Treći put u zadnja četiri vikenda Lando Norris bio je najbrži u kvalifikacijama, što mu je ukupno četvrti pole position sezone. Odličan dan za McLaren upotpunio je Oscar Piastri koji se s desetinkom zaostatka kvalificirao na drugo mjesto, s time da postoji šansa da Australac dobije kaznu za nesiguran izlazak iz boksa u prvoj rundi.
George Russell bio je samo četiri tisućinke sporiji od Piastrija, a minimalne zaostatke za njim imali su i Leclerc, Sainz te Hamilton. Max Verstappen odradio je najgore kvalifikacije sezone i sa šest desetinki zaostatka zauzeo sedmo mjesto ispred kolege Sergija Pereza te Alexa Albona i Nice Hulkenberga.
Prva kvalifikacijska runda završila je s Norrisom na prvom mjestu s desetinkom ispred Leclerca i Piastrija koji se nakon kraćenja prve šikane u prvom brzom krugu zamalo zabio u Verstappena na izlazu iz garaže te će za to biti istražen. Sergio Perez odradio je loš krug u prvom pokušaju i bio je brži samo od Zhoua, no do kraja se popravio na deveto mjesto. Perez je bio jedini koji se drugim krugom izvadio iz nokaut zone, a u nju je onda upao Lance Stroll koji je završio 17.
Yuki Tsunoda bio je prvi ispod crte, manje od pola desetinke iza kolege Ricciarda, a debitant Franco Colapinto startat će svoju prvu F1 utrku s 18. mjesta. Argentinac je ostao pola sekunde iza kolege Albona koji je bio osmi, a uspio je odvoziti samo jedan brzi krug jer je u drugom otišao u šljunak u drugom Lesmu, isto kao Sainz ranije u rundi. Posljednji red pripao je Sauberovom dvojcu, između kojih je Bottas bio četiri desetinke brži. Neobičan izlet u šljunak kod Parabolice na kraju runde imao je Magnussen, ali Danac je uspio proći s ranije postavljenim vremenom.
Druga runda krenula je nakon kratke odgode zbog čišćenja staze od šljunka razbacanog kod drugog Lesma, a najbrži u njoj bio je Hamilton s manje od desetinke boljim vremenom od Verstappena i Norrisa.
Prvih osam pozicija zauzeli su vozači iz najbolje četiri ekipe, a posljednje karte za Q3 ulovili su Albon i Hulkenberg. Alonso je ispao prvi s 10 tisućinki zaostatka za Hulkenbergom, a ni Ricciardo nije kasnio previše, samo 68 tisućinki. Magnussen, Gasly i Ocon popunili su zonu ispadanja.
Lando Norris otvorio je završnu rundu s 35 tisućinki bržim krugom od Piastrija, a iza McLarena su se također poredali kolege – Russell i Hamilton, Sainz i Leclerc te Perez i Verstappen.
Britanac je u zadnjem krugu, s kojim osobno nije bio zadovoljan, poboljšao svoje vrijeme, dok su Ferrarijevi vozači zamijenili poredak i pritom preskočili Hamiltona. Verstappen se poboljšao, no to je bilo dovoljno tek da bude ispred Pereza, a Albon je za četiri stotinke pobijedio Hulkenberga.
Utrka za VN Italije počinje sutra u 15 sati.
P | # | Vozač | Konstruktor | Q3+ |
---|---|---|---|---|
1 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:19.327 |
2 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 0.109 |
3 | 63 | George Russell | Mercedes | 0.113 |
4 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 0.134 |
5 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 0.140 |
6 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 0.186 |
7 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 0.695 |
8 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 0.735 |
9 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 0.972 |
10 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1.012 |
11 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | Q2 |
12 | 3 | Daniel Ricciardo | RB Honda RBPT | – |
13 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | – |
14 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | – |
15 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | – |
16 | 22 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | Q1 |
17 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | – |
18 | 43 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | – |
19 | 77 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | – |
20 | 24 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zandvoort i Monza… dvije dijametralno suprotne staze, a McLaren funkcionira na obje… bome su sastavili bolid kako treba.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to bez Neweya
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ustvari Newey je tip koji u startu zna napravit dobar bolid dok drugima trebaju par sezona da to dostignu.
Tko ga bude dobio za 2026. bit ce u velikoj prednosti.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast Mclarenu, bolid ubica na svim vrstama staza.
Sta se desava RBR? Gdje je onaj bolid sa pocetka sezone? Nemoguce da su kocnice u pitanju…
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda FIA skinila s njihovog bolida pa namontirala na McL 😆
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma netko je u RB-u zabunom Maxu dao Perezov bolid, a Perezu Maxov…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstapen šokiran bolidom!
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva sezona!
McLaren sve bolji čini se.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hebem li ga, taj McL je sve bolji od Majamija.
Mada ako zakomplikuju start možda i neko drugi ima šanse.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon proslotjednog hypea oko 22 sekunde prednosti i da Lando sa svim pobjedama do kraja sezone moze uzeti naslov, nisam htio nista pisati jer sam uvjerenja da cak i uz bolji bolid Lando nece uzet sve pobjede a 70 bodova je ipak puno.
Danas nakon ovih kvala kada izmedju njega i Maxa ima vise od jednog vozaca, stvara se prilika da uz par takvih utrka Lando bude u mogucnosti ugrozit Maxa, naravno utrka je sutra, ali tesko da Max moze ublaziti gubitak maksimalno sa 2im mjestom.
Bez obzira kako se odvila situacija izmedju njih dvojice, nitko od nas nije mogao do prije tjedan dana ni pretpostaviti da cemo potencijalno imati kraj sezone kakav nam se nagovjesta.
Bilo je naznaka vec par mjeseci da je McLaren stigao RB, ali da ce imat ocitu prednost i jos pritom da bi se i Mercedes i Ferrari mogli umjesati u prvenstvenu odluku, e to se moglo samo pozeljeti.
Kako god veselim se uzitku napete zavrsnice sezone iz vedra neba.
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da je rb vracen unazad a ne da su se svi preporodili..
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da ništa nije crno bijelo, ali isto tako ne vjerujem da bi Newey samo bespomoćno gledao u trenutno stanje da je ondje i da ne bi donosio prave zaključke koji bi onda i druge inženjere ohrabrili.
Svatko tko radi u inženjerstvu zna da je neprocijenjivo imati osobu koja može razumjeti problem na drugačiji način i koja je također spremna iz tuđih ideja interpretirati u svoje rješenje i usmjeravati inženjere, ali i njihove ideje prepoznati kao vrijedne.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je i on kriv za ovakvo stanje.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se RB vrati na prvo mjesto, zasluga je Neweya, a kad su sedmi, Newey je – gdje? Na pivi?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su dominirali mnogi su tvrdili da je do neweya i verstapena, vetma je tvrdio u svojim nastupima u podcastu da je do Hornera, ajd sad znaj
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta Horner moze napraviti osim sjediti na pitwallu? ;)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa jednostavno je al neki to malo sporije kuze …Adrian ima zabranu prilaska ovom bolidu od kad je dao otkaz ….razlog radi prenosenja novih koncepata ako ih naprave ….da se interesiras bar malo oko f1 ne bi pisao takve gluposti …..a i izgleda da su uhvaceni sa zlicom u medu sto se tice kocnica
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mi izvan industrije često imamo neprecizan dojam o tome kako se razvijaju ovi superstrojevi. Proces je sličan gradnji kuće ili obavljanju bilo kojeg drugog većeg projekta. Okupi se tim stručnjaka koji detaljno prouči pravilnik, a onda se izrade osnovni modeli koji se inkrementalno (u malim koracima) unaprjeđuju—zato i jest dragocjen benefit imati više razvojnih bodova (wind tunnel, CFD), jer iznova možemo testirati. Gotovo nikada to nije ideja “iz vedra neba” koja je došla od nekog pojedinca u timu.
Newey čak i nije netko tko ide toliko out of the box. On se drži svojih standardnih metoda koje uvijek funkcioniraju, samo ih primjenjuje na drugačijim modelima kako se tehnički pravilnici mijenjaju. Atipično razmišljanje je primjerice ono Mercedesovo s vertikalnim hlađenjem, odnosno bolidom bez bočnih stranica. Posljednjih desetak godina zapravo ljudi iz Brackleya iznova fasciniraju revolucijama na bolidu, posebno na polju ovjesa (squatty axle, wishbone layout, dual-axis mehanika i dr.).
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljive kvale. Tesko ce Max sutra bolje od ovog, jer je inace RB bolji u Q nego u utrci.
Jedina sansa su mu da sutra mercedesovim vozacima izgori guzica tokom utrke. :))
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel do bolida il do šofera?
Pitam za prijatelja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oboje, Max je klasa za sebe. Vozač ili kako bi rekli pilot F1 bolida kakvog dugo nije bilo niti će biti.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kaj je onda Norris?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovome trenutku je najbolji aktualni prvak i vodeći u prvenstvu, da je najbolji ikada i da takvog više neće biti su gluposti svaki prvak u svoje vrijeme, ne prodaji maglu
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne opterećujem se Landovim naslovom. Bitan mi je McLaren, a za to se ima dobre šanse uzeti konstruktorski naslov. Još kad bi, ipak, Lando…, veselju ne bi bilo kraja, ali ni sam u to ne vjerujem. Za McLaren nije bitno di će danas Max završiti, već Perez
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam da će ti zadnja riječ u prvoj rečenici bit ‘startom’. ;)
Pozdrav svima iz Milana/Monze, jučer nam je bio vrlo naporan dan, ali dobro sve u svemu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko haha, ma na to sam se već navikao. Ne bi se čudio da ga danas Oscar prešiša na startu. Uživaj u utrci i svemu što ona nosi
0
0