Formula 2 / Izdvojeno

F2 nakon samo jedne sezone odustaje od trenutnog formata; 2022. ponovo dvije utrke po vikendu

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Formula 2 objavila je kako njihov tek uvedeni format vikenda s trima utrkama već iduće sezone odlazi u povijest, a vraća se format sličan starome s dvjema utrkama.

Sve do ove sezone i F2 i F3 vozile su se tijekom istih vikenda, a za 2021. je odlučeno da će se serije razdvojiti i da će se za svaku uvesti po tri utrke na svakom vikendu.

Glavni cilj tih promjena bilo je smanjenje troškova momčadima, a iako čelnici kažu kako je taj cilj ostvaren, formatu su presudile ogromne rupe u kalendarima i velika želja organizatora za objema kategorijama na istom programu.

Novi format sastojat će se od slobodnog treninga, kvalifikacija, sprint utrke i glavne utrke. Promjene u odnosu na stari format su to da će glavna utrka ostati na rasporedu u nedjelju, a startni poredak za sprint bit će određen okretanjem najbrže desetorice iz kvalifikacija.

Komentiraj

4 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Azavi Donator Prikaži

    Ajde super, ovaj format je razvodnio sve.



    5

    0
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    F3 i F2 zdravorazumski zaslužuju biti uz F1 kao prateće kategorije isto kao što Moto2 i Moto3 savršeno prate MotoGP.
    A onaj Porsche Superkup žali Bože.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni