Momčad koja će iduće godine pravno naslijediti Racing Point navodno radi na dovođenju jednog od najpriznatijih stručnjaka u Formuli 1, Adriana Neweyja.
61-godišnjak je trenutno glavni tehnički direktor Red Bulla, momčadi koja je posljednjih nekoliko godina usko surađivala s Aston Martinom. Već neko vrijeme zna se za osamostaljenje Aston Martina, a još u rujnu oko Neweyja su počele kružiti priče o potencijalnom transferu. No, tada je sve negirao Helmut Marko, jedan od vodećih ljudi Red Bulla.
“Adrian je nedavno sudjelovao u određenim testiranjima za Aston Martin, na čemu se zahvalio Lawrenceu Strollu. Ništa više od toga.”
HELMUT MARKO
No, posljednjih je dana priča ponovo aktualna, a ako dođe do dogovora, Newey bi se ponovno spojio sa Sebastianom Vettelom, koji je svoja četiri naslova prvaka osvojio upravo u Red Bullu, s Neweyem kao glavnim tehničarom.
Newey je stvorio ime još početkom devedesetih, a prije dolaska u Red Bull 2006. godine, bolidi s njegovim potpisom osvajali su konstruktorske i individualne naslove u čak šest navrata.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma njegovo vreme je proslo.. Bezveze
6
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Njegovo vrijeme nikada neće proći.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imas pravo. To i pokazuju rezultati bolida zadnjih koliko? 3.4.5 godina?
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada nije ni bilo toliko do bolida. Tek su možda zadnjih par godina na nešto stabilnijem motoru, i ne toliko deficitarnom u odnosu na vrh. Ali i dalje imaju zaostatak. A u zadnjih 3, 4, 5 godina imali su i nepouzdan, a Boga mi i slab motor.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
znači, 2013 godine je još uvik bija genijalac, a već 2014. neznalica?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nene ne nitko tu nije rekao da je neznalicama. Samo sam zelip rec da vise nije na svom vrhuncu. Imam ogromno postovanje prema covjeku stvarno i nitko ga ne vrikedja. Molio bi da se to ne brka
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj o dinamici fluida priča ko da se radi o gaćama na trapez..hahhaa koji show, gadno me je nasmija..ljudi el ode ima koji botun za pracenje ovakvih clanova, steta ovo propustiti..+
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko je zaslužan za bolide od 2010-2013. toliko je i zaslužan za bolide od tada pa na ovamo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pardon je ovo replika na moj komentar ili na ovaj iznad
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da čemo vrlo teško vidjet Adriana u Aston Martinu. Ne vidim razlog zašto bi otišao iz RB gdje je “Bog” i gdje ima uhodanu ekipu u potpuno novu momčad koja teško da smije bit bolja od starijeg brata Merđe, a s Adrianom postoji velika šansa da budu konkuretni Merđi. A netreba zaboraviti niti financijsku stranu priče pošto je Adrian treći najplaćeniji čovjek na gridu iza Hamsa i Sebastiana. Možda se varam, sve će vrijeme pokazati.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Strast. To je razlog
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda želi udio u ekipi. Ako me sjećanje služi upravo je to bio razlog za odlazak Neweya iz Williamsa.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bio je radio na Valkyri već. Možda se želi baviti i drugim stvarima osim f1 što bi mu Aston dopustio.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel je bistar čovjek.
Sumnjam da bi on otišao u neku ekipu samo da zaradi i lagano ode u penziju.
Mislim da on ima velika očekivanja sa AM.
Već se “šuškalo” kako će i Toto preći u AM?
Pisalo se i da je sudbina F1 Mercedesa upitna.
Spominje se INEOS i kako će oni otkupiti večinu dionica.
Hamilton nešto čeka sa novim ugovorom.
Iako je Adrian “Bog” u RB, možda mu ponude da bude još veći.
Mislim da bi se cestovni AM jako dobro prodavao sa potpisom Adrian Newey.
RB ima upitnu i zamršenu budućnost sa dobavljačem motora.
McLaren prelazi na Mercedes PU a ne vjerujem da je njihov DNK biti druga ili treća momčad.
Možda i oni imaju neke informacije koje mi ne znamo?
A koliko je trenutno Adrian sretan u RB i je li mu dosadilo i želi li nove izazove, to valjda samo on zna.
Uglavnom, o ovome se odavno “šuška” i to nije slučajno.
Nešto se mora izroditi.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne bi me uopće iznenadilo da pređe u Aston Martin, izgleda da se tamo skuplja ok ekipa koja bi mogla imat potencijala za korak naprijed u odnosu na ovu godinu.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sumnjam da će Newey još dugo biti u F1.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Newey ima stalni poziv u Ferrari, ali njemu se ne seli u Italiju, dovoljno mu je povremeni obilazak Minardija.
Aston Martin je realnija opcija. Jer novaca za njega platiti AM sigurno ima, kako i Ferrari.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je nepoštena situacija u F1 svijetu. Centar moći u Engleskoj. To se treba jednom zaustaviti i napraviti da svaka momčad bude u svojoj državi. Ovako imamo većinu ekipa susjeda u Engleskoj koji izmjenjuju ljude i obrazuju ih, a Ferrari dolje na juhu Europe viče da će dati zlato, a nitko od umova sporta ne želi doći učiti talijanski.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve je to do ponude i potražnje. Ali ne možeš reći da ferrari nije imao vrhunskih stručnjaka koje su sami potjerali. Ti isti su preporodili mercedes.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Boris_CRO
A kako bi ti to rješio?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa nek Ferrari prebaci svoje tvornice i urede za F1 u Englesku i riješen problem…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Force India je do sada uz nikakva poznata imena u timu, i jedno od najmanjih budžeta u F1, jedna od najstabilnijih momčadi po svojim performansama. Vozači i ostali zaposlenici su kod njih sve do ovog prijenosa vlasništva bili u jednom jako sigurnom okruženju. U više navrata određeni ljudi koji su povezani sa ekipom uvjek su naglašavali da se drže kao obiteljski tim koji uvjek izvuče ono najbolje s čim raspolažu. Vjerujem da je tata Strol prije kupnje tog tima bio jako dobro upoznat sa tim činjenicama od strane osobe tko je iz tog sporta, te je jednostavno iskoristio priliku u pravo vrijeme kupnjom tima.
Po mnogočemu je ta ekipa vrlo slična RB-u, te za jednog Newija, pa i za druge inženjere vrlo primamljiva lokacija koji su željni novih izazova, da učestvuju u dizanju trenutno najbolje “pound for pound ” ekipe na F1 gridu, i to uz podršku Mercedesovih inženjera, smješten u F1 silikonskoj dolini. Čini mi se da ako Wolf koji drži u Mercedesu englesko-njemačku homeostazu odluči odletjeti iz ekipe mogli bi ponovo vidjeti jednu ekipu koja nije ujedno proizvođač agregata na samom vrhu. Dali će tu biti AN ili ne možda nije toliko presudno koliko izvrsnost i povezanost cijele ekipe, te inovativnih inženjera koji bi se mogli ugodno udomiti u nju.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjećam se da je Force India kupila nekog “gurua za aerodinamiku” kako su ga nazvali, iz Red Bulla. Isto je uradio i McLaren čini mi se. Ovaj u McLarenu je bio puno izvikaniji, a nije napravio ništa, sa Alonsom u timu. Ovaj što ga je ugrabila Force India je imao puno bolje rezultate. Budući da je bio Neweyev kolega, mogla bi tu biti neka povezanost. Mogao bi ovaj lobirati za Neweya…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao da je Neweyu potrebno lobiranje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislio sam da nagovori Neweya na prelazak. A ne treba nijednu ekipu posebno nagovarati da dovede Neweya, ako imaju para…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da Neweyu treba promjena, ako ništa barem da njegove kreacije pokreće sposobniji, Mercedesov motor.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Seb i Newey hmmm
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Barem bi imao stabilni zadnji kraj bolida.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo se i očekivalo. :D
Nadam se da je i ostvarivo.
Možda je i Newey zadnjih godina na kratkoročnim ugovorima, jer se uvijek priča o njegovom manjem učešću u dizajniranju. Možda i on čeka pravu priliku da promijeni sredinu…
8
0