AMuS: Red Bull krenuo pecati Mercedesove ljude u cilju razvoja svog motora za 2025.

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

AMuS: Red Bull krenuo pecati Mercedesove ljude u cilju razvoja svog motora za 2025.

Ante Vetma

Od iduće godine Red Bull će preuzeti Hondin projekt i voziti s pogonskom jedinicom pod vlastitim imenom. No, njihovi planovi tu ne završavaju. Za 2025. godinu žele napraviti vlastiti motor, a kako bi u tome uspjeli trebali su im novi ljudi. Otkud da ih prizovu ako ne od ekipe koja je izdominirala turbohibridnu eru kao nitko nijednu eru prije – iz Mercedesa.

S obzirom da je Honda odlučila otići na kraju ove sezone, ispred Red Bulla je bila teška odluka. Tražiti tuđe motore ili se u trenutku važećeg najkompleksnijeg tehničkog pravilnika upustiti u vlastitu avanturu. Odlučili su se upravo za to. Hrabrost je bila potrebna i kad su odlučili da ne žele Renaultov ni Ferrarijev motor nego da žele baš Hondu s kojom bi možda mogli jednom izazvati Mercedes, što se upravo i događa. Tada su pogodili. Hoće li opet?

Honda je napravila motor za ovu sezonu, a napravit će još jedan za nadolazeću sezonu u kojoj će morati koristiti E10 gorivo. Nakon toga – Red Bull će biti sam u drugoj najvećoj investiciji još otkad su ušli u Formulu 1 s vlastitom ekipom 2005. godine.

Kako njemački Auto Motor und Sport piše – da bi sve to funkcioniralo, FIA je najprije morala potvrditi zamrzavanje razvoja motora od 2022. godine. To će potrajati sve do uvođenja nove formule, vjerojatno 2025. godine. Stefano Domenicali kaže da bi format nove pogonske jedinice morao biti poznat do ljeta.

U Milton Keynesu se trenutno radi na izgradnji novog pogona u kojem će se proizvoditi motori, a Helmut Marko potvrđuje da radovi napreduju prema planu. Strojeve i testni pogon moći će se preuzeti od Honde ili kupiti od najvećeg svjetskog neovisnog proizvođača pogonskih sistema – AVL-a iz Graza.

Naravno, ključ svega bit će ljudstvo. Red Bull i u tom pogledu radi marljivo i užurbano. Jučer je objavljeno kako im se priključio Ben Hodgkinson koji je prije radio za Ilmor i za Mercedes. To je utoliko bitno jer su, osim ojačanja svoje ekipe, oslabili svoje direktne konkurente sa staze. No, prije nego Hodgkinson krene s poslom morat će pričekati da istekne prijelazni period do kraja 2022. godine.

Ako je vjerovati Helmutu Marku – ovo nije jedini transfer koji će se dogoditi na relaciji Mercedes/Red Bull. Osim njih, očekuje se da će preuzeti Britance koji su radili za Hondu. Za japanske stručnjake ostaje pitanje hoće li tek tako promijeniti radno okruženje, s obzirom na njihovu kulturu.

Za period od iduće tri godine očekuje se da bi Red Bull radio na stjecanju znanja i vještina za izradu vlastite pogonske jedinice, ako to bude potrebno. Naravno, to ne isključuje mogućnost suradnje s drugim proizvođačima koji bi se u bližoj budućnosti mogli pojaviti, poput Audija.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Mercedes#Red Bull

Komentiraj

6 komentara

  1. Charles Leclerc Emin1 Prikaži

    Samo da ne izadju iz F1 neka pecaju kolko god oce



    15

    0
  2. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    To se čeka,odavno su oni prerasli tvornicu bezalkoholnih energetskih pića.Iskorak u pravom smjeru rekao bih!



    18

    0
  3. Mene zanima kako može Ferkan doći do profića koji su se svi uguzili u Englesku. Oni se svi trejdaju lijevo desno po engleskoj, a Ferrari usamljen na jugu Europe. Što se lijepo vrijeme ne sviđa Englezićima?



    6

    0