Formula 2 / Izdvojeno

Pourchaire postao najmlađi F2 pobjednik slavljem na glavnoj utrci u Monaku!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što je u četvrtak postao najmlađi osvajač pole positiona u Formuli 2, 17-godišnji Francuz Theo Pourchaire postao je i najmlađi pobjednik F2 utrke pobjedom na glavnoj utrci u Monaku. Drugu utrku zaredom drugo mjesto pripalo je Oscaru Piastriju, a treći je završio Felipe Drugovich koji je uz obrnutu strategiju tamo stigao nakon starta s devetog mjesta.

Vozač ART-a, inače član Sauberove juniorske akademije, stigao je do uvjerljive pobjede nakon starta s najbolje startne pozicije – vodstvo je ispustio samo na nekoliko krugova nakon promjene guma, dok svi još nisu odradili obavezni pitstop.

Upravo je do obaveznog pitstopa Robert Švarcman bio Pourchaireov prvi izazivač na drugom mjestu, no loš posao njegove ekipe u boksu bacio je izvan pozicija za osvajanje podija pa je u cilj ušao tek četvrti.

Peto mjesto osvojio je vodeći u prvenstvu Guanyu Zhou, što je solidan rezultat s obzirom na to da je startao deseti. Zhou je uvjerljivo najduže ostao na stazi, sve do 38. od 42 kruga, a u prvih par krugova nakon boksa grčevito se branio od šestoplasiranog Ralpha Boschunga na zagrijanijim gumama. Kinez je do kraja uspio osvojiti dodatna dva boda za najbrži krug.

Sedmo mjesto osvojio je Liam Lawson koji je jutros na stazi pobijedio u drugoj sprint utrci, da bi mu zbog tehničkog prekršaja ta pobjeda kasnije bila oduzeta diskvalifikacijom. Lawson je startao dvanaesti. Osmi je završio njegov timski kolega Juri Vips koji je krenuo s petog mjesta, a u utrci je zaradio i kaznu od pet sekundi zbog sudara s Marcusom Armstrongom. Armstrong je završio u zidu na izlazu iz Rascassea i time je izazvan prvi virtualni safety car u 31. krugu.

Drugi VSC uključen je odmah nakon završetka prvog, u 33. krugu – na istom mjestu, ali bez ičije pomoći, zid je nešto nježnije poljubio Lirim Zendeli. Niti period pod zelenom zastavom nakon tog VSC-a nije dugo potrajao jer su se u borbi za treće mjesto sudarili Oscar Piastri i Dan Ticktum.

Piastri je snažno blokirao kotače na izlazu iz kompleksa bazena, što je Ticktumu dalo daleko bolji zalet za Rascasse. Međutim, Britanac je bio s vanjske strane u zavoju i ostao je bez mjesta na izlazu. Nije dodirnuo zid, ali je parkirao bolid ispred njega i odustao, nakon što je jutros naslijedio pobjedu od Lawsona.

To je izazvalo i treći VSC, a jedan od razloga zbog kojih čak ni kod prilično velikog Armstrongovog sudara nije bilo pravog safety cara zasigurno je bila činjenica da je Zhou, bez odrađenog obaveznog pitstopa, u to vrijeme vodio u utrci i time bi preskočio Pourchairea – s obzirom na to da je u F2 pitstop pod VSC-om zabranjen, Kinez nije uspio dobiti “besplatni” pitstop kojeg bi pod pravim safety carom dobio.

Posljednje bodove osvojili su Roy Nissany i Richard Verschoor. U prvenstvu i nakon druge runde vodi Zhou sa 68 bodova, Piastri je drugi sa 16 bodova zaostatka, a na trećem mjestu sada je Pourchaire koji za Zhouom kasni 21 bod. Iduća runda vozi se za dva tjedna na ulicama Bakua.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni