Od Velike nagrade Velike Britanije jasno je da je Mercedes opet napravio skok u performansama, a Red Bull i Ferrari su primijetili da se radi o fazi ubrzavanja.
Mercedes je svoju novonastalu brzinu objašnjavao drukčijim postavkama krila, te su potvrdili da pogonska jedinica isporučuje jednaku snagu kao na početku sezone, ali to ne pobija nužno teoriju Red Bulla i Ferrarija. Oni smatraju da je maksimalna snaga ista, ali je distribuirana drukčije. Tako objašnjavaju novonastalu brzinu u prvoj fazi ubrzavanja na pravcu.
Njemački Auto Motor und Sport piše da GPS podaci s utrka u Silverstoneu i Budimpešti pokazuju kako Mercedesovi bolidi u usporedbi s konkurencijom imaju puno bolju akceleraciju iz zavoja, ali nisu nužno brži na kraju samog pravca, osim ako po setupu imaju manje downforcea.
Konkurencija smatra da je tajna u interkuleru. Komprimirani zrak se hladi sa 100 stupnjeva na ambijentalnu temperaturu, ali način kako su pravila pisana pruža priliku za elegantno zaobilaženje. S obzirom na to da je hladni zrak gušći od vrućeg – proporcionalno tome se može ubrizgati više goriva i dobiti više snage.
Red Bull i Ferrari tako smatraju da Mercedes odvaja hladni od vrućeg zraka i time dobiju do 20 konjskih snaga prilikom izlaska iz zavoja. Nakon toga kompresor pritisne topliji zrak i time se izgubi prednost.
AMuS piše da to trenutno nije zabranjeno, ali se otvara pitanje detalja gdje su senzori montirani i do koje granice se može hladiti zrak. Drugim riječima, nije jasno je li senzor montiran na mjestu gdje bi bile zabilježene relevantne informacije kako bi se zadovoljio duh pravila.
U Red Bullu nisu u potpunosti uvjereni u to. Vjeruju da je senzor montiran na poziciju na kojoj je temperatura zraka u svakom slučaju unutar dozvoljene granice. Bilo kako bilo, FIA je dobila službeni upit te je sigurno kako će Red Bull promptno dobiti kvalitetan odgovor, s obzirom na to da za tjedan dana započinje Velika nagrada Italije u Monzi.
Članak za kojeg se smatra da bi potencijalno mogao biti prekršen s preniskom temperaturom je idući:
“5.6.8 Engine plenum (as defined in line 4 of Appendix 2 to these regulations) air temperature must be more than ten degrees centigrade above ambient temperature. When assessing compliance, the temperature of the air will be the lap average recorded by an FIA approved and sealed sensor located in an FIA approved location situated in the engine plenum, during every lap of the qualifying practice session and the race. The first lap of the race, laps carried out whilst the safety car is deployed, laps with a time at least 20% greater than the fastest lap of the session, pit in and out laps and any laps that are obvious anomalies (as judged by the technical delegate) will not be used to assess the average temperature. The ambient temperature will be that recorded by the FIA appointed weather service provider. This information will also be displayed on the timing monitors.”
FIA-in tehnički pravilnik
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da ipak prekosutra pocinje vn nizozemske ne italije
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Italija je za tjedan dana, lapsus, hvala!
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle rbu informacije da je bas u tom dijelu motora sumnjivo, bilo kako bilo, šanse da će biti nešto od ovoga su 0%
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glasine sa amus-a. Na kraju vele ako ne bude istrage unutar dvije-tri utrke, ništa od toga. A opet možda ova ekipa koja je prešla iz mercedesa odaje poslovne tajne ( industrijska špijunaža).
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi bivši Merc uposlenici su već počeli odavati tajne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Senzor se montira na mjesto koje odredi FIA, a ne timovi.
Ukoliko je Mercedes našao način da prevari rezultate senzora zbog njegove lokacije, FIA ima pravo da promijeni lokaciju senzora ili da doda novi senzor.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sam novinar je rekao da smatra kako je sve legalno. RB spominje i ferrari iako oni ništa o tome nisu spomenuli. Mislim da rb lovi u mutnom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari suti da oni ne dobiju neke nove senzore ☺️
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da i ja mislim da RB sa klarifikacijom traži neku potvrdu ili demant za svoje sumnje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto kao što je Ferrari našao način da izbjegne senzor sa svojim motorom?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da nije 👍
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, Italija je drugi vikend. :)
Vjerojatno u pravilima FIA nema vremena za odgovor do ovog vikenda pa je navedena Italija…. možda.
Ovo sa intercoolerom je zanimljivo. Ako FIA krene razvlačiti
netko će na utrci možda imati temperaturu od – 20 c
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a šta ih sve prče već godinama…ovo je moderno doba tehnologije i inžinjerstva. sve bi im dopustio pa nek kemijaju svi šta hoče. uostalom oduvijek se u auto industriji imalo koristi od novotarija iz F1
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je F1. Kad svatko svakog tužaka. Nema nevinih.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo sam mislio da nisam objavio komentar, zatim ga ponovio, ali je ocito obrisan, ako smijem znat iz kojeg razloga? @Ante Vetma
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može, “vučko će to srediti” komentar ne doprinosi diskusiji nego flejma tj. provocira na negativne reakcije i spušta razinu komunikacije.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima istine, sve 5 :thumbs:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ubiti nestlo slicno sto je radio Ferrari samo je on to radio s gorivom, navodno je Ferrari drzao protok goriva istim al bi visak spremao i cuvao da potrosi u najpotrebnijem tewnutku te bi u tim trenucima protok goriva bio vecinod dozvoljenih 110kg/h, bilo je legalno jer se desavalo iza senzora od FIA i zabranjeni nakon sto im je Ferrari sam priznao, i onda su sljedecu sezonu morali trosit manje goriva, to su sve nesluzbene informacije jer nikad nije FIA kao ni Ferrari potvrdili (a ni demantirali)
A sad je posto je to Mercedes svi su skepticni sto se tice nastavka ovih optuzbi….
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes nikako da presta muckat i to jos od pocetka hibridne ere…ahhhhh
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo, stavio bi senzore na Ferrariev motor, reda radi.
A što se tiče tih motora, mogli su ih pustiti da radi svatko tko šta hoće. A ne limitirati…
Pa nek se natjecu tko je inovativniji. Imati samo neke osnovne zakone i to je to. To i je bit Formule 1…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu bih sad ostavio legalnost i takmičarsku etiku u ovim slučajevima, a naglasio bih koliko me svaki put oduševi genijalnost inžinjerskih umova koji rade u F1 timovima. Takav nivo inovativne mašte i kreativnog razmišljanja iz godine u godinu je nevjerovatan!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
napokon da netko i mercedes propituje o izvlačenju snage. NA PO KON
0
2