Oscar Piastri ponovo je bio najbrži u F2 kvalifikacijama – ni dvomjesečna pauza nije izbacila vodećeg Australca iz forme pa je tako uzeo četvrti pole position u nizu na novoj stazi u Saudijskoj Arabiji.
Drugo mjesto osvojio je Robert Švarcman, a treći je bio Theo Pourchaire. Četvrto vrijeme ostvario je Christian Lundgaard, a peto Felipe Drugovich.
Glavni Piastrijev konkurent za naslov Guanyu Zhou bio je šesti ispred Ralpha Boschunga, Jurija Vipsa, Marcusa Armstronga i Liama Lawsona koji će tako u prvi sprint krenuti s pole positiona.
Najbolji od debitanata bio je Clement Novalak na 12. mjestu, Jack Doohan je bio 15., Ollie Caldwell 19., a Logan Sargeant 21.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | Prema | 1m40.878s |
2 | Robert Švarcman | Prema | 0.165s |
3 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | 0.340s |
4 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 0.419s |
5 | Felipe Drugovich | Virtuosi | 0.424s |
6 | Guanyu Zhou | Virtuosi | 0.472s |
7 | Ralph Boschung | Campos Racing | 0.654s |
8 | Juri Vips | Hitech GP | 0.732s |
9 | Marcus Armstrong | DAMS | 0.740s |
10 | Liam Lawson | Hitech GP | 0.741s |
11 | Dan Ticktum | Carlin | 0.983s |
12 | Jehan Daruvala | Carlin | 1.012s |
13 | Clement Novalak | MP Motorsport | 1.082s |
14 | Bent Viscaal | Trident | 1.094s |
15 | Roy Nissany | DAMS | 1.198s |
16 | Jack Doohan | MP Motorsport | 1.236s |
17 | Marino Sato | Trident | 1.588s |
18 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | 1.992s |
19 | Olli Caldwell | Campos Racing | 2.041s |
20 | Guilherme Samaia | Charouz Racing System | 2.544s |
21 | Logan Sargeant | HWA Racelab | 2.603s |
22 | Alessio Deledda | HWA Racelab | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zalosno da ovaj covijek,koji u prvoj sezoni izdominira F2 i nema mijesto iduce sezone u F1…nevjerojatno….sramota
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel ga netko uzeo za testnog/rezervnog vozaca?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alpine!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo mi glup taj sistem da prvak ne može nastupat sljedeće sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da pošto ga se ne žele odreći, da će mu naći mjesto negdje da vozi od 2023 koju godinu, dvije prije nego sjedne u Alpine.
Alonso ima osigurano u Alpineu koliko hoće, a hoće po vlastitim riječima barem do kraja 2024, a i Ocon do tada ima ugovor, tako da bi Oscaru eventualna šansa za Alpine zapravo bila da se Hamilton eventualno prije tog roka odluči za mirovinu, tada bi Ocon vjerovatno tu uskočio u Mercedes, a Oscar u Alpine.
1
0