Formula 2

Izmijenjen sustav bodovanja za 2022. – manje bodova za pole, najbrži krug i sprint utrku

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Promjena formata za iduću sezonu Formule 2 već je objavljena, a sada su potvrđene i dodatne izmjene po pitanju sustava bodovanja.

Format s trima utrkama po vikendu nije bio dovoljno uspješan i nakon samo jedne sezone u F2 i F3 otići će u povijest. Obje kategorije vratit će se na format s dvjema utrkama, ali neće biti identičan onom otprije 2021. godine.

Vikend će započeti kvalifikacijama u petak, a umjesto četiri boda za pole position, najbrži će od iduće sezone dobiti dva boda.

Sprint utrka ostat će na rasporedu prije glavne, subotama, ali će nositi manje bodova. Prvih deset iz kvalifikacija startat će obrnutim redoslijedom, a bodove će dobiti prvih osam (10-8-6-5-4-3-2-1), baš kao što je od 2003. do 2009. bilo u F1. Dosad su se bodovi u sprintu dijelili po sustavu 15-12-10-8-6-4-2-1.

Najbrži krugovi također će vrijediti manje bodova – umjesto dva boda, najbrži krug u svakoj utrci nosit će jedan bod, a uvjet je i dalje da vozač mora biti u top 10 da bi ga osvojio.

Bodovanje glavne utrke ostat će isto kao i dosad, odnosno isti sustav kao i u F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1).

Komentiraj

1 komentar

  1. Taman htio početi pljuvati zbog stalnih promjena, a ono Formula 2. Pa ipak, zbog toga jer i iz njih rade pokusne kuniće evo im jedan pljuc reda radi.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni