Njemački Auto Motor und Sport piše da prema njihovim informacijama i Porsche i Audi žele ući u Formulu 1 2026. godine. Potvrda za to je činjenica da su postojeći proizvođači prihvatili novi pravilnik za kojeg se pretpostavlja da je glavni uvjet bio upravo to – dolazak novih suparnika.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da opet nije centar u Engleskoj. Koja je poanta svjetskog prvenstva, ako su svi timovi englezi bez obzira na himnu koju slušamo na podiumu?
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Audi i Porsche…ista matična firma…tko će imati prednost i u čemu…motor će očito biti isti za oboje…nije baš da grizem nokte ali ima još puno pitanja u ovoj fazi….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam bas jucer citao da se Ferrariju ne swidđa novinpravilnik. Iako Binotto je kreten pa me ne bi čudilo da prihvate iako im se ne sviđa, a imaju veto.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lako za njega, očito je i netko iznad njega jednako “sposoban”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li još rade mali proizvođači za neke druge FIA serije ? Npr. Illmor, Coswort, Judd, Hart …
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ilmor ti je sad u vlasništvu Mercedesa, iako je jedan dio tvrtke još uvijek u vlasništvu Maria Illiena, Judd radi motore sa Zytekom za manje momčadi WECa, a mislim da Hart više ne postoji. Ali s Cosworthom je zanimljivo da oni trenutno isporučuju jako puno komponenti za Porsche Motorsport diviziju pa možda čak u budućnosti vidimo Cosworth na neki način u F1.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Hart je vjerovatno prestao smrću Briana Harta. Fora su mi bile te godine u F1 upravo zato što su male momčadi i mali proizvođači motora imali šanse. Danas kad su prioritet veliki proizvođači, mali nemaju apsolutno nikakve šanse
3
0