Raikkonen također kažnjen nakon utrke, Alonsu posljednji bod

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Raikkonen također kažnjen nakon utrke, Alonsu posljednji bod

Lovro Andraka

Nakon što je Lance Stroll dobio vremensku kaznu koja ga je bacila na osmo mjesto, a sudar između Valtterija Bottasa i Georgea Russella proglašen je trkaćim incidentom, suci su donijeli odluku i po pitanju incidenta Kimija Raikkonena tijekom restarta nakon crvene zastave.

Finac je kažnjen stop-and-go kaznom od 10 sekundi koja je konvertirana u 30 sekundi vremenske kazne. Time je Alfin vozač izgubio deveto mjesto i potpuno je ispao iz bodova, a posljednji bod pripao je drugom Alpineu Fernanda Alonsa.

Odluku sudaca prenosimo u cijelosti:

“U krugu prije restarta nakon prekida utrke Raikkonen se izvrtio u zavoju 3. Članak 42.6 kaže kako vozač može vratiti svoju poziciju ako to učini prije prve safety car linije. Prvotno je momčad dala taj naputak, no onda su mu rekli da zadrži poziciju.”

“Članak 42.6 također kaže kako vozač, ako ne uspije vratiti poziciju, mora ući u pitlane i može se vratiti u utrku tek kada svi vozači prođu izlaz iz pitlanea.”

“Članak 42.12 kaže kako tijekom pokretnog starta, kada safety car ugasi svjetla, ‘nijedan vozač ne smije prestići drugi bolid na stazi dok ne prođe liniju…’ U ovom slučaju, vozač je sustigao bolide ispred sebe između zavoja 13 i 14, no safety car je ugasio svjetla otprilike u zavoju 10. Ovo se čini kao kontradiktoran naputak i momčad je rekla vozaču da ne vraća poziciju, iz bojazni da bi to moglo izazvati sigurnosni problem u mokrim uvjetima. Kontaktirali su trkaćeg direktora, no nije bilo vremena za odgovor između njihovog poziva i restarta.”

“Suci smatraju kako je još jedna kontradiktornost to što vozači iza safety cara ne smiju pretjecati, ali kada su iza safety cara zbog restarta, to im je dozvoljeno – iako su razlozi pokretnog starta to što uvjeti na stazi ne dozvoljavaju stajaći start. Međutim, pravilo koje nalaže da bolid starta iz pitlanea ako ne uspije vratiti svoju poziciju koristi se u nekoliko prvenstava, u sportskom pravilniku FIA Formule 1 nalazi se nekoliko godina i konzistentno se primjenjivalo.”

“Kazna je obavezna, stoga suci smatraju da nemaju alternative osim da je primijene zbog konzistentnosti.”

– suci Tim Mayer, Tom Kristensen, Silvia Bellot i Iacopo Arcangeli

Raikkonen i Alfa Romeo će tako nakon VN Emilia-Romagne ipak ostati bez bodova, a Alonso će na kontu imati upisan prvi ovosezonski bod. Izmijenjene rezultate utrke pogledajte u izvještaju.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
817 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    1900. bod za Alonsa u karijeri



    12

    2
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Kad se drze pravila ko pijan plota, zasto hamilton nije dobio crnu zastavu?



    20

    5
  3. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Hahahaha, a ja pravila… Nekad možeš nekad ne možeš i ako ih pitaš možeš li oni ne znaju pa nema kao vremena… A isto tako 30 krugova nije dovoljno da se odluči o tome, nego nakon trke…
    Kako god sretan bod Fernando!



    18

    0
  4. ne kažem da treba biti anarhija, al više i ova pravila, ima li im kraja.



    4

    0
  5. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Ovo je jedno od najstupidnijih pravila koje sam ikad pročitao. Zar ne bi bilo dovoljno što je već izgubio dva mjesta prilikom restarta



    4

    0
  6. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ovo je zaista jedna od najglupljih kazni. Hej, Perez je izletio, izgubio dvije pozicije (ili koliko već), i vratio ih ponovo. I dobije 10 sekundi. Raikkonen izgubi par pozicija, ne odluči ih vraćati nego ostane tu gdje se i vratio na stazu, i dobije 30 sekundi. Koja logika, u pm… :facepalm:
    Najviše me ljuti što su baš na maloj ekipi poput Saubera odlučiti trenirati strogoću, koji će ionako jedva dolaziti do bodova.



    2

    0