Izdvojeno

Red Bull potvrdio da će do 2025. koristiti Hondine motore

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je prije nekoliko dana dogovoreno zamrzavanje motora od 2022., Red Bull je potvrdio očekivanu vijest kako će oni i njihova sestrinska momčad AlphaTauri do 2025. koristiti Hondine motore.

“Nakon Hondine odluke o napuštanju Formule 1 kao proizvođač pogonskih jedinica, Red Bull je postigao dogovor s Hondom za korištenje Hondine tehnologije od početka sezone 2022.”, stoji u priopćenju austrijske momčadi.

“Današnja objava nadovezuje se na FIA-jino uvođenje zamrzavanja razvoja pogonskih jedinica koje na snagu stupa s početkom sezone 2022. Dogovor između Red Bulla i Honde pokriva trajanje zamrzavanja razvoja, što omogućuje korištenje Hondine tehnologije pogonskih jedinica za Red Bull i sestrinsku momčad AlphaTauri do uvođenja nove generacije motora 2025.”

“Nova kompanija Red Bull Powertrains Limited formirana je radi vođenja ovog projekta. Novi odjel bit će smješten i upravljan iz baze Red Bull Racingove F1 momčadi u Red Bull Technology Campusu u Milton Keynesu.”

Red Bull sada ima dovoljno vremena da do novih pravila pronađe novog partnera, ali nije isključena ni mogućnost da će se tada samostalno upustiti u proizvodnju motora.

Komentiraj

17 komentara

  1. tužan sam i sretan u isto vrijeme nakon ove očekivane objave.



    3

    1
  2. ali nije isključena ni mogućnost da će se tada samostalno upustiti u proizvodnju motora

    E ovo bi bilo wooow…
    Nakon Coswortha, Ferrarija, Renaulta i Honde da bude njihov motor…

    Hvale ce si tako i tako pripisat ali kome onda kritike :zubo:



    10

    1
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ovo je očekivanije od Lujinog ugovora!

    No niti riječi o uvjetima Honde za ovakvu primopredaju. Jesu li prodali sva prava na PU, daju li ključ u ruke ili ostaju neki japanski inženjeri, japanski vozači u budućnosti, logo, natpis, išta?



    10

    0
  4. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Nadam se da će se Red Bull odlučiti na vlastitu proizvodnju motora :D
    Ali nisam siguran kolike su realne šanse za to, vjerojatno im je mnogo isplativije sklopiti partnerstvo sa nekim jakim imenom u autoindustriji, tipa Audi, Porcshe ili Lamborghini. A ako ih neko može uvjeriti da uđu u F1 to je Red Bull.



    5

    0
    • Mislim da trebaju kupiti nekoga kao Mercedes Ilmor i od tuda nastaviti. Početna ekipa sposobnih ljudi i hrpa novaca. To je sve što treba. Početna ekipa sposobnih se kupi, a hrpu novaca imaju.
      To je puno bolji put od partnerstva s Audijem ili bilo kim drugim. Jer nikad ne znaš kad će upravni odbor zaključiti da se povlače jer im nije više usklađeno s marketinškim ciljevima i strateškim planovima grupacije….



      8

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pa to su upravo i uradili sa ovim. Kupili su britanski pogon Honde, i zadržali ljude koji su tu radili. Sada će samo pod novim imenom nastaviti, i pripremiti šta je još potrebno osim toga, jer je Honda i u Japanu imala vjerovano važnije dijelove ovog projekta.
        Koliko sam ja shvatio od Hornera, oni će imati spreman svoj pogon, a ako vide priliku mogu uzeti partnera. Uglavnom biće neovisni. Neće baš ovisiti o nekom drugom.



        2

        0
        • Nije bitno kupiti zgradu i mehaničare, nego u Hondinom/RB slučaju one iz Japana.



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Pa dobro, mislim da mogu kupiti kvalitetnu alternativu i po Europi. A zašto ne i iz Japana ili ostalih krajeva. Mislim da je bitnije kupiti potrebne mašine za izradu tih motora. A potrebnog znanja za izradu ima u okolini koliko hoćeš. Posebno za nove motore od 2025. Imaju i vremena i para.



          2

          0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nema više plakanja… Do Verstappenovog odlaska.



    4

    1
  6. I ja se nadam da ce ostati neki logo ili sl. sa znakom Honde, inace tuzno je ovo, meni barem…
    Nadam se da povratku Honde u narednim godinama..



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni