Izdvojeno

Gasly će čekati: Moja budućnost je u rukama Red Bulla

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač AlphaTaurija Pierre Gasly se nada da će pitanje o njegovom mjestu za iduću sezonu biti riješeno do kraja ljetne stanke te kaže kako će “vidjeti što će se dogoditi u momčadi Red Bulla”. Nakon što je promoviran iz momčadi Toro Rosso u Red Bull 2019. godine, u drugoj polovici sezone je vraćen natrag u Toro Rosso jer nije zadovoljio očekivanja. Prošle godine je bio u jako dobroj formi, ostvarivši pobjedu u Monzi. Dobru formu pokazuje i ove godine, sa 32 boda prednosti u odnosu na svog momčadskog kolegu.

O svojoj budućnosti, ali i izgledima za ponovni povratak u Red Bull, Gasly je rekao sljedeće:

“Mislim da je s moje strane prilično jasno, to je u rukama Red Bulla.”

“Max ima ugovor za sljedeću godinu u vrhunskom timu, mislim da Sergio ima jednogodišnji ugovor, pa ćemo vidjeti što će se tamo dogoditi.”

“Očigledno sam vezan ugovorom s njima još neko vrijeme i prilično sam uvjeren da bismo trebali dobiti neke odgovore u nekom trenutku tijekom ljetne pauze, ili nakon ljetne pauze.”

Pierre Gasly

Franz Tost je rekao kako očekuje da će i Gasly i Tsunoda ostati u AlphaTauriju, s time da bi Gaslyu dali odgovornost vođe. No Gasly smatra da svaki vozač želi biti u najboljem bolidu kada mu se za to ukaže prilika.

“Mislim da žele vođu u AlphaTauriju koji će gurnuti tim naprijed i koji zaista pokušava podići momčad na višu razinu, i mislim da sada postoji odličan radni odnos i stvarna volja da se AlphaTauri pogura naprijed.”

“Očigledno, kao vozač uvijek želite biti u najboljem bolidu i boriti se za najbolju poziciju, i to je ono o čemu raspravljamo.”

“No, u konačnici, samo se fokusiram na nastup vikend za vikendom, utrku za utrkom i pokazujem svoj potencijal.”

“To je u njihovim rukama, žele li da podignem razinu ili su zadovoljni s postavom koju imaju, a ovisi i o tome kako Sergio nastupa te kakvu budućnost planiraju za AlphaTauri.”

“Raspravljamo o puno stvari. Stvari idu dobro, ali trenutno nema većeg odgovora od toga. Ali očekujem još nekoliko vijesti u sljedećih nekoliko tjedana.”

Pierre Gasly

Povezano: 3 flop vozača i 3 top vozača prvog dijela sezone

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni