Formula 2 / Izdvojeno

HWA napušta F2; predstavljen rekordno dug kalendar za 2022.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Njemačka momčad HWA napustit će F2 na kraju ove godine nakon samo dvije sezone provedene u seriji.

HWA se uključio u F2 kao tehnički partner momčadi Arden 2019. godine, a zatim je godinu dana kasnije u potpunosti preuzeo Arden. Rezultati su bili daleko od bajnih u debitantskoj sezoni – završili su na pretposljednjem, desetom mjestu sa samo 13 bodova.

Ni trenutna sezona ne izgleda ništa bolje, šest utrka prije kraja drže posljednje mjesto u poretku s devet osvojenih bodova. Jedan bod donio je Matteo Nannini desetim mjestom na glavnoj utrci u Bahreinu, a sve ostalo donio im je Jake Hughes četvrtim mjestom na sprintu u Rusiji, najboljim rezultatom u povijesti ekipe.

“Nakon tri sadržajne godine, HWA Racelab povući će se iz Formule 3 i Formule 2 na kraju ove sezone te odustati od budućih aktivnosti u tim dvjema serijama”, navedeno je u priopćenju momčadi.

“HWA AG došao je do te odluke u jeku trenutnog poslovnog plana i alokacije resursa koja zahtjeva takvu strategiju.”

“Motorsport će i dalje biti u središnjoj ulozi za HWA AG. HWA AG će se, kao pružatelj usluga i razvojni partner za klijente koji uključuju Mercedes-AMG Customer Racing, u budućnosti fokusirati na GT utrke i utrke izdržljivosti.”

Nije poznato tko će popuniti njihovo upražnjeno mjesto, no portal Formula Scout tvrdi da će to biti Van Amersfoort Racing – nizozemska momčad službeno je potvrđena kao zamjena za HWA u F3, a prema informacijama s Formula Scouta, VAR je kupio i njihova F2 postrojenja, no još uvijek čeka potvrdu mjesta na gridu za iduću sezonu.

Predstavljen kalendar s čak 28 utrka

Osim F1, kalendar za 2022. predstavila je i njihova glavna juniorska kategorija. Ove sezone kalendar se sastoji od 24 utrke na osam staza, no s obzirom na povratak na format s dvjema utrkama po vikendu, iduće sezone vozit će se na čak 14 staza.

Vozit će se na svih osam staza koje su vožene i 2021., a u kalendar su dodane Imola, Barcelona, Spielberg, Budimpešta, Spa-Francorchamps i Zandvoort.

Ono što F2 nažalost nije u potpunosti adresirala su ogromne rupe između utrka – iako ih ima manje i nisu tolike velike, u tri navrata nas čeka pauza od mjesec dana, a finale sezone u Abu Dhabiju na rasporedu je dva mjeseca nakon predzadnjeg vikenda u Rusiji.

Komentiraj

2 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    14 vikenda, 28 utrka. Ima tu mesa i za F1. Zamislite 22 utrke i na recimo 12 vikenda duple utrke. 34 utrke. Meni to zvuči …. torta od čokolade. Naravno ako uspiju posložiti format da sve to ima smisla i uzbuđenja.
    I još nešto. Kao najskuplji sport na svijetu, a onda si idu priuštiti svake sezone 5-6 katastrofalnih staza.
    Trebali bi i tu staviti limit i jednostavno ne prihvaćati dosadne utrke koje koristiš za popodnevnu ćorku nakon nedjeljnog ručka.
    Prije bi mogli umjesto tih staza, financijski pomoći par GP-a sa super stazama ali u financijskim problemima. Mislim Krcati su parama. Ne moraju baš cijediti kao BR 1 u Alan Fordu.



    1

    0
  2. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    HWA nije baš ništa pokazao tako da mi i nije žao što odlaze, a još mi je draže što ih zamjenjuje Van Amersfoort Racing, momčad s tradicijom i momčad koja je razvila velik broj vozača(Verstappen, Leclerc, Illot, Mick Schumacher, nikad prežaljeni Hubert) i njihov dolazak u F2 je veliki plus za F2


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni