Domenicali: Želimo sprint na trećini utrka

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Domenicali: Želimo sprint na trećini utrka

Lovro Andraka

Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali dao je intervju za Sky Sports u kojem je otkrio neke od planova za iduću sezonu, a najviše se ističe onaj po kojem bi format vikenda sa sprintom trebali gledati na trećini vikenda.

Nakon godina bezuspješnog pokušavanja da se u F1 vikend ugura neka vrsta kraće utrke, čelnici sporta ove su godine napokon uspjeli implementirati probne sprint utrke na tri vikenda – prve dvije gledali smo u Velikoj Britaniji i Italiji, a posljednja će biti u Brazilu.

Namjera je bila isprobati format i vidjeti izgleda li to zaista dobro u praksi, no čini se da je odluka već odavno donesena – velikom uspjehu još uvijek nedovršenog eksperimenta o kojem svi zaposlenici F1 pričaju zasigurno je pripomogao novi sponzorski ugovor s Crypto.com platformom, između ostaloga naslovnim sponzorom F1 sprintova, koji navodno kroz pet godina Formuli 1 donosi 100 milijuna dolara.

“Početkom godine rekli smo da će biti održana tri testa kako bismo bili sigurni da imamo pravi plan za budućnost”, rekao je Domenicali.

“Velika većina komentara koje smo zaprimili bila je super pozitivna. Promotori su super zadovoljni jer postoji nešto novo i bitno tijekom petka, subote i nedjelje.”

Dodao je kako će u obzir biti uzeti i detalji koje su istaknuli oni kojima se format nije svidio, no da je format generalno bio nevjerojatno uspješan.

“Nećemo svugdje koristiti sprint format kvalifikacija. To je nešto što želimo zadržati za otprilike jednu trećinu utrka i povezati s drukčijim načinom nagrađivanja te bodovanja, kao i povezati s određenim stazama na kojima znate da će to stvoriti razliku.”

“U obzir ćemo uzeti sve uključene: TV kuće, vozače, momčadi, promotore i fanove. Nećemo zaboraviti našu ulogu da donesemo pravu odluku, uzimajući u obzir sve argumente i svačija razmišljanja.”

Osim hvaljenja sprint utrka, Domenicali je otkrio kako ćemo gledati 23 utrke, s time da će sezona vremenski trajati nešto kraće. Početak bi trebao biti sredinom ožujka u Bahreinu, a kraj sredinom studenog u Abu Dhabiju, što je puno ranije nego što smo navikli u zadnjih nekoliko godina – glavni razlog je izbjegavanje Svjetskog nogometnog prvenstva u Kataru koje počinje 21. studenog.

Spomenuo je i buduća F1 događanja u Kataru te rekao kako će tamošnje utrke uvijek biti noćne, ali da za 2023. postoji drugi plan za lokaciju utrke. U intervjuu je spomenuta tema novih motora, a Sky Sports tvrdi kako bi novi proizvođač za 2026. mogao biti potvrđen već prije kraja ove sezone – to bi trebali biti Porsche i/ili Audi.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9382 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
867 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Uff

    Možda da Q i dalje određuje poredak glavne utrke.
    U sprintu kao zasebnoj utrci malo više bodova .


    0

    0
  2. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Hajde, razumijem FIA-u i njihove “karafeke”,ali ne razumijem ove niskobudjetne ili bolje rečeno ne konkuretne ekipe koje apsolutno nikakvu korist nemaju sa ovim formatom.



    3

    0
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …23 utrke, 8 sprintova cca, kraća sezona 1,5 motor po sezoni, što još? potrošnja od 5 litara na 100?…da želim utrke izdržljivosti gledao bih nešto takvo a ne F1…



    9

    0
  4. Mattia Binotto Limpskinz Prikaži
    Reakcija "Schumi" za legendaran komentar

    Its rights out and away we go



    20

    0
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Proizvođač motora će biti potvrđen na startu sezone 2026. Prije toga postoji šansa da odustane.



    3

    0
  6. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Velika većina komentara koje smo zaprimili bila je super pozitivna.

    Sumnjam.



    8

    0
  7. Ne želimo, prijatelju… NE ŽELIMO.



    5

    0
  8. Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

    Imao sam niska očekivanja za ovaj eksperiment, naravno. Međutim uspjelo me dodatno razočarati. Glupost od utrke koja se nastavlja sljedeći dan stajaćim startom



    9

    0
  9. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Suština svega je da imaju sponzora koji će to plaćati, a i više love će dolaziti od marketinga, TV prava i ostalog. Sve ostalo je manje bitno



    4

    0
  10. Mercedes Jester Donator Prikaži

    “U obzir ćemo uzeti sve uključene: TV kuće, vozače, momčadi, promotore i fanove. Nećemo zaboraviti našu ulogu da donesemo pravu odluku, uzimajući u obzir sve argumente i svačija razmišljanja.”

    Mda…a uz sav taj obzir oko uključenih odluka će biti kako sponzori kažu, fanovi su tu već odavno nostalgično-optimistične ovce za šišanje. Ovo je kao da ti netko piša po leđima i uvjerava te da pada kiša.



    3

    0