Formula 2

F2 odradila test u Barceloni, Drugovich ukupno najbrži

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Gotovo punih mjesec dana nakon otvaranja sezone u Bahreinu, vozači Formule 2 ponovo su bili u akciji na trodnevnom testu održanom u Barceloni.

Ukupno najbrže vrijeme postavio je UNI-Virtuosijev Brazilac Felipe Drugovich u jutarnjem dijelu trećeg dana. Drugovich se jedini uspio spustiti ispod 1:28.

Najbliže tome bio je Premin debitant Oscar Piastri, također tijekom posljednjeg dana, koji je bio nešto više od desetinke sporiji od Drugovichevog najbržeg vremena. Ukupno treće najbrže vrijeme ostalo je vrijeme Richarda Verschoora koje je na drugom danu bilo najbrže.

Najbrži prvog dana Christian Lundgaard bio je ukupno četvrti najbrži, a peti je bio Liam Lawson, jedan od trojice dosadašnjih pobjednika ove sezone, pored Piastrija i Guanyua Zhoua.

Lawsonov timski kolega iz Hitecha i kolega iz Red Bullove juniorske ekipe Juri Vips bio je šesti najbrži nakon tri dana vožnje, a u najbržih deset bili su još Ralph Boschung, Theo Pourchaire, Robert Švarcman i Marcus Armstrong.

F2 ove sezone neće voziti utrke u Barceloni, a zbog promjene formata vikenda koji sada sadrži čak tri utrke vozi se na samo osam staza tijekom godine. Idući trkaći vikend na rasporedu je tek za mjesec dana, kada se vozi VN Monaka.

Najbrža vremena po danima

Poredak prema kombiniranim najbržim vremenima

1. Drugovich12. Nissany
2. Piastri13. Zendeli
3. Verschoor14. Zhou
4. Lundgaard15. Daruvala
5. Lawson16. Petecof
6. Vips17. Ticktum
7. Boschung18. Sato
8. Pourchaire19. Beckmann
9. Švarcman20. Samaia
10. Armstrong21. Nannini
11. Viscaal22. Deledda

Komentiraj

8 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Tko je ovaj Drugović? Je li naš?


    0

    0
  2. pradjed mu je bio Austrijanac rođen u Beču, odrastao u Trstu pa pošao u Brazil. Bio je nekakav intervju s Felipeom davnih dana ovdje na portalu pa su ga pitali u vezi toga.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni