Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Oscar Piastri ponovo je bio najbrži u F2 kvalifikacijama – ni dvomjesečna pauza nije izbacila vodećeg Australca iz forme pa je tako uzeo četvrti pole position u nizu na novoj stazi u Saudijskoj Arabiji.
Drugo mjesto osvojio je Robert Švarcman, a treći je bio Theo Pourchaire. Četvrto vrijeme ostvario je Christian Lundgaard, a peto Felipe Drugovich.
Glavni Piastrijev konkurent za naslov Guanyu Zhou bio je šesti ispred Ralpha Boschunga, Jurija Vipsa, Marcusa Armstronga i Liama Lawsona koji će tako u prvi sprint krenuti s pole positiona.
Najbolji od debitanata bio je Clement Novalak na 12. mjestu, Jack Doohan je bio 15., Ollie Caldwell 19., a Logan Sargeant 21.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | Prema | 1m40.878s |
2 | Robert Švarcman | Prema | 0.165s |
3 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | 0.340s |
4 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 0.419s |
5 | Felipe Drugovich | Virtuosi | 0.424s |
6 | Guanyu Zhou | Virtuosi | 0.472s |
7 | Ralph Boschung | Campos Racing | 0.654s |
8 | Juri Vips | Hitech GP | 0.732s |
9 | Marcus Armstrong | DAMS | 0.740s |
10 | Liam Lawson | Hitech GP | 0.741s |
11 | Dan Ticktum | Carlin | 0.983s |
12 | Jehan Daruvala | Carlin | 1.012s |
13 | Clement Novalak | MP Motorsport | 1.082s |
14 | Bent Viscaal | Trident | 1.094s |
15 | Roy Nissany | DAMS | 1.198s |
16 | Jack Doohan | MP Motorsport | 1.236s |
17 | Marino Sato | Trident | 1.588s |
18 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | 1.992s |
19 | Olli Caldwell | Campos Racing | 2.041s |
20 | Guilherme Samaia | Charouz Racing System | 2.544s |
21 | Logan Sargeant | HWA Racelab | 2.603s |
22 | Alessio Deledda | HWA Racelab | – |
Morate biti logirani za komentiranje.
Zalosno da ovaj covijek,koji u prvoj sezoni izdominira F2 i nema mijesto iduce sezone u F1…nevjerojatno….sramota
7
0
Jel ga netko uzeo za testnog/rezervnog vozaca?
2
0
Alpine!
8
0
Malo mi glup taj sistem da prvak ne može nastupat sljedeće sezone.
1
0
Nadam se da pošto ga se ne žele odreći, da će mu naći mjesto negdje da vozi od 2023 koju godinu, dvije prije nego sjedne u Alpine.
Alonso ima osigurano u Alpineu koliko hoće, a hoće po vlastitim riječima barem do kraja 2024, a i Ocon do tada ima ugovor, tako da bi Oscaru eventualna šansa za Alpine zapravo bila da se Hamilton eventualno prije tog roka odluči za mirovinu, tada bi Ocon vjerovatno tu uskočio u Mercedes, a Oscar u Alpine.
1
0