prvom titulom). Naravno, i da je osvojio 3-4 u takvim uslovima,
Ova sezona ne spada u tu grupu (Benz od Silverstonea, s izuzetkom Mexica ima bolje auto, što je posebno vidljivo na zadnje 3 trke), plus ove sezone Max bi, da su trke u Bakuu, Silverstoneu i Hanugaroringu prošle čisto već slavio titulu prvaka, a u 2017. i 2018. vidjeli smo raspad sistema kod Ferrarija u svim pogledima malo prije i nakon ljetnje pauze (razvoj, nadogradnje, vozačke greške, banalni kvarovi, strateške odluke, taktika – dobro, to nije šljakalo čitavu sezonu).
Nećemo se doticati njegove “pojave”, ličnosti, izjava, postupaka, onoga što čujemo na TR, itd….. Nije tema, ali dodatno pogoršava “situaciju” po Lewisa.
Ovdje je bila anketa nekada.
Evo link za podsjetnik.
https://f1.pulsmedia.hr/44121/berger-lewis-me-sad-podsjeca-na-sennu/
Znam da 3311 glasova na malom portalu (bez uvrede @Vetma), na kojem ordinira raja sa zapadnog Balkana nije mjerodavno, ali mislim da je puno objektivnije nego da se anketa radila na nekom Britanskom portalu, gdje bi rezultati bili dijametralno suprotni.
Recimo, ja nisam očekivao toliki procenat glasova za “dobar vozač u dominantnom bolidu”.
To bi značilo da ga solidan broj glasača ne smatra ni najboljim u svojoj generaciji, vjerovatno se većinom referirajući na Alonsa, dosta manje na Vettela i Kimija. Ima čak i takvih komentarima.
Ja sam glasao za “jedan od najboljih ikad”.
Ali opet mi nije među Top 5.
Ipak malo iza te petorice (Top 6-10, da se tako izrazim).
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je svima jasno što se događa:
Merc ima bolji bolid i to puno bolji i kad ga Lulu vozi pitanje je samo hoće krenut prvi i zavrpiti prvi ili će morati to odraditi na brzim ravnicama a DRS-om. Zadnjih nekoliko utrka uprav to i gledamo, neki u nadi da će Lulu biti prvi, a većina da će ipak Max napraviti nešto i konačno prekinuti dominaciju.
Max s druge strane zna da nema šanse i baca se na glavu, čim propusti Lulu-a gotovo je, Mer odlazi na par sekundi i utrka je gotova. Zato se i Max brani tako grčevito i ponekad preko dozvoljenog.
I sad imamo situacije gdje bi Lulu prošao Maxa kad tad jer je u dominaciji kao i u Brazilu, ali Max se grčevito brani pa ispada da je Max lud a Lulu eto jednostavno žrtva luđaka za volanom. Iako Max recimo nikad nije napravio Silverstone potez, nikad nije u nekoj velikoj brzini zaletio se u protivnika i pogodio ga.
I sad dolazi zadnja utrka, svi znamo da Max nema šanse. Staza je prilagođena Mercu, pitanje je jedino hoće li Max ići u izbacivanje ili ne. Ništa drugo, na stzi nemaju nikakve šanse.
PO meni ako Max bude P2 onda ide u rokenrol. Iskreno kakve je Luu sreće da ga svi pogode sa grida lik bi imao oštećen retrovizor.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne pričaj gluposti, na većini staza ove godine RB je bio bolji paket. Merc je bolji paket zadnjih par utrka.
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjeti se Mexica kako je Max odlepršao u daljinu
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Iskreno kakve je Luu sreće da ga svi pogode sa grida lik bi imao oštećen retrovizor.”
Ja ne vjerujem da mu ono krilo nije otpalo od toliko kontakata.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar članak iz dnevnopolitičkog medija (koji se plaća) sa dobrom/kvalitetnom sportskom rubrikom: https://telesport.telegram.hr/price/je-li-ova-formula-jos-uvijek-sport/
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pazar (turski) = tržnica (hrvatski)
0
0