Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali dao je intervju za Sky Sports u kojem je otkrio neke od planova za iduću sezonu, a najviše se ističe onaj po kojem bi format vikenda sa sprintom trebali gledati na trećini vikenda.
Nakon godina bezuspješnog pokušavanja da se u F1 vikend ugura neka vrsta kraće utrke, čelnici sporta ove su godine napokon uspjeli implementirati probne sprint utrke na tri vikenda – prve dvije gledali smo u Velikoj Britaniji i Italiji, a posljednja će biti u Brazilu.
Namjera je bila isprobati format i vidjeti izgleda li to zaista dobro u praksi, no čini se da je odluka već odavno donesena – velikom uspjehu još uvijek nedovršenog eksperimenta o kojem svi zaposlenici F1 pričaju zasigurno je pripomogao novi sponzorski ugovor s Crypto.com platformom, između ostaloga naslovnim sponzorom F1 sprintova, koji navodno kroz pet godina Formuli 1 donosi 100 milijuna dolara.
“Početkom godine rekli smo da će biti održana tri testa kako bismo bili sigurni da imamo pravi plan za budućnost”, rekao je Domenicali.
“Velika većina komentara koje smo zaprimili bila je super pozitivna. Promotori su super zadovoljni jer postoji nešto novo i bitno tijekom petka, subote i nedjelje.”
Dodao je kako će u obzir biti uzeti i detalji koje su istaknuli oni kojima se format nije svidio, no da je format generalno bio nevjerojatno uspješan.
“Nećemo svugdje koristiti sprint format kvalifikacija. To je nešto što želimo zadržati za otprilike jednu trećinu utrka i povezati s drukčijim načinom nagrađivanja te bodovanja, kao i povezati s određenim stazama na kojima znate da će to stvoriti razliku.”
“U obzir ćemo uzeti sve uključene: TV kuće, vozače, momčadi, promotore i fanove. Nećemo zaboraviti našu ulogu da donesemo pravu odluku, uzimajući u obzir sve argumente i svačija razmišljanja.”
Osim hvaljenja sprint utrka, Domenicali je otkrio kako ćemo gledati 23 utrke, s time da će sezona vremenski trajati nešto kraće. Početak bi trebao biti sredinom ožujka u Bahreinu, a kraj sredinom studenog u Abu Dhabiju, što je puno ranije nego što smo navikli u zadnjih nekoliko godina – glavni razlog je izbjegavanje Svjetskog nogometnog prvenstva u Kataru koje počinje 21. studenog.
Spomenuo je i buduća F1 događanja u Kataru te rekao kako će tamošnje utrke uvijek biti noćne, ali da za 2023. postoji drugi plan za lokaciju utrke. U intervjuu je spomenuta tema novih motora, a Sky Sports tvrdi kako bi novi proizvođač za 2026. mogao biti potvrđen već prije kraja ove sezone – to bi trebali biti Porsche i/ili Audi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Katastrofa!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uff
Možda da Q i dalje određuje poredak glavne utrke.
U sprintu kao zasebnoj utrci malo više bodova .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hajde, razumijem FIA-u i njihove “karafeke”,ali ne razumijem ove niskobudjetne ili bolje rečeno ne konkuretne ekipe koje apsolutno nikakvu korist nemaju sa ovim formatom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…23 utrke, 8 sprintova cca, kraća sezona 1,5 motor po sezoni, što još? potrošnja od 5 litara na 100?…da želim utrke izdržljivosti gledao bih nešto takvo a ne F1…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome gume eskplodiraju nakon 500 krugova dobije 20 mjesta kazne za iduću utrku.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Its rights out and away we go
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači… ovo ti je 10/10.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Proizvođač motora će biti potvrđen na startu sezone 2026. Prije toga postoji šansa da odustane.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sumnjam.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju direktne podstke o gledanosti na F1Tv. Vjerujem da je velika većina koja ne gleda petkom FP gledala sve tri sprint utrke.
Više ljudi uz ekrane više marketinškog prostora.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se, ali ovaj format treba još dorade i bolje ga izvesti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Ni meni nije odličan. Gledao ih jesam :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne želimo, prijatelju… NE ŽELIMO.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao sam niska očekivanja za ovaj eksperiment, naravno. Međutim uspjelo me dodatno razočarati. Glupost od utrke koja se nastavlja sljedeći dan stajaćim startom
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i gubi se iznenađenje starta. Primjerice Max u Britaniji. U subotu je uništio Lewisa, a u nedjelju je Lewis znao što da očekuje i to je uništilo Maksu utrku.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U nedjelju su uloge bile promijenjene
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suština svega je da imaju sponzora koji će to plaćati, a i više love će dolaziti od marketinga, TV prava i ostalog. Sve ostalo je manje bitno
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mda…a uz sav taj obzir oko uključenih odluka će biti kako sponzori kažu, fanovi su tu već odavno nostalgično-optimistične ovce za šišanje. Ovo je kao da ti netko piša po leđima i uvjerava te da pada kiša.
3
0