Norris i Piastri zaključali prvi red za McLaren u Monzi, Verstappen tek sedmi

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 tjedan 3 min 26 komentara

Treći put u zadnja četiri vikenda Lando Norris bio je najbrži u kvalifikacijama, što mu je ukupno četvrti pole position sezone. Odličan dan za McLaren upotpunio je Oscar Piastri koji se s desetinkom zaostatka kvalificirao na drugo mjesto, s time da postoji šansa da Australac dobije kaznu za nesiguran izlazak iz boksa u prvoj rundi.

George Russell bio je samo četiri tisućinke sporiji od Piastrija, a minimalne zaostatke za njim imali su i Leclerc, Sainz te Hamilton. Max Verstappen odradio je najgore kvalifikacije sezone i sa šest desetinki zaostatka zauzeo sedmo mjesto ispred kolege Sergija Pereza te Alexa Albona i Nice Hulkenberga.

Q1

Prva kvalifikacijska runda završila je s Norrisom na prvom mjestu s desetinkom ispred Leclerca i Piastrija koji se nakon kraćenja prve šikane u prvom brzom krugu zamalo zabio u Verstappena na izlazu iz garaže te će za to biti istražen. Sergio Perez odradio je loš krug u prvom pokušaju i bio je brži samo od Zhoua, no do kraja se popravio na deveto mjesto. Perez je bio jedini koji se drugim krugom izvadio iz nokaut zone, a u nju je onda upao Lance Stroll koji je završio 17.

Yuki Tsunoda bio je prvi ispod crte, manje od pola desetinke iza kolege Ricciarda, a debitant Franco Colapinto startat će svoju prvu F1 utrku s 18. mjesta. Argentinac je ostao pola sekunde iza kolege Albona koji je bio osmi, a uspio je odvoziti samo jedan brzi krug jer je u drugom otišao u šljunak u drugom Lesmu, isto kao Sainz ranije u rundi. Posljednji red pripao je Sauberovom dvojcu, između kojih je Bottas bio četiri desetinke brži. Neobičan izlet u šljunak kod Parabolice na kraju runde imao je Magnussen, ali Danac je uspio proći s ranije postavljenim vremenom.

Q2

Druga runda krenula je nakon kratke odgode zbog čišćenja staze od šljunka razbacanog kod drugog Lesma, a najbrži u njoj bio je Hamilton s manje od desetinke boljim vremenom od Verstappena i Norrisa.

Prvih osam pozicija zauzeli su vozači iz najbolje četiri ekipe, a posljednje karte za Q3 ulovili su Albon i Hulkenberg. Alonso je ispao prvi s 10 tisućinki zaostatka za Hulkenbergom, a ni Ricciardo nije kasnio previše, samo 68 tisućinki. Magnussen, Gasly i Ocon popunili su zonu ispadanja.

Q3

Lando Norris otvorio je završnu rundu s 35 tisućinki bržim krugom od Piastrija, a iza McLarena su se također poredali kolege – Russell i Hamilton, Sainz i Leclerc te Perez i Verstappen.

Britanac je u zadnjem krugu, s kojim osobno nije bio zadovoljan, poboljšao svoje vrijeme, dok su Ferrarijevi vozači zamijenili poredak i pritom preskočili Hamiltona. Verstappen se poboljšao, no to je bilo dovoljno tek da bude ispred Pereza, a Albon je za četiri stotinke pobijedio Hulkenberga.

Utrka za VN Italije počinje sutra u 15 sati.

Rezultati

P#VozačKonstruktorQ3+
14Lando NorrisMcLaren Mercedes1:19.327
281Oscar PiastriMcLaren Mercedes0.109
363George RussellMercedes0.113
416Charles LeclercFerrari0.134
555Carlos SainzFerrari0.140
644Lewis HamiltonMercedes0.186
71Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT0.695
811Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT0.735
923Alexander AlbonWilliams Mercedes0.972
1027Nico HulkenbergHaas Ferrari1.012
1114Fernando AlonsoAston Martin Aramco MercedesQ2
123Daniel RicciardoRB Honda RBPT
1320Kevin MagnussenHaas Ferrari
1410Pierre GaslyAlpine Renault
1531Esteban OconAlpine Renault
1622Yuki TsunodaRB Honda RBPTQ1
1718Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes
1843Franco ColapintoWilliams Mercedes
1977Valtteri BottasKick Sauber Ferrari
2024Zhou GuanyuKick Sauber Ferrari

Odgovor

26 komentara

  1. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Zandvoort i Monza… dvije dijametralno suprotne staze, a McLaren funkcionira na obje… bome su sastavili bolid kako treba.



    12
    11

    1
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Svaka cast Mclarenu, bolid ubica na svim vrstama staza.
    Sta se desava RBR? Gdje je onaj bolid sa pocetka sezone? Nemoguce da su kocnice u pitanju…



    10
    9

    1
  3. Vw
    Crni molo Prikaži

    Verstapen šokiran bolidom!



    6
    2

    4
  4. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Kakva sezona!
    McLaren sve bolji čini se.



    5
    5

    0
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Nakon proslotjednog hypea oko 22 sekunde prednosti i da Lando sa svim pobjedama do kraja sezone moze uzeti naslov, nisam htio nista pisati jer sam uvjerenja da cak i uz bolji bolid Lando nece uzet sve pobjede a 70 bodova je ipak puno.

    Danas nakon ovih kvala kada izmedju njega i Maxa ima vise od jednog vozaca, stvara se prilika da uz par takvih utrka Lando bude u mogucnosti ugrozit Maxa, naravno utrka je sutra, ali tesko da Max moze ublaziti gubitak maksimalno sa 2im mjestom.

    Bez obzira kako se odvila situacija izmedju njih dvojice, nitko od nas nije mogao do prije tjedan dana ni pretpostaviti da cemo potencijalno imati kraj sezone kakav nam se nagovjesta.
    Bilo je naznaka vec par mjeseci da je McLaren stigao RB, ali da ce imat ocitu prednost i jos pritom da bi se i Mercedes i Ferrari mogli umjesati u prvenstvenu odluku, e to se moglo samo pozeljeti.

    Kako god veselim se uzitku napete zavrsnice sezone iz vedra neba.



    23
    23

    0
  6. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Znam da ništa nije crno bijelo, ali isto tako ne vjerujem da bi Newey samo bespomoćno gledao u trenutno stanje da je ondje i da ne bi donosio prave zaključke koji bi onda i druge inženjere ohrabrili.
    Svatko tko radi u inženjerstvu zna da je neprocijenjivo imati osobu koja može razumjeti problem na drugačiji način i koja je također spremna iz tuđih ideja interpretirati u svoje rješenje i usmjeravati inženjere, ali i njihove ideje prepoznati kao vrijedne.



    3
    3

    0
    • mika50 Prikaži

      Mislim da je i on kriv za ovakvo stanje.



      2
      0

      2
    • Chequered Flag
      AnteF1 Prikaži

      Ako se RB vrati na prvo mjesto, zasluga je Neweya, a kad su sedmi, Newey je – gdje? Na pivi?



      4
      4

      0
      • Vw
        Crni molo Prikaži

        Kad su dominirali mnogi su tvrdili da je do neweya i verstapena, vetma je tvrdio u svojim nastupima u podcastu da je do Hornera, ajd sad znaj



        4
        2

        2
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        pa jednostavno je al neki to malo sporije kuze …Adrian ima zabranu prilaska ovom bolidu od kad je dao otkaz ….razlog radi prenosenja novih koncepata ako ih naprave ….da se interesiras bar malo oko f1 ne bi pisao takve gluposti …..a i izgleda da su uhvaceni sa zlicom u medu sto se tice kocnica



        11
        9

        2
    • gosuasus Prikaži

      Mi izvan industrije često imamo neprecizan dojam o tome kako se razvijaju ovi superstrojevi. Proces je sličan gradnji kuće ili obavljanju bilo kojeg drugog većeg projekta. Okupi se tim stručnjaka koji detaljno prouči pravilnik, a onda se izrade osnovni modeli koji se inkrementalno (u malim koracima) unaprjeđuju—zato i jest dragocjen benefit imati više razvojnih bodova (wind tunnel, CFD), jer iznova možemo testirati. Gotovo nikada to nije ideja “iz vedra neba” koja je došla od nekog pojedinca u timu.

      Newey čak i nije netko tko ide toliko out of the box. On se drži svojih standardnih metoda koje uvijek funkcioniraju, samo ih primjenjuje na drugačijim modelima kako se tehnički pravilnici mijenjaju. Atipično razmišljanje je primjerice ono Mercedesovo s vertikalnim hlađenjem, odnosno bolidom bez bočnih stranica. Posljednjih desetak godina zapravo ljudi iz Brackleya iznova fasciniraju revolucijama na bolidu, posebno na polju ovjesa (squatty axle, wishbone layout, dual-axis mehanika i dr.).



      3
      3

      0
  7. Ayrton Senna
    BlackSenna44 Prikaži

    Zanimljive kvale. Tesko ce Max sutra bolje od ovog, jer je inace RB bolji u Q nego u utrci.
    Jedina sansa su mu da sutra mercedesovim vozacima izgori guzica tokom utrke. :))



    8
    7

    1
  8. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Jel do bolida il do šofera?
    Pitam za prijatelja.



    4
    4

    0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Ne opterećujem se Landovim naslovom. Bitan mi je McLaren, a za to se ima dobre šanse uzeti konstruktorski naslov. Još kad bi, ipak, Lando…, veselju ne bi bilo kraja, ali ni sam u to ne vjerujem. Za McLaren nije bitno di će danas Max završiti, već Perez



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.