Izdvojeno

Horner: Bilo je kao da smo na pazaru

Piše: Ante Vetma

Prije 12 mjeseci, 105 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jučerašnja utrka u Saudijskoj Arabiji cijelom je auditoriju na vrlo jasan način pokazala kakvi diletanti vode ovaj jednom prestižni sport.

Tako smo u jednom trenutku čuli team-radio između Michaela Masija, koji je trkaći direktor FIA-e, i Jonathana Wheatleya, sportskog direktora Red Bulla, u kojem Masi nudi Red Bullu da krenu s druge startne pozicije zbog obrane pozicije izvan granica staze. Red Bull mu je poručio kako moraju razmisliti o ponudi i da će mu se javiti za minutu. Wheatley ga je potom priupitao znači li to da će prvi biti Esteban Ocon u Alpineu jer se on našao ni kriv ni dužan između Verstappena i Hamiltona. No, tad je Masi shvatio da je potpuno zaboravio na Ocona, te se ispravio i poručio da bi Red Bull ipak bio treći, s Oconom na prvom poziciji i Hamiltonom na drugom.

Red Bull je prihvatio tu ponudu, vjerojatno strahujući od veće kazne koja bi bila izvjesna za slučaj da se utrka nastavila onim poretkom kako je prekinuta.

“To je bilo kao da smo na pazaru, a to je neobično. Nisam prije nailazio na to.”

“Očigledno, mi smo istaknuli svoj argument. Siguran sam da je Mercedes istaknuo svoj argument. To je bilo vrlo frustrirajuće.”

Horner je razočaran odlukama koje su donesene tijekom utrke, s obzirom na to da je njegov vozač dobio ukupno 15 sekundi kazne, uz tri pokušaja propuštanja Hamiltona na stazi – jedan uspješan, jedan poluuspješan i jedan koji je završio sa zabijanjem u stražnji dio Red Bulla.

“Nismo imali dojam da je pet sekundi opravdano. Definitivno je bio osjećaj kao da je Lewis udario u stražnji kraj Maxovog bolida.”

“Uglavnom, svaka odluka je bila protiv nas, kao i u Dohi prije par tjedana.”

“Zatim smo pogledali dva incidenta od jučer [subota]… Bilo je u najmanju ruku promjenjivo.”

Komentiraj

105 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Koliko god branio vozače-napadače koje svi vole bez obzira za kog bili ovoj kamikazi podhitno trebaš moj Horneru objasnit da je prepušranje pozicije sastavni dio utrkivanja.Nevjerovatno da ga se normalno ne može prestići a da nisu kontroverze.I kad su vruće glave i šlampavi Massi koji nije dorastao poslu paralelno zbunjeni odmah svi uklj aktere imamo šta imamo..P.S.S rszlogom se ‘pazar’ zove oktanski CIRKUS-treba pravila podhitno uvest a maknut šlamperaj po principu piškit ću-kakit ću…I da u AD 99% sudar ako budu jedan iza drugog



    18

    3
    • max vozi bez greske i konzistentno cijelu sezonu (za razliku od ham koji je imao milijun gresaka) da bi odjednom merc na zadnjem dijelu sezone na temelju kojekakvih upitnih odluka sudaca, polulegalnih zadnjih krila, novih motora i pitaj boga cega sve ne za sto ni ne znamo presao u dominaciju..

      pa normalno je za ocekivati od vozaca tipa maxa da ce ici maximalno agresivno u dvoboje u takvim situacijama, ne kuzim sta je tu ljudima tolko kontroverzno, sigurno nece tako lako prepustit naslov za kojeg vozi cijelu godinu…

      zadnjih godina dok se ham vozao oko drugih vozaca kao oko cunjeva i svi su mu se. samo micali sa staze sve je bilo u redu
      sad. kad se napokon nesto desava i otkriva kakvi su zapravo ljudi u formuli, sad je kontroverza

      za ocekivat je da ce se max pokusat zabiti u ham u AD ako ce morati, to su radili i vozaci prije njega koje danas spominjemo u konteksu najboljih ikada



      39

      19
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži
      x2
      x1

      ja to vidim ovako:
      max je direktna posljedica lewisa.
      mali je odrastao gledati lewisa i suđenja koja su njemu prolazila
      hamić od kad ga gledam, izgurava za poziciju, prelazi preko granice. samo je jako elegantan i čim pređe granicu, vraća se nazad, tako da kada je rosberg (i druge žrtve) izlazio van staze, izgledalo je kao da je on (rosbeg) nesposoban a lewis nije ispadao kriv.
      ali itekako je bio.
      max radi istu stvar, samo kad pređe granicu, nije suptilan da se vrati, nego nastavi gaziti preko granice i ode korak dalje.
      BOTTOM LINE po meni, OBOJE prelaze granicu, samo je max sirovina i ne zna to zakamuflirati, a lewis to radi perfektno.
      (samo za primjer npr alonso to isto ne zna raditi elegantno. alonso ili vozi korektno ili kada prijeđe preko granice ode predaleko i svima je jasno da je krivac za određeni incident, i mislim da to Alo shvaća, i to ga malo frustrira – ta lewisova sposobnost je njegov prvi glavni adut nakon raw speed-a)

      TAKO DA me uopće ne smeta ovo što max radi. je li to ok? nije. ali zašto bi me smetalo kada tu kulturu suci, javnost, sudionici u formuli 1 odgajaju već 12ak godina. sada je samo kulminiralo.
      što bi rekli, sve se događa s razlogom
      da ne pričamo da američko vodstvo kada je najavljivalo svoje preuzimanje, nam je praktički ovo i obećalo.
      So sit down and enjoy the (shit)show. uzbudljivo definitivno je.
      formulu 1 iz 90tih možete svi ladno zaboraviti, jer se neće vratiti.



      64

      6
      • Kako je Ham samo odigrao sa sudarom u Maxa. Nije naletio na njega pun gas. Lijepo se čuje downshift i nije htio pretjecati prije DRS detekcije, nije ni stao pored Maxa da mu ovaj ne zakoči prije detekcije. (jednom su se Alonso i Ham tako igrali u Kanadi, samo su bili jedan pored drugog). Ham je bio svjestan da Max usporava. Skrenuo u zadnji tren i osigurao pobjedu. Vrhunska ljiga.

        Treba usavršiti pravilo o propuštanju tj. kada vozač digne nogu s gasa, da ovaj drugi mora proći odmah ili gubi pravo pozicije.



        6

        9
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Po mom mišljenju kulminiralo je nakon silverstona i one “kazne” za lewisa. Već je više puta lewis pretjecao maxa za vodstvo, a i obratno. Samo ove sezone su se borili u bahrainu, pa u portugalu (2 puta ham prestigao maksa, jednom maks hama), pa u barceloni (opet ham pretekao za pobjedu), pa u francuskoj i nikad nije bilo nekih posebnih repova nakon utrke dok se nije dogodio silverstone. Tada su suci dodijelili beznačajnu kaznu hamiltonu i max je to očito protumačio na način da se isplati luđački zaletiti s unutarnje strane i poslati konkurenta za naslov u 3 pm. Slažem se, max je oduvijek bio nevjerojatno agresivan vozač, ali tek su nakon silverstonea krenuli ovakvi uleti s unutarnje kao u brazilu i jučer.



        13

        1
        • Uleti su krenuli ove sezone u Imoli, nastavilo se u Španjolskoj (reče Horner tada “klasični Max, kasno kočenje i na protivniku je da mu ostavi mjesta ako neće sudar”), nastavilo se u prvom zavoju u Silverstonu pa opet micanje LH u zavoju broj 6 da bi se odlučil napravit glupim u zavoju 9 i eto sudara, dakle daleko je Silverston od početka i jako daleko od toga da su MV iLH neki čistunci u vožnji.
          Nastavilo se u Monzi u prvom krugu i sudarom kasnije, Brazil, jučer dva put + veliko povjerenje MV da LH neće zatvorit vrata kod drugog restarta nego će ić radije udarit u Ocona.
          Rezultat sezone: 18 bliskih susreta – 8 čistih borbi, 8 uletavanja i 2 sudara



          5

          4
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          da, silverstone je jedan od primjera, u kontekstu mog komentara, u kojem lewis pređe preko granice, ali to napravi toliko sramežljivo odnosno profinjeno da dan danas mu pola f1 publike to ne zamjera niti u tome vidi problem.. a onda se takva mišljenja i zrcale kroz odluke sudaca…



          6

          0
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          mm4, ono u imoli i barceloni nema veze s ovim uletima iz drugog dijela sezone. U imoli su već puno prije šikane max i hamilton bili poravnati tako da tu nije bilo nikakvog uletanja, a naravno da ga max neće pustit da ga obiđe s vanjske strane, nebi ni njega lewis. U barceloni mu je doslovno lewis poslao pozivnicu da pokuša s unutarnje strane, što je meni bilo šokantno za vidjeti, jer da je išao zatvarati unutarnju stranu nema teoretske šanse da bi ga max prošao. Pretpostavljam da je lewis navikao zadnjih godina da kraj njega u prvom redu starta bottas koji ga ne smije napasti pa se opustio. O kakvim micanjima hamiltona pričaš u silverstoneu? Prvi zavoj max prošao s vanjske, hamilton pogodio apex s unutarnje- sve čisto. Šesti zavoj max savršeno pogodio apex, imao auto potpuno pod kontrolom, lewis nije bio dovoljno ispred prije zavoja da ga prođe s vanjske strane. Dalje sve znamo što se dogodilo, tko je izgubio živce, promašio apex, imao ogroman understeer i skupio protivnika. Da je pogodio apex kao što je trebao obojica bi bez problema prošli zavoj.
          Maxova ulijetanja u brazilu i saud arabiji, pa čak i sudar u monzi (sve nakon silverstonea), su potpuno drugačijeg karaktera od ovih situacija koje si naveo sa početka sezone. Sve s početka sezone je odrađeno vrlo agresivno (protiv čega nemam ništa), ali ne nekontrolirano. S druge strane, ovi ekscesi kasnije su odrađeni pod cijenu sudara. Suci su maxu dali za pravo da ovo radi neadekvatnim kažnjavanjem hamiltona u silverstoneu.
          P.S. Čisto sumnjam da je MV imao veliko povjerenje da LH neće zatvorit vrata kod drugog restarta. Vjerojatno bi ga bolila ona stvar da su oba odustala



          8

          2
  2. Ova utrka je nažalost preslika današnjeg modernog sporta općenito gdje se suci boje biti suci jer je neka od ekipa ili više njih, veća od samog sporta pa se sudac boji donijeti odluku kako treba pa plašljivo pita da li je u redu ako kazni neku ekipu ili pojedinca, nadajući se da se taj pojedinac ili ekipa neće obrušiti na njega. Nažalost sport je došao isključivi biznis i tu su samo novci bitni pa zbog istih imamo dominantne momčadi i pojedince koji diktiraju apsolutno sve od sudaca, pravila, medija pa i do navijača. Osobno ne bih bio u Massijevoj koži jer u jednu ruku imaš Mercedes koji je ko i Lički medvjed ne smiješ ga niti pogledati krivo i ostatak grida kojemu i ne preostaje ništa drugo nego biti agresivan prema Mercedesu jer nema drugog načina za nekakvu prividnu ravnopravnu borbu. E sad kako dodijelit kazne da ovce budu na broju, a Vuk sit to samo Massi zna i onda i dobijemo ovakvu lakrdiju od suđenja već xy godina kojeg se ne bi posramio Monty Python, Malnar i ekipa i Top lista Nadrealista skupa.



    15

    3
    • Da je Mazepin napravio Luji ono što je Lujo, zvan lički medvjed, napravio Mazepinu, Mazepina bi razapeli i prema Massijevim
      kriteriji doveli do kazni koliko ih možeš zamisliti a da ne spominjem Lujine medije…. diskvalifikacija,

      LP



      28

      6
  3. Red Bull
    grga Prikaži

    Pravilnik po kojemu se ravnaju u (ma)FIA-i:

    Članak 1: Mercedes je u pravu.
    Članak 2: Mercedes je uvijek u pravu.
    Članak 3. Ako slučajno mercedes nije u pravu, primjenjuju se odredbe iz Članka 1 i Članka 2.

    Tko ne vjeruje neka nastavi navijati za mercedes.



    48

    14
  4. Ponovit ću post od prije.

    Collina bi bio sto puta bolji sudac od ovog idiota, Massija, koji nema nikakav autoritet.
    Kao što je “grga” rekao, “Murphyjev zakon po Massiju”.
    Sramota je blaga riječ…

    LP



    4

    4
  5. No, tad je Masi shvatio da je potpuno zaboravio na Ocona, te se ispravio….

    Nema dalje :rofl:



    39

    2
  6. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Najluđe kad Schumacherovi fanovi gade Maxa radi ovoga. Sjetite se svoga heroja i njegovih gluparija



    5

    24
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Šumi u sezoni nije imao toliko situacija kao Max jučer u jednoj utrci. I to ti govorim ja koji ga nisam šmekao od početka.



      15

      1
      • vidiš kako možeš “branit” i MS ako ti treba da bi “ocrnija” maxa :) :) mislim da su MS i max dva najveća prljavca u povijesti F 1 isto ka šta su senna i lewis 2 najveća sveca u njoj . okladija bi se da MS nisi “šmeka” ne zbog uzastopnih titula , nepobjedivosti tih sezona nego zbog prljavština kojima je osvaja titule zar ne ? seb je ista njemačka škola pa ni njega mnogi nisu “šmekali” , a osim toga za razliko od LH ova dvojica su vozila dominantne bolide ….



        5

        2
  7. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    https://youtu.be/EJ96fSLoHz4

    “Na pazaru uvijek posla
    Kuna, eura nikad dosta”



    5

    0
  8. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Ovaj Max širi svoju glupoću i na ostale ljude u timu, pa Horneru p..ko progledali su vam kroz prste i ponudili super deal. Šuti i pokri se ušima.



    10

    26
  9. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Nakon ove utrke, mislim da je sasvim izvjesno da ce Max ici na izbacivanje obojice na Yas Marini. Samo ne znam kako ce to izvesti jer ovaj mercedes izgleda kao da je oklopno vozilo. U cistoj utrci mislim da nema sanse protiv ovakvog stroja. Na tvrdim gumama je stalno bio u drs-u u odnosu na medium kod Maxa. Sto su to nasli u mercedesu ostaje veliko pitanje, ali taj bolid leti.



    20

    3
    • Kaj ti briješ pa bio je brži u kvalama i to dosta. Da je krenuo prvi i zadržao vodstvo, tada bi vjerojatno i pobijedio jer bi Merc bio u prljavom zraku. Znači ako u Abu Dhabiju bude na polu i povede trku, pobjeđuje skoro pa ziher.



      2

      7
      • Pa mercedes je vozio u prljavom zraku pola utrke i vidili smo da mu Max sa brzim gumama nije uspio otic niti jednom preko 1.5s razlike dok Hamilton u cistom zraku napravi prednost bez problema. Vec je statisticki dokazano da je cijelu sezonu Merc brzi bolid a od Brazila na dalje su digli postotke skoro duplo sa 0.69% na 1-1.2% u odnosu na ostatak grida dok je Red Bull ostao na nekih 0.6% a svi smo vidjeli koliko to nosi u vremenima. Jucer netko komentira ma koja dominacija pa u Brazilu je imo novi motor a u Kataru mu je vise odgovarala staza haha… Novi motor ma tamo je sve “novo” ? Pa kad ste zadnji put vidjeli prije 2014g da netko skida bolide onako ko Hamilton? Bolid je u drugoj ligi u odnosu na Red Bull a da ne pricam o ostalima. Ja ne znam koliko on treba imat prednosti jedno 3s po krugu da tek onda ljudi priznaju da je dominantan a i tad bi valjda rekli da je 2s od Hamiltona?! Kad se navijaci Hamiltona toliko loze na brojke i statistiku di je po tome on najbolji ikada sta ne usporedbe njegove brojke prije 2014 i posle il sta se ne love brojki da vide koliko je Mercedes brzi od ostalih? Sta vam ne odgovara u narativu? Daleko najdominantniji bolid ikad.



        17

        4
        • Nije li MCL u 80ima imao sve osim jedne pobjede? Dakle, nije bas najdominantniji. Jedino sto njihov dobar auto dugo traje. No opet, od 2014. bilo je tu velikih promjena, pa se opet Merc nasao na vrhu.

          Hamilton je prije 2014. pobijedio svaku sezonu, bio u prilici za naslov do zadnje trke 2007, 2008 i 2010. Pobijedio aktualnog svjetkog prvaka u istom bolidu 2007., pobijedio i drugog aktualnog svjetskog prvaka u istom bolidu 2010.
          Da, u doba Red Bulla nije skupljao naslove.



          2

          8
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Nitko ne osporava da je ovakva dominacija neviđena po pitanju trajanja. No nisu sve godine iste – 2014 – 2016 i 2020 je jedno. 2017 – 2018 i ova sezona su nešto sasvim drugo.
          Stavljati sve MB naslove pod istu kapu nije realno stanje stvari. Isto tako je činjenica da su kroz te sve godine preživjeli na vrhu kroz dvije velike promjene pravila, što dosad nikome nije uspjelo koliko ja znam.
          Tako da naravno da nije samo do Hama, nego do bolida i ekipe isto. No i Ham je tu veliki faktor, puno njih i sa takvim bolidom ne bi imalo takve brojke.



          3

          4
        • Da 1988 je Mclaren imao 16/15 ali je imao i Sennu i Prosta dok je 2014 mercedes imao 19/17…, 2015 19/16 2016 21/19 2017 20/13 2018 21/11( od toga samo 6 ferrari i 4 redbull za one koji kazu da je ferrari bio brzi) 2019 21/15 i 2020 17/13..osim toga mercedesov tim ima puno vise 1..2 finisha puno duze dominira ali jos bitnije je da je mclaren imao 93% pobjeda mercedes 90% u najboljoj sezoni ali nitko nikada nije pobjedjivao sa tolikim razmacima kao Mercedes tako da ipak njegova dominacija stoji



          4

          0
        • Toro Rosso
          25_321 Prikaži

          Sve gume bile su vrlo blizu po performansama, ali ne po potrosnji. Max je solidno drzao korak, ali malo po malo gume su pocele odlaziti…


          0

          3
  10. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ovo postaje smijesno,gore od nasih lopova u vladi.Ima nas koji navijamo za Mercedes na ovom portalu ali mi nije jasno kako neki pljuju odmah portal kad im nije po volji misljenje necije.Idite drugdje komentirat vi koji vam nije niz dlaku a to vrijedi za bilo koga vi navijali.Verstapen i Hamilton su prgavi oba dva a jucer bi i jednom i drugom oderao kazne pa nek se kolju pri dnu.Toliko manipulacije od Fie nisam vidio od kad pratim,a pratim od 98god.



    21

    2
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Hamilton je izjavio za incident, da je znao što max radi da ga pusti prije drs detekcije pa ga prođe na pravcu, dakle ako je zna šta radi max, logicno je zakljucit da se onda namjerno i zabija u bolid, rjesenje kazna za maxa od 10 sekundi, pa ko je tu lud! Hamiltin je morao dobit stop n go…
    Nemaju srama ni najmanje
    Kao u nogometu da domacin skrivi penal, al onda umjesto da gost puca penal puca ga domacin na drugu stranu 🤣



    25

    9
  12. Ovce na broju a Toto sit.



    4

    2
  13. U ovoj prici najsterniji mogu biti navjiaci Max-a jel da je pravde kao što nije trebao je dobiti ili prolazak kroz box ili kaznu od 5/10 s zaustavljana u box nakok crvene zastave jel je napravio što je napravi i završio bih van bodova, ali da meca je i ovaj put kriva LOL. Idete na zadnju utrku izjednaceni i još gunđate nezahvalnost sam takva.



    5

    9
  14. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Meni stvarno nije jasno zašto se svi čude što Max vozi riskantno i preagresivno. Ako mu prođe super, ako Lewis ne popusti i sudare se njemu isto super, a ako pretjera dobije kaznu , i ovako i onako je drugi kad bi ga ovaj prešao. Mislim da nema osobe na gridu koja bi radila drugačije u takvoj situaciji.



    10

    3
  15. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Mercedes in Saudi-Arabia:
    – Hamilton ignoring double yellow. No
    penalty.
    – Hamilton forcing Gasly to slam the
    brakes and leave the track to avoid a
    collision. No penalty.
    Hamilton doing exactly the same in
    the same lap to Mazepin. A
    reprimande for Hamilton and a 25k
    fine for the team (apparently creating
    such a dangerous situation is less
    severe than touching a rear wing?!)
    – Bottas holding up the safety car
    queue for a double stack pit. No
    penalty.
    – Hamilton leaving more than 10 car
    lengths behind Verstappen in the
    safety car queue. No penalty.
    – Hamilton colliding with Verstappen
    who was slowing down to let him
    pass. 10 second penalty for
    Verstappen for hitting the brakes after
    having 3-4 seconds before that to
    actually pass him
    Hamilton purposefully pushing
    Verstappen off the track. No penalty.
    Yeah. Mercedes has such a hard time
    with the FIA rulings…



    18

    6
  16. Optužbe i vrijeđanje Michaela Masia je doživjelo degutantne razine.
    Podsjetnik da ono “cijenkanje” tj “pogađanje” koje je svima nećuveno je koncept koji se primjenjuje u pravosuđu: imaš dvje strane koje su u sporu – daš im priliku za mirnom nagodbom. Ako odbiju fer nagodvu – slučaj ide na sud.
    …i upravo to je Masi napravio – ponudio je Red Bullu da vrate poziciju koju su stekli nepoštenim putem. To je puno bolje nego da se bacaju kazne.
    Nadalje, Maxov stil vožnje je bio takav da nas je sve ostavio zabezeknutim, a kamoli direktora utrke. natoč tome je postupio najefikasnije moguće – bez kazni, i brzo.
    Jedini način da se ovo moglo izbjeći je postaviti šljunčanu zamku u prvi zavoj tako da se ne može sjeći… ja ne vidim drugi način, kritičari M.M.-a molim pomozite i predložite bolje rješenje.



    10

    2
    • Ayrton Senna
      OffLiberyMedia Prikaži

      Msm da je najbolje Rješenje da MM odjebe iz sporta. Tražio si ga.



      3

      3
    • Podsjetnik da ono “cijenkanje” tj “pogađanje” koje je svima nećuveno je koncept koji se primjenjuje u pravosuđu: imaš dvje strane koje su u sporu – daš im priliku za mirnom nagodbom. Ako odbiju fer nagodvu – slučaj ide na sud.

      Sve je to lijepo i krasno u stvarnom zivotu.
      Ali u sportu gdje odlucuju milisekunde nemas vremena niti smisla dogovarati ponude i cekati sto ce koja strana reci. Dok se oni dogovore, ode vlak…
      A i momcadi su ko mala djeca u vrticu. Ako on kao direktor utrke (i suci) ne presjece takva nadjeb**** oni ce samo gurati granice sve dalje i dalje.

      Sami su se doveli u ovu situaciju (FIA, Massi, suci…) svojim nedorecenim i nedosljednim odlukama. Da se drze pravilnika jednakim kriterijima kroz cijelu sezonu nebi mi tu sad imali o cemu raspravljati i uzivali bi u prvenstvu.



      7

      1
  17. Taj “pazar” je nešto što je u pravilniku i može se primjeniti. Max je vraćanjem pozicije dobro prošao. Da je išlo kod sudaca mogao je dobiti veću kaznu. To zna i Horner zato su prihvatili.

    “Nismo imali dojam da je pet sekundi opravdano. Definitivno je bio osjećaj kao da je Lewis udario u stražnji kraj Maxovog bolida.””

    U odluci piše koliko je jako stisnuo kočnicu Max kad se Lewis približio. Kada smo vidjeli da netko vraća poziciju naglim kočenjem ispred suparnika. Ja nisam. Ako je netko vidio i ima o tome clip neka postavi link. Za takvo nešto mogao je biti i DNF. Što je sve Max radio dobro su i prošli.

    Marko je odmah izjavio telemetrijom ćemo dokazati da nije zakočio. Telemetrija je pokazala koliko je snažno kočio. Naravno da ne očekujem da se Marko pospe pepelom.

    I nikako mi nije jasno kako prolazi kao legalan potez da ideš ravno u zavoj i u protivnika. Onda se protivnik izmakne i nikome ništa jer nije bilo kontakta. To je postalo normalno samo ove sezone i to samo u izvedbi Maxa.

    Imali smo i druge duele u prvom zavoju. Nitko tko je gubio poziciju nije išao ravno u suparnika.



    11

    4
    • Eto, takav će Max biti svjetski prvak. Koji se ne zna utrkivati kotač uz kotač. Sramotno.
      Sjetimo se izvrsne borbe Alonsa i Hamiltona ove godine, jel to Mađarska bila, vrhunski dvoboj. Max to nikada ne bi bio u stanju učiniti, onako paralelno voziti nekoliko zavoja za redom na samom rubu.



      2

      0
  18. Start utrke krš i lom, prvo safety, pa onda crvena zastava.
    Relativno brz restart ponovo stojeći jer je onaj prethodni stojeći tako dobro uspio na ovoj bob stazi da to bez svake sumnje treba ponoviti. I naravno, opet crvena zastava, opet restart – ponovo stojeći, ali treći put bog pomaže i idiotima pa sve prolazi ok…..



    7

    1
  19. Juce je konacno isplivalo ono sto se radi vec od 2014 godine da se Mercedes gura na max samo se pitam koliki je novac iskesirao Mercedes za ovaj cirkus zadnjih godina ali juce su otkrili sve karte, valjda kraj ere pa ih nije ni briga vise.



    8

    8
    • Upravo suprotno, jučer je konačno isplivalo da se Maxu tolerira nesportsko ponašanje i izgurivanje protivnika, a sve kako bi se spriječilo da Lewis ponovno osvoji prvenstvo. To je očito još u zadnjih nekoliko utrka. Diskvalifikacija Merca u Brazilu, Maxovo guranje Lewisa potpuno van staze bez ikakve namjere da i sam prođe zavoj u Brazilu, cijela ova trka, itd. Žalosno će biti ako Max osvoji naslov, jer radi se o tome da ljudi samo ne žele da ga Lewis osvoji, kako ne bi skinuo ‘svetog’ Michaela. Zato se Maxu i dozvoljavaju ovakve obrane gdje on ide na izbacivanje protivnika. A to nisu odlike dobrog vozača. Max je dobar jedino kada je sam na stazi. Za išta više od toga je jednostavno podkapacitiran. A to se vidi kad progovori.



      1

      7
  20. Nikad nisam volio Red Bull, nikad nisam volio Maxa, ali nakon svih ovih godina je očigledno da a) sve odluke se kroje u korist Mercedesa, b) Mercedes već 7 godina ima ultra najbolji bolid bez obzira na Lewisove plačeve da je Ferrari ili Red Bull brži.

    Ne razumijem interese da se toliko dugo protežira dominacija jedne ekipe. Ne znam zašto Hamilton pod silom Boga mora skinuti sve Schumacherove rekorde u silu. Bez svih ovih bedastoća lik bi stao na 2-3 naslova i to bi bilo to.



    11

    8
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Haha. To je tebi problem. Sto se mora Schumacher skinuti 😂
      Dobro si rekao ne zanima tebe Max, ne zanima tebe ništa samo boli puno kad se kaže da je sad Hamilton bolji od Scumachera 😂



      7

      14
      • Tu si u pravu. Kada netko kaže da ne vjeruje da je Schumacher car nego je bolji Senna, Fangio, Clark, Prost, Lauda… Ok tu je diskusija na stolu, ali Hamilton…. LOL, pa on nije u istoj rečenici bez obzira na forsiranu statistiku.



        17

        4
        • Kakve to veze ima tko ima najviše pobjeda i naslova? Već sada Hamilton ima više od MSa. Meni to ne mijenja pogled na vozače.

          Kimi ima jedan naslov i uopće me to ne smeta. Da nema niti jedan isto bi mislio o njemu.



          3

          1
        • Upravo to.
          Hamdo je u Turskoj prošle godine osigurao 7. titulu, a pošto mu je to bila i 94. pobjeda, već tada je postao statistički najbolji.
          Ali ni meni to ne mijenja pogled na vozače.

          Da je završi karijeru sa 8-9-10 titula i 125 pobjeda, isto bi mislio o njemu (kao i mnogi drugi).
          Čak šta više, dobar dio ljubitelja bi vjerovatno imao i bolje mišljenje o njemu kao vozaču (ne kažem da sada imaju loše mišljenje, ali bi sigurno imali “bolje” ili “još bolje” mišljenje) da ne vozi 8 godina zaredom seriju najdominantnijih bolida ikada (5 sezona je imao uber dominantan bolid, 2014-2015-2016-2019-2020, sa komformnom zonom od 0,5s do 1s, a i preostale 3 je imao overall najbolji bolid kroz sezonu), uz jedini zadatak da pobijedi Rosberga (što je išlo malo teže), odnosno Bottasa (što ide prilično lagano). Ako na to dodamo protekciju i pogodovanje njemu i ekipi od strane nadležnih (tu su all-time šampioni), dobiješ takvo mišljenje većine.

          Milsim da bi ljudi puno više cijenili Lewisa da je morao grčevito da se bori za 3-4 titule u više-manje egal bolidima (kao što je slučaj sa njegovom prvom titulom). Naravno, i da je osvojio 3-4 u takvim uslovima,
          Ova sezona ne spada u tu grupu (Benz od Silverstonea, s izuzetkom Mexica ima bolje auto, što je posebno vidljivo na zadnje 3 trke), plus ove sezone Max bi, da su trke u Bakuu, Silverstoneu i Hanugaroringu prošle čisto već slavio titulu prvaka, a u 2017. i 2018. vidjeli smo raspad sistema kod Ferrarija u svim pogledima malo prije i nakon ljetnje pauze (razvoj, nadogradnje, vozačke greške, banalni kvarovi, strateške odluke, taktika – dobro, to nije šljakalo čitavu sezonu).

          Nećemo se doticati njegove “pojave”, ličnosti, izjava, postupaka, onoga što čujemo na TR, itd….. Nije tema, ali dodatno pogoršava “situaciju” po Lewisa.

          Ovdje je bila anketa nekada.
          Evo link za podsjetnik.

          https://f1.pulsmedia.hr/44121/berger-lewis-me-sad-podsjeca-na-sennu/

          Znam da 3311 glasova na malom portalu (bez uvrede @Vetma), na kojem ordinira raja sa zapadnog Balkana nije mjerodavno, ali mislim da je puno objektivnije nego da se anketa radila na nekom Britanskom portalu, gdje bi rezultati bili dijametralno suprotni.
          Recimo, ja nisam očekivao toliki procenat glasova za “dobar vozač u dominantnom bolidu”.
          To bi značilo da ga solidan broj glasača ne smatra ni najboljim u svojoj generaciji, vjerovatno se većinom referirajući na Alonsa, dosta manje na Vettela i Kimija. Ima čak i takvih komentarima.
          Ja sam glasao za “jedan od najboljih ikad”.
          Ali opet mi nije među Top 5.
          Ipak malo iza te petorice (Top 6-10, da se tako izrazim).



          2

          1
  21. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži
    x1

    Ja mislim da je svima jasno što se događa:

    Merc ima bolji bolid i to puno bolji i kad ga Lulu vozi pitanje je samo hoće krenut prvi i zavrpiti prvi ili će morati to odraditi na brzim ravnicama a DRS-om. Zadnjih nekoliko utrka uprav to i gledamo, neki u nadi da će Lulu biti prvi, a većina da će ipak Max napraviti nešto i konačno prekinuti dominaciju.
    Max s druge strane zna da nema šanse i baca se na glavu, čim propusti Lulu-a gotovo je, Mer odlazi na par sekundi i utrka je gotova. Zato se i Max brani tako grčevito i ponekad preko dozvoljenog.
    I sad imamo situacije gdje bi Lulu prošao Maxa kad tad jer je u dominaciji kao i u Brazilu, ali Max se grčevito brani pa ispada da je Max lud a Lulu eto jednostavno žrtva luđaka za volanom. Iako Max recimo nikad nije napravio Silverstone potez, nikad nije u nekoj velikoj brzini zaletio se u protivnika i pogodio ga.
    I sad dolazi zadnja utrka, svi znamo da Max nema šanse. Staza je prilagođena Mercu, pitanje je jedino hoće li Max ići u izbacivanje ili ne. Ništa drugo, na stzi nemaju nikakve šanse.
    PO meni ako Max bude P2 onda ide u rokenrol. Iskreno kakve je Luu sreće da ga svi pogode sa grida lik bi imao oštećen retrovizor.



    10

    3
  22. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Dobar članak iz dnevnopolitičkog medija (koji se plaća) sa dobrom/kvalitetnom sportskom rubrikom: https://telesport.telegram.hr/price/je-li-ova-formula-jos-uvijek-sport/



    2

    1
  23. pazar (turski) = tržnica (hrvatski)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni