Izdvojeno

Binotto: Osobno sam razgovarao s Hornerom o Mercedesovim trikovima

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 1 godinu, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U 2019. Ferrari je bio pod povećalom zbog svog motora. Sada, u centru pažnje konkurenata našao se Mercedesov motor. Red Bull je od FIA-e zatražio pojašnjenje o legalnosti u vezi hlađenja zraka kod Mercedesovih motora. FIA se navodno još nije izjasnila po tom pitanju. Iako je objavljeno da se i Ferrari obratio FIA-i s istim pitanjem kao i Red Bull, šef tima Mattia Binotto pojašnjava kako to nije istina.

“Ne, nismo [poslali upit], iako kao i svi timovi, svi konstruktori, uvijek pokušavamo razumjeti što rade naši protivnici: gledamo GPS podatke i analiziramo fotografije. Imali smo neke sumnje i razgovarali smo o tome s Red Bullom – osobno sam razgovarao s Christianom Hornerom o tome, ali nismo poslali nikakva pitanja za pojašnjenje FIA-i.”

Mattia Binotto

Oko Ferrarijevog motora 2019. godine je bilo puno kontroverzi, no ovaj put s Mercedesovim motorom na prvi pogled ima puno manje bure, a dominantni mediji jedva da su popratili slučaj koji je još u tijeku. Ipak, od Binotta se može čuti kako smatra da je pogrešno odmah početi upirati prstom u suparničke timove kao što je bio slučaj 2019. godine.

“Do mjera FIA-e došlo je jer je bilo ljudi koji su pogrešno protumačili načela propisa. To se ne razlikuje od onoga što se dogodilo 2019. Zašto postoje razlike u stavu? Možda smo se tada previše eksponirali u medijima i bili napadnadi od strane naših konkurenata.”

“Mislim da je važno naglasiti da se ono što se tada dogodilo ne razlikuje od onoga što se događa sada. To se uvijek događa u Formuli 1.”

Mattia Binotto

Komentiraj

18 komentara

  1. U prevodu M.B kaze kad je Ferrari muljao sa gorivom su ih svi živi razapeli. Sada kad je Merc u pitanju a koga briga, oni su Mercedes…. joker zovi



    29

    5
  2. Egon Spengler je gigant spram tebe



    4

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Razlika sto englezi nisu pustali i svi od vozaca timova kao i novinari i mavijaci su napadali Ferrari
    A u ovom slucaju zataskuju kolko god mogu, a dok Ferrari a zacudo i RBR su dosta tihi



    10

    0
  4. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Ferrari se ponaša kao da su tek ušli u Formulu 1 umjesto da se postave kao glavni šta i realno jesu. Ferrari mora u 10 godina imati 5 naslova!



    8

    12
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Da su meni zabranili nešto šta je legalno i ispravno ja bi vikao na sva zvona, Ferrari je mučki skup s FIA-om prešutio i nikad nisu rekli šta je točno bilo krivo/nelegalno na Ferrariu..



    15

    3
    • Ma ocigledno je bilo nesto predobro da bi oni to svima otkrili, a opet ilegalno pa nisu smjeli nastaviti s tim.



      15

      0
    • Varanje na protoku goriva.



      7

      0
      • Charles Leclerc 16
        mGT_ZG Prikaži

        To ti šapnula teta u dućanu ili imaš neki konkretan info ?



        2

        3
        • Mika Salo je u podcastu na twitch.tv jednom finskom reli vozaču potvrdio da je Ferrari varao ili zavaravao senzore za protok goriva. Sezonu nakon kazna za Ferrari bila je da može koristiti novi motor ali s smanjenim protokom goriva nego ostale momčadi.

          “They suffered from Ferrari’s cheat last year because they had Ferrari motors and could use less gas, so I think Alfa would be pretty good this year when they get their full power.”

          “So Ferrari’s getting out a new engine, right?”

          “I dunno if it’s a new engine but they’re allowed to use it to its full power. Having to use less gas was their punishment for their cheating last year”

          Par dana nakon podcasta Salo je snimio video na instagramu u kojem govori da se šalio u podcastu iako je meni djelovao jako ozbiljno. Video je nakon toga misteriozno obrisan s twitcha.



          12

          1
        • Charles Leclerc 16
          mGT_ZG Prikaži

          Znači rekla teta u dućanu 😀



          6

          12
  6. Horner je od tebe izvukao informacije da nisi ni svjestan.



    8

    0
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Horner je šef tima, a Binotto inezenjer i to pogonskih jedinica. I zamisli ti Binotto se konsultuje sa Hornerom koji “nacuje” nesto od Hondinih inženjera, a ovaj čupavac ne može sam da malo uključi mozak, da pritišće FIA-u sa nekim upitima, koje su itekako značajne za Ferrari.

    Oj Marchionne uskrsni molim te…



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni