Formula 2

Piastri osvojio četvrti pole u nizu

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Oscar Piastri ponovo je bio najbrži u F2 kvalifikacijama – ni dvomjesečna pauza nije izbacila vodećeg Australca iz forme pa je tako uzeo četvrti pole position u nizu na novoj stazi u Saudijskoj Arabiji.

Drugo mjesto osvojio je Robert Švarcman, a treći je bio Theo Pourchaire. Četvrto vrijeme ostvario je Christian Lundgaard, a peto Felipe Drugovich.

Glavni Piastrijev konkurent za naslov Guanyu Zhou bio je šesti ispred Ralpha Boschunga, Jurija Vipsa, Marcusa Armstronga i Liama Lawsona koji će tako u prvi sprint krenuti s pole positiona.

Najbolji od debitanata bio je Clement Novalak na 12. mjestu, Jack Doohan je bio 15., Ollie Caldwell 19., a Logan Sargeant 21.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Oscar Piastri Prema 1m40.878s
2 Robert Švarcman Prema 0.165s
3 Theo Pourchaire ART Grand Prix 0.340s
4 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.419s
5 Felipe Drugovich Virtuosi 0.424s
6 Guanyu Zhou Virtuosi 0.472s
7 Ralph Boschung Campos Racing 0.654s
8 Juri Vips Hitech GP 0.732s
9 Marcus Armstrong DAMS 0.740s
10 Liam Lawson Hitech GP 0.741s
11 Dan Ticktum Carlin 0.983s
12 Jehan Daruvala Carlin 1.012s
13 Clement Novalak MP Motorsport 1.082s
14 Bent Viscaal Trident 1.094s
15 Roy Nissany DAMS 1.198s
16 Jack Doohan MP Motorsport 1.236s
17 Marino Sato Trident 1.588s
18 Enzo Fittipaldi Charouz Racing System 1.992s
19 Olli Caldwell Campos Racing 2.041s
20 Guilherme Samaia Charouz Racing System 2.544s
21 Logan Sargeant HWA Racelab 2.603s
22 Alessio Deledda HWA Racelab

Komentiraj

5 komentara

  1. Zalosno da ovaj covijek,koji u prvoj sezoni izdominira F2 i nema mijesto iduce sezone u F1…nevjerojatno….sramota



    7

    0
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    Malo mi glup taj sistem da prvak ne može nastupat sljedeće sezone.



    1

    0
  3. Nadam se da pošto ga se ne žele odreći, da će mu naći mjesto negdje da vozi od 2023 koju godinu, dvije prije nego sjedne u Alpine.
    Alonso ima osigurano u Alpineu koliko hoće, a hoće po vlastitim riječima barem do kraja 2024, a i Ocon do tada ima ugovor, tako da bi Oscaru eventualna šansa za Alpine zapravo bila da se Hamilton eventualno prije tog roka odluči za mirovinu, tada bi Ocon vjerovatno tu uskočio u Mercedes, a Oscar u Alpine.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni