Njemačka momčad HWA napustit će F2 na kraju ove godine nakon samo dvije sezone provedene u seriji.
HWA se uključio u F2 kao tehnički partner momčadi Arden 2019. godine, a zatim je godinu dana kasnije u potpunosti preuzeo Arden. Rezultati su bili daleko od bajnih u debitantskoj sezoni – završili su na pretposljednjem, desetom mjestu sa samo 13 bodova.
Ni trenutna sezona ne izgleda ništa bolje, šest utrka prije kraja drže posljednje mjesto u poretku s devet osvojenih bodova. Jedan bod donio je Matteo Nannini desetim mjestom na glavnoj utrci u Bahreinu, a sve ostalo donio im je Jake Hughes četvrtim mjestom na sprintu u Rusiji, najboljim rezultatom u povijesti ekipe.
“Nakon tri sadržajne godine, HWA Racelab povući će se iz Formule 3 i Formule 2 na kraju ove sezone te odustati od budućih aktivnosti u tim dvjema serijama”, navedeno je u priopćenju momčadi.
“HWA AG došao je do te odluke u jeku trenutnog poslovnog plana i alokacije resursa koja zahtjeva takvu strategiju.”
“Motorsport će i dalje biti u središnjoj ulozi za HWA AG. HWA AG će se, kao pružatelj usluga i razvojni partner za klijente koji uključuju Mercedes-AMG Customer Racing, u budućnosti fokusirati na GT utrke i utrke izdržljivosti.”
Nije poznato tko će popuniti njihovo upražnjeno mjesto, no portal Formula Scout tvrdi da će to biti Van Amersfoort Racing – nizozemska momčad službeno je potvrđena kao zamjena za HWA u F3, a prema informacijama s Formula Scouta, VAR je kupio i njihova F2 postrojenja, no još uvijek čeka potvrdu mjesta na gridu za iduću sezonu.
Osim F1, kalendar za 2022. predstavila je i njihova glavna juniorska kategorija. Ove sezone kalendar se sastoji od 24 utrke na osam staza, no s obzirom na povratak na format s dvjema utrkama po vikendu, iduće sezone vozit će se na čak 14 staza.
Vozit će se na svih osam staza koje su vožene i 2021., a u kalendar su dodane Imola, Barcelona, Spielberg, Budimpešta, Spa-Francorchamps i Zandvoort.
Ono što F2 nažalost nije u potpunosti adresirala su ogromne rupe između utrka – iako ih ima manje i nisu tolike velike, u tri navrata nas čeka pauza od mjesec dana, a finale sezone u Abu Dhabiju na rasporedu je dva mjeseca nakon predzadnjeg vikenda u Rusiji.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
14 vikenda, 28 utrka. Ima tu mesa i za F1. Zamislite 22 utrke i na recimo 12 vikenda duple utrke. 34 utrke. Meni to zvuči …. torta od čokolade. Naravno ako uspiju posložiti format da sve to ima smisla i uzbuđenja.
I još nešto. Kao najskuplji sport na svijetu, a onda si idu priuštiti svake sezone 5-6 katastrofalnih staza.
Trebali bi i tu staviti limit i jednostavno ne prihvaćati dosadne utrke koje koristiš za popodnevnu ćorku nakon nedjeljnog ručka.
Prije bi mogli umjesto tih staza, financijski pomoći par GP-a sa super stazama ali u financijskim problemima. Mislim Krcati su parama. Ne moraju baš cijediti kao BR 1 u Alan Fordu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
HWA nije baš ništa pokazao tako da mi i nije žao što odlaze, a još mi je draže što ih zamjenjuje Van Amersfoort Racing, momčad s tradicijom i momčad koja je razvila velik broj vozača(Verstappen, Leclerc, Illot, Mick Schumacher, nikad prežaljeni Hubert) i njihov dolazak u F2 je veliki plus za F2
0
0