Formula 2

Piastri pobjednik drugog sprinta u Saudijskoj Arabiji

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Oscar Piastri napravio je novi korak ka osvajanju ovogodišnjeg naslova prvaka Formule 2 pobjedom na drugoj sprint utrci u Saudijskoj Arabiji. Drugo i treće mjesto na stazi imali su Jehan Daruvala i Christian Lundgaard, no obojica su dobila vremenske kazne od pet sekundi zbog kraćenja prvog zavoja. Utrka je završila pod safety carom, stoga su pali na samo začelje, odnosno 14. i 15. mjesto.

Drugo mjesto tako je pripalo Bentu Viscaalu koji je tamo i startao, a na posljednju stepenicu podija promoviran je Robert Švarcman.

Četvrti je završio Dan Ticktum, a sjajno peto mjesto nakon starta s 11. osvojio je debitant i viceprvak Formule 3 Jack Doohan. Theo Pourchaire stigao je s 19. do šestog mjesta, a solidan napredak ostvario je i sedmi Enzo Fittipaldi s 12. mjesta. Posljednji bod osvojio je Guanyu Zhou koji je napredovao devet pozicija u odnosu na start.

Utrku su završili još Boschung, Drugovich, Nissany, Caldwell i Sato, a među odustalima našla su se čak sedmorica vozača.

Već na samom startu nastup su završila četvorica – pobjednik ranijeg sprinta Marcus Armstrong odustao je nakon što ga je u prvom zavoju pogodio debitant Clement Novalak, a u odvojenom incidentu u istom zavoju sudarili su se Alessio Deledda i Guilherme Samaia koji ni u prvom sprintu nije došao dalje od prvog kruga.

Na stazu je izašao safety car, a utrka je nastavljena u petom krugu. Vodstvo je zadržao Daruvala koji je i krenuo s pole positiona, a iza njega bio je Piastri koji se s trećeg probio na drugo mjesto. Akcija nije dugo potrajala jer je u šestom krugu Juri Vips slomio svoje prednje krilo na stražnjem kraju Felipea Drugovicha prilikom pokušaja vraćanja pozicije na startno-ciljnom pravcu, a zatim je stao na stazi. U tom je periodu pored staze stao i debitant Logan Sargeant.

Drugi period pod safety carom završio je u devetom krugu, a u prvom zavoju grešku je napravio vodeći Daruvala. Indijac je blokirao kotače i presjekao zavoj, a kasnije je upravo zbog toga dobio pet sekundi kazne. Krug kasnije slično je na istom mjestu napravio i Lundgaard – Danac je s vanjske strane pokušao proći Viscaala, ali na kraju ga je prošao kraćenjem zavoja, stoga je dobio istu kaznu kao i Daruvala.

Iako nije morao jer je cijelo vrijeme bio unutar sekunde Daruvali, Piastri je u 17. krugu napao i prošao Indijca te tako potvrdio prvu poziciju na stazi.

Utrka je završena pod safety carom nakon što se Liam Lawson u 18. od 20 krugova izvrtio u zavoju 13 i zabio u zid. Time su sva trojica s podija prvog sprinta u drugom završili bez plasmana.

Piastriju je ovo četvrta pobjeda sezone, a uz najbrži krug utrke stigao je do brojke od 200 bodova u prvenstvu. Njegov prvi pratitelj sada je Robert Švarcman koji kasni 47 bodova, a Guanyu Zhou ima zaostatak od 57 bodova.

Glavna utrka vozi se sutra u 15:25, a s pole positiona kreće upravo Piastri.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Oscar Piastri Prema
2 Bent Viscaal Trident +2.521s
3 Robert Švarcman Prema +3.371s
4 Dan Ticktum Carlin +3.454s
5 Jack Doohan MP Motorsport +3.598s
6 Theo Pourchaire ART Grand Prix +3.661s
7 Enzo Fittipaldi Charouz Racing System +3.879s
8 Guanyu Zhou Virtuosi +4.128s
9 Ralph Boschung Campos Racing +4.351s
10 Felipe Drugovich Virtuosi +4.619s
11 Roy Nissany DAMS +4.813s
12 Olli Caldwell Campos Racing +6.148s
13 Marino Sato Trident +6.449s
14 Jehan Daruvala Carlin +7.003s
15 Christian Lundgaard ART Grand Prix +7.243s
Liam Lawson Hitech GP
Juri Vips Hitech GP
Logan Sargeant HWA Racelab
Marcus Armstrong DAMS
Clement Novalak MP Motorsport
Alessio Deledda HWA Racelab
Guilherme Samaia Charouz Racing System

Komentiraj

9 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Ovaj coek mora bit u f1



    5

    0
  2. Bas su nekad glupe ekipe..
    Bilo je za ocekivat kaznu za Daruvalu, mogli su sami dat poziciju, ovak su izgubili mnogo vise…
    Isto i za Lundgarda..
    Piastri nemilosrdan.. Nece covjek da ceka na P2, hoce jos 2 boda… 👍



    3

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Pa u Daruvalinom slučaju razumijem da nisu sami predali poziciju, bio je prvi i ostao prvi, a nije baš da je Piastri bio skroz pored njega pa da bi sigurno uzeo poziciju. Kod Lundgaarda je malo očitija kazna jer je on baš tim kraćenjem došao ispred Viscaala koji mu, ruku na srce, nije ostavio previše izbora u tom zavoju, ali opet je zaradio poziciju van staze.



      1

      0
      • Ja ne razumijem ni jednu..
        Da se Daruvala isa proc zavoj izgubio bi on i vise nego samo od Piastrija..
        Svjesna odluka proc ravno jer zna da prolaskom zavoja gubi poziciju ili dvije..
        Covjek ti na guzici, prekocis se, prodjes ravno i zadrzis poziciju= opravdana kazna ( to se samo odredjeni izvlace kod ovakvih situacija)



        2

        0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Pa pošteno je poderao gumu u tom trenutku, tako da mislim da tu nije bilo nikakve namjere niti druge opcije kad je već napravio grešku, nego da skrati zavoj. Je li onda i Vettel zaslužio kaznu u famoznoj Kanadi 2019. po tebi?


          0

          1
        • Pa posto je kaznjen zbog nesigurnog povratka na stazu, ne bi se slozio sa kaznom.. I nisu bas toliko slicni incidenti, vise slicnosti ima Maxovo sijecenje sikane u Mexicu i Hamiltonovo na startu takodjer u Mexicu – oba nakon pogreske proracunato odlucuju sijec sikanu kontrolirajuci bolid..



          1

          0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Meni je Vettelovo izlijetanje ipak sličnije ovom jučerašnjem, ova dvojica u Meksiku su time presjekla puno više, tj. dva zavoja, tako da mi ni Vettel ni Daruvala nisu za automatsku kaznu. Srećom, kao i nas dvojica, suci mogu odabrati interpretaciju svih ovih incidenata kako žele, stoga se uvijek može očekivati bilo koja od odluka.


          0

          0
        • Jasno 👍
          Da ja odlucujem ja bi tu odmah reagira sa vracanjem pozicija jer si onda miran..
          Ovako napravis mnogo problema za sve, sto duze traju vijecanja to se stanje na stazi mijenja a smanjuje ti manevarski prostor i onda naravno da ima nezadovoljnih.. Covjeka se za ne veliku stvar bacilo sa P2 na zacelje kolone a sekunda posla “e momak, sjebo si, aj ti pusti covjeka naprijed”


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni