Alfa Romeo vratila se u Formulu 1 2018. godine, kao naslovni partner Saubera, prije nego što je preuzela prava na imenovanje 2019. godine kada je partnerstvo ojačano. Prisustvo talijanskog proizvođača u Formuli 1 nakon kraja 2021. godine bilo je neizvjesno, ali u srijedu je objavljeno kako Alfa Romeo produžuje suradnju sa Sauberom i ostaje u Formuli 1.
Tim je završio na osmom mjestu u konstruktorskom prvenstvu u 2018., 2019. i 2020. godini, poziciji koju također zauzima kako se približavamo sredini sezone 2021. godine, sa 2 osvojena boda, jednim od strane Kimija Raikkonena i jednim Antonia Giovinazzia.
“Kao tim napravili smo najveći iskorak od svih timova na stazi ove sezone, iako to rezultati još uvijek ne prikazuju dovoljno jasno.”
“Razlika između timova u vrhu se znatno smanjila, posebno kad znamo da je to svijet marginalnih dobitaka kako se Formula 1 bliži kraju ovog regulatornog ciklusa.”
“Ovo je poboljšanje na kojem se temelji proširenje odnosa s Alfom: oni vide da se tim razvija u pravom smjeru i oboje želimo zajednički ubirati plodove našeg razvoja.”
Frederic Vasseur
Formula 1 uvodi nove propise 2022. godine i Vasseur vjeruje da je Alfa Romeo u dobrom položaju da profitira.
“Kao i uvijek, kad dođe do velike promjene propisa, postoji prilika da se napravi velik iskorak: učiniti to unutar proračunske granice dodatna je šansa za nas. Mi smo vrlo učinkovit tim u načinu na koji koristimo resurse, već godinama poslujemo točno ispod granice, tako da nećemo morati prolaziti kroz bolne prilagodbe poput nekih naših rivala.”
“Smatramo da možemo biti jedno od većih iznenađenja nove ere.”
Frederic Vasseur
Iz Alfa Romea još nema potvrde koji vozači će sjediti u njihovim bolidima sljedeće sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem u neka iznenadjenja ovih timova koji stalno rade u budzetu…
Profitirat ce onaj bogatas koji se bolje snadje u kresanju troskova… Mali ce ostat mali….
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da će najviše profitirati oni koji najefikasnije zaobiđu budget cap… ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A to se i mislilo izmedju redaka… Uopce ne sumnjam u shenanigans..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alfa Romeo je godinama ekipa koja se bori za bodić ili nula bodova. Ne znam kako i kuda misle napredovati.
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pod “godinama” misliš na samo dvije godine, jer je Sauber tek 2019. postao Alfa Romeo Racing team, jel tako?
Ako pričamo o timu u svim njegovim inkarnacijama, bilo je dana (istina davno) kad je taj isti tim osvajao podije i završavao kao treći u poretku. A vidimo na primjeru TorroRossa (AlphaTaurija) i RacingPointa (AstonMartina) da uspjeh nekad malog tima nije nemoguć. Borba za prva tri mjesta je naravno totalno izvan igre, ali važnija uloga u sredini poretka je sasvim moguća. Hoće li doći do toga? Vidjećemo…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mislio sam s obzirom na nazadovanje zadnjih godina. Teško je od nazadovanja preko noći dobiti auto koji će ganjati Alpha Tauri i Alpine svaku utrku.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Boris_CRO … dobar primjer skoro konstantnog nazadovanja ( pogotovo s obzirom na reputaciju ) je williams . npr od 2008. do kraja 2013. su bili katastrofa uz relativnu iznimku 2010. kad su u konstruktorskom završili 6. , točno na sredini poredka ali i sa 94 boda manje od 5. renaulta i tek bodom više od 7. FI koja je svoju prvu trku imala 2008. kad je vjay mallya preuzeja beznadežni spyker i 2012 . kad su završili 8. ( pretekla ih FI ) i da nije bilo caterhama , marussie i HRT – a bili bi predzadnji u plasmanu jer je te sezone TR bija lošiji od njih . npr 2011./13. su na kraju imali tek ukupno 5 bodova , a onda su 2014. iz “čista mira” sezonu završili iza MB i RB sa 104 boda više od 4. ferraria ;) 3 sezone su bili jako dobri i dobri ( 2 X 3 i 2 X 5 u konačnici ) u odnosu na period od 2008. do 2013. kad im je najbolji plasman na kraju bija 6. misto 2010. eto oni demantiraju ovo šta si napisa “Teško je od nazadovanja preko noći dobiti auto koji će ganjati Alpha Tauri i Alpine svaku utrku.” jer su “preko noći” posli nazadovanja “složili” bolid koji je 2014. bija bolje plasiran od ferraria , a 2015. kad su opet završili 3. i bili ispred RB . da nam je ovo neko priča 2013. da će williams koji je financijski bija “slab” ka i alfa ovako naglo . preko noći napredovat vjerovatno bi se samo nasmijali zar ne ? ali eto …. dogodilo se ;) donekle slično se događalo i sa McL ….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš bi odlično bilo da alfa bude u vrhu !
alfe bi se bolje prodavale :)
0
0