Izdvojeno

Predstavljen je MCL35M!

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Predstavljen je prvi bolid za nadolazeću F1 sezonu!

Riječ je o McLarenovom MCL35M, a M u imenu predstavlja povratak Mercedesovog motora u bolid britanske momčadi nakon sedam godina.

Što se tiče livreje, ona je ostala gotovo pa identična s obzirom na prošlu godinu, s tim da dizajn prednjeg krila, odnosno “nosa”, podosta sliči na Mercedesovu inačicu. Vidljive su i promjene na samoj podnici bolida zbog novih regulativa, a ono što nam preostaje za vidjeti hoće li ovogodišnji McLaren uspjeti smanjiti zaostatak za vodećim dvojcem.

Isto tako, najavljeno je kako će Riccardo imati svoju prvu vožnju u novom McLarenu već sutra na Silverstoneu.

Mišljenje autoraS obzirom na hype koji se radio na društvenim mrežama, očekivao sam čak i potpuni zaokret po pitanju livreje (cijeli narančasti), no ipak je to bilo previše ambiciozno s moje strane. :) Imaju najjači motor, odlične vozače, još bolje ljude na vodećim pozicijama, bit će zanimljivo vidjeti jesu li uspjeli napraviti korak unaprijed s novim bolidom.

Komentiraj

19 komentara

  1. Baš sam sretan da je ostal narančasto plavi!!!!!
    ??



    12

    0
  2. Uz motor, Mercedes im ubacio i nos u paket….



    3

    0
  3. So it begins, generation 2021 :D


    0

    0
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Forma je prolazna a klasa je vječna!!!!



    1

    0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Samo neka bude brz i pouzdan.



    3

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Fino izgleda. E sad jel brz?



    1

    1
  7. Williams
    Montoya Prikaži

    Ne vidim nigdje ni slova MercedesBenz ni nišan :/



    3

    0
  8. Ne znam dali sam samo ja im pitanju ali nekako sav onaj uobičajeni hype koji bi postajao svake godine mi je nekako izostao ove godine.
    Uz sva ova ograničenja u razvoju bolidi su 90% isti kao prošle godine i većina promjena je ispod haube što bi rekli tu i tamo neke kozmetičke preinake(nose job and boob lifting…) pa mi nekako izostaje taj hype.
    Znam kad sezona počne nitko sretniji od mene neće bit ali feeling mi nekako nije isti kao prošlih godina.
    Opet možda sam samo ja u pitanju.



    3

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ja jedva čekam predstavljanja, a onda i ostalo što slijedi. Isto kao i prethodnih godina. Ali me malo razočarala ova neaktivnost po F1 forumima. Rijetko se šta piše. Valjda će se aktivirati uskoro.



      3

      0
  9. Čokoladice su još uvijek tu!



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni