Izdvojeno

Williams isprobao novi bolid na Silverstoneu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dan nakon što je McLaren omogućio vozačima priliku da isprobaju novi bolid na Silverstoneu, isto je napravila i druga legendarna britanska momčad, Williams.

Dok je McLaren svoj MCL35M predstavio dan prije filmskog dana i shodno tome objavljivao fotografije te snimke bolida sa staze, Williams je ostao tajnovit – objavili su tek mutni video u kojem Nicholas Latifi promatra tamni bolid na stazi.

Izvještaj s F1.com navodi kako to ipak nije bila prava livreja, odnosno bolid još uvijek nije obojen. Predstavljanje bolida i njegovog punog izdanja zakazano je za 5. ožujka.

Za Williams će drugu sezonu zaredom voziti George Russell i Nicholas Latifi, koji su danas obojica dobili priliku za isprobati novi bolid.

Komentiraj

6 komentara

  1. Moraju zamutit sliku da netko ne kopira genijalne ideje.



    19

    0
  2. Svi oni mute vode da bi izgledale dublje.

    Oponašanje skrivanja možda je jedini trend koji Williams može slijediti druge ekipe, sve ostalo čini se daleko …… u snovima …. plavetnilu …



    5

    0
  3. Eeeee a tko prati duze F1….kad se samo sijetim onih 90ih godina…..svaki njihov bolid koji je izlazio(Rothmans Williams-Renault) po palicom A.Newey-a bio je smatran najboljim trkacim bolidom u povijesti ljudske rase…..jos se sijecam naslova iz Autokluba na pocetku sezone 1997 “FW19 najbolji bolid u povijesti ljudske rase”



    4

    1
    • Williams
      DoDo13 Prikaži

      e to su bili dani, sama pomisao na te dana sve me trnci prolaze…. sve je krenulo nizbrdo kada su pustili Newey iz momčadi, tko zna kakva bi, sada već povijest, F1 izgledala da je on ostao u Williamsu



      2

      0
  4. Isprobali su novi bolid uz poznate stihove pjesme…
    “šta je meni ovo trebalo”


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni