Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Nakon što je prije nekoliko tjedana objavljeno da će Ben Hodgkinson prijeći iz Mercedesa u Red Bull – do medija je došla informacija da će njegovim putem krenuti još pet inženjera.
Mercedesov šef proizvodnje Steve Blewett, šef tima za elektroniku Omid Mostaghimi, Pip Clode – šef ekipe za koncept pogonske jedinice, Anton Mayo – vođa tima inženjera i Steve Brodie – Mercedesov menadžer za završne provjere pogonske jedinice.
Također, iz Red Bulla poručuju da će uskoro zaposliti novog direktora za mehanički razvoj.
Podsjetimo, Red Bull za iduću sezonu preuzima Hondin projekt i ta pogonska jedinica ostat će zamrznuta do 2025. godine kad bi trebao doći novi tehnički pravilnik. Istovremeno, Mercedesov šef Toto Wolff kaže da nije zabrinut zbog cijele situacije i da ne osjeća potrebu za povećanjem plaće svojim radnicima.
“Nekad dobiješ, nekad izgubiš. Na kraju krajeva – ja vjerujem u Mercedesovu filozofiju i vjerujem da smo jako dobar poslodavac. Pritisak je visok, ali je i jako zabavno. Možemo biti ponosni na to i moramo se osloniti na to. Uvijek će biti prelazaka naprijed i natrag, ali recimo to ovako – razumijem Christiana. On želi izgraditi strukturu i ponekad se za to trebaju potpisati veliki iznosi. Ali, to je u redu.”
Toto Wolff
Morate biti logirani za komentiranje.
Na kraju ce samo Toto ostati :D
16
0
😁😁
3
0
Eto, u F1 stvarno nikad dosadno. Još samo da žene počnu izmijenjivati.
4
1
hint: kelly piquet. ;)
17
0
idem sad proguglat
2
0
Dolazi u paketu sa sjedalom u RB bolidu.
3
0
Meni je sve ovo vrlo čudno, ljudi (olako) odlaze iz Mercedesa a Toto se ništa ne brine.
Sve mi se čini da već ima spremnu izlaznu strategiju iz Mercedesa, a možda čak i sam Mercedes sprema izlazak iz F1.
Ovo je i vrlo vjerojatno samo vrh sante što je poznato i pitanje što se sve još događa “ispod haube”…
12
1
Poanta je što svi ovi inžinjeri žele unovčiti znanje koje imaju sa Mercedesom. Ništa novo u F1 tako se trguje inovacijama nema tih novaca da Mercedes njih zadrži mislim ima ali opet nema ako me razumiješ.
7
0
I nema, ako ce se pridrzavati budget cap-a, mozda zvuci cudno ali moguce da ovo i odgovara Mercedesu jer ce se rijesiti ljudi koji imaju velike plaće, a Mercedesov motor ionako ne treba previse razvijati (barem svi mislimo tako) i kada nastupi zamrzavanje ovi ljudi postaju prakticno beskorisni do 2025. i nekih novih pravila…
5
5
Njihove sve plate stanu u Bottasovu i još ostane mjesta.
7
0
Razvoj PU ne ulazi u budget cap.
9
1
Ovi ljudi svakako nisu dovedeni da rade na motoru do 2025., nego u periodu nakon toga kada će RedBull imati svoj PU
2
0
Ovo mi se čini da će se dogodine Mercedes zvati Ineos Mercedes ili samo Ineos, gdje će Merc ostat samo kao dobavljač motora, a ljudi će se razbježati na sve strane, kao i nakon svake velike dominacije, zanimljivo će biti vidjeti vozačku postavu dogodine.
3
1
Nemoj tako… Meni bi baš drago bilp vidjeti SIR “best evera” da malo pokaže znanje u automobilu realne snage za recimo 7.-8. mjesto.
9
6
Nisam iznenađen, prečesta su flertovanja Mercedesa sa izlaskom iz F1, možda su ljudi zaključili da im je ovo sigurnija opcija, a i možda žele i nove izazove. Ne mislim da je stvar novca.
Mozda im je Horner obećao koji dan više godišnjeg….
5
0
To je to, jedna era ide svome kraju i ljudi traže nove izazove uz dobro plaću. 😀
4
0
Glupo je sto covjek spominje velike iznose koji su i inace sastavni dio F1.
1
0
…ovako gledajući merc ima motor spreman za do 2025, i ti ljudi mu ne trebaju a u vidu ograničenja troškova ovaj odlazak vidim samo kao logičan slijed događaja…honda očito (a vidi se i iz ove 3 početne utrke) još uvijek nije na razini i rb će dio budžeta morati usmjeriti na motor i očito mu trebaju ljudi…
4
0
Da ali i ovaj prvi sto je preso i ovi ostali mogu tek od 2023 da rade sa RB ako sam dobro procitao negde.
3
1
Mislim da će imati moratorij na rad od 18 mjeseci
1
0