Formula 2

Piastri osvojio četvrti pole u nizu

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Oscar Piastri ponovo je bio najbrži u F2 kvalifikacijama – ni dvomjesečna pauza nije izbacila vodećeg Australca iz forme pa je tako uzeo četvrti pole position u nizu na novoj stazi u Saudijskoj Arabiji.

Drugo mjesto osvojio je Robert Švarcman, a treći je bio Theo Pourchaire. Četvrto vrijeme ostvario je Christian Lundgaard, a peto Felipe Drugovich.

Glavni Piastrijev konkurent za naslov Guanyu Zhou bio je šesti ispred Ralpha Boschunga, Jurija Vipsa, Marcusa Armstronga i Liama Lawsona koji će tako u prvi sprint krenuti s pole positiona.

Najbolji od debitanata bio je Clement Novalak na 12. mjestu, Jack Doohan je bio 15., Ollie Caldwell 19., a Logan Sargeant 21.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Oscar Piastri Prema 1m40.878s
2 Robert Švarcman Prema 0.165s
3 Theo Pourchaire ART Grand Prix 0.340s
4 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.419s
5 Felipe Drugovich Virtuosi 0.424s
6 Guanyu Zhou Virtuosi 0.472s
7 Ralph Boschung Campos Racing 0.654s
8 Juri Vips Hitech GP 0.732s
9 Marcus Armstrong DAMS 0.740s
10 Liam Lawson Hitech GP 0.741s
11 Dan Ticktum Carlin 0.983s
12 Jehan Daruvala Carlin 1.012s
13 Clement Novalak MP Motorsport 1.082s
14 Bent Viscaal Trident 1.094s
15 Roy Nissany DAMS 1.198s
16 Jack Doohan MP Motorsport 1.236s
17 Marino Sato Trident 1.588s
18 Enzo Fittipaldi Charouz Racing System 1.992s
19 Olli Caldwell Campos Racing 2.041s
20 Guilherme Samaia Charouz Racing System 2.544s
21 Logan Sargeant HWA Racelab 2.603s
22 Alessio Deledda HWA Racelab

Komentiraj

5 komentara

  1. Zalosno da ovaj covijek,koji u prvoj sezoni izdominira F2 i nema mijesto iduce sezone u F1…nevjerojatno….sramota



    7

    0
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    Malo mi glup taj sistem da prvak ne može nastupat sljedeće sezone.



    1

    0
  3. Nadam se da pošto ga se ne žele odreći, da će mu naći mjesto negdje da vozi od 2023 koju godinu, dvije prije nego sjedne u Alpine.
    Alonso ima osigurano u Alpineu koliko hoće, a hoće po vlastitim riječima barem do kraja 2024, a i Ocon do tada ima ugovor, tako da bi Oscaru eventualna šansa za Alpine zapravo bila da se Hamilton eventualno prije tog roka odluči za mirovinu, tada bi Ocon vjerovatno tu uskočio u Mercedes, a Oscar u Alpine.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni