Njemačka momčad HWA napustit će F2 na kraju ove godine nakon samo dvije sezone provedene u seriji.
HWA se uključio u F2 kao tehnički partner momčadi Arden 2019. godine, a zatim je godinu dana kasnije u potpunosti preuzeo Arden. Rezultati su bili daleko od bajnih u debitantskoj sezoni – završili su na pretposljednjem, desetom mjestu sa samo 13 bodova.
Ni trenutna sezona ne izgleda ništa bolje, šest utrka prije kraja drže posljednje mjesto u poretku s devet osvojenih bodova. Jedan bod donio je Matteo Nannini desetim mjestom na glavnoj utrci u Bahreinu, a sve ostalo donio im je Jake Hughes četvrtim mjestom na sprintu u Rusiji, najboljim rezultatom u povijesti ekipe.
“Nakon tri sadržajne godine, HWA Racelab povući će se iz Formule 3 i Formule 2 na kraju ove sezone te odustati od budućih aktivnosti u tim dvjema serijama”, navedeno je u priopćenju momčadi.
“HWA AG došao je do te odluke u jeku trenutnog poslovnog plana i alokacije resursa koja zahtjeva takvu strategiju.”
“Motorsport će i dalje biti u središnjoj ulozi za HWA AG. HWA AG će se, kao pružatelj usluga i razvojni partner za klijente koji uključuju Mercedes-AMG Customer Racing, u budućnosti fokusirati na GT utrke i utrke izdržljivosti.”
Nije poznato tko će popuniti njihovo upražnjeno mjesto, no portal Formula Scout tvrdi da će to biti Van Amersfoort Racing – nizozemska momčad službeno je potvrđena kao zamjena za HWA u F3, a prema informacijama s Formula Scouta, VAR je kupio i njihova F2 postrojenja, no još uvijek čeka potvrdu mjesta na gridu za iduću sezonu.
Osim F1, kalendar za 2022. predstavila je i njihova glavna juniorska kategorija. Ove sezone kalendar se sastoji od 24 utrke na osam staza, no s obzirom na povratak na format s dvjema utrkama po vikendu, iduće sezone vozit će se na čak 14 staza.
Vozit će se na svih osam staza koje su vožene i 2021., a u kalendar su dodane Imola, Barcelona, Spielberg, Budimpešta, Spa-Francorchamps i Zandvoort.
Ono što F2 nažalost nije u potpunosti adresirala su ogromne rupe između utrka – iako ih ima manje i nisu tolike velike, u tri navrata nas čeka pauza od mjesec dana, a finale sezone u Abu Dhabiju na rasporedu je dva mjeseca nakon predzadnjeg vikenda u Rusiji.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
14 vikenda, 28 utrka. Ima tu mesa i za F1. Zamislite 22 utrke i na recimo 12 vikenda duple utrke. 34 utrke. Meni to zvuči …. torta od čokolade. Naravno ako uspiju posložiti format da sve to ima smisla i uzbuđenja.
I još nešto. Kao najskuplji sport na svijetu, a onda si idu priuštiti svake sezone 5-6 katastrofalnih staza.
Trebali bi i tu staviti limit i jednostavno ne prihvaćati dosadne utrke koje koristiš za popodnevnu ćorku nakon nedjeljnog ručka.
Prije bi mogli umjesto tih staza, financijski pomoći par GP-a sa super stazama ali u financijskim problemima. Mislim Krcati su parama. Ne moraju baš cijediti kao BR 1 u Alan Fordu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HWA nije baš ništa pokazao tako da mi i nije žao što odlaze, a još mi je draže što ih zamjenjuje Van Amersfoort Racing, momčad s tradicijom i momčad koja je razvila velik broj vozača(Verstappen, Leclerc, Illot, Mick Schumacher, nikad prežaljeni Hubert) i njihov dolazak u F2 je veliki plus za F2
0
0