Izdvojeno

Objavljen je kalendar za 2022. godinu!

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Jučer je objavljen kalendar za iduću sezonu Formule 1, a iako nema velikih iznenađenja, tu je ipak nekoliko novosti u usporedbi s prošlim kalendarima.

Nakon dvije godine odsustva trebao bi se vratiti Singapur, i to u terminu početkom listopada, prije Japana. Također, predviđeno je da gledamo jednu utrku u Austriji, a više nema ni Katara, Portugala ni Turske. Osim Singapura i Japana vraća se i Australija, ali ne kao prva utrka sezone. Tu će čast opet imati Bahrein. Gledat ćemo i Kanadu, a tu je i Miami. Zanimljivo je primijetiti da je Katar potpisao nedavno desetogodišnji ugovor, ali on vrijedi tek od 2023. godine.

Ukupno će biti 23 utrke, i to u periodu od 18. ožujka do 20. studenog.

Komentiraj

18 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Opet nema Njemačke 👎



    14

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Kalendar treba imati 15 europskih vikenda plus Brazil, Japan, SAD, Kanada i Mexico.



    8

    7
  3. Le Castellet, Singapore i Abu Dhabi van, a Turska i Portugal unutra i imamo čisto ok kalendar.



    5

    0
  4. nije mi to to nekako kad nije Australija početak sezone… buđenje u 3 ujutro… hype… nezz… možda je do mene



    15

    0
  5. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Gdje je Quatar? Jel nije Losail do 2031. u kalendaru?



    1

    0
  6. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Zašto izbjegavaju Mugello? Staza je top i užitak za gledat!



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni