Izdvojeno

Talijanski mediji: Lawrence Stroll želi Neweya u Aston Martinu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je objavljeno da će Aston Martin iduće godine u svojim redovima imati četverostrukog svjetskog prvaka – talijanski mediji pišu da je Lawrence Stroll zainteresiran za usluge Adriana Neweya.

Podsjetimo, Aston Martin je proteklih godina bio naslovni sponzor Red Bulla pa nisu potpuni stranci za Neweya koji od nove turbohibridne ere nije involviran u dizajn kao što je bio do 2014. godine.

O tome je najprije pisala La Gazetta dello Sport, a sad i Corriere dello Sport donosi istu vijest:

“Stroll je odlučan u želji da dovede Neweya kako bi oživio njegovo partnerstvo sa Sebastianom Vettelom.”

Dvojac je u Red Bullu zajedno osvojio osam naslova – četiri vozačka i četiri konstruktorska.

Komentiraj

15 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Bome se Law razmahao parama. Tko je sljedeći?



    18

    0
  2. Prenosim jedan dobar komentar od Rudolfa Barišića sa a jednog sportskog portala:

    Mislim da je u tim (pr)ocjenama ide li Vettelovo (ili bilo čije) vozačko-trkačko umijeće godinama gore ili dolje – odnosno, kako je autor to lijepo iskazao, parafraziram, može li izvući ono nešto što ima u sebi – i pitanje trenutka. Ma koliko da je iz ove perpsektive gledano heretički uspoređivati Hamiltona i Vettela (jer prvi će u povijest otići kao najveći ili kandidat za jednog od najvećih koji su sjeli za volan, a drugi kao srećković kojemu je titule osvojio Newey), mislim da se baš na njima može dati djelomičan (!) primjer zašto je nekada bitan i raspored.

    Svi smo skloni junake precjenjivati, a osobito ih prikazivati kao likove koji su uz brojne zapreke dolazili do zvijezda. U F1 se to obično pretvara u priče o vozačima koji su se probijali kroz poredak, pretjecali, izvodili čuda s istrošenim gumama ili opasno praznim tankom. Dobar je primjer Senna kojega svi pamte po onoj famoznoj utrci, mislim, u Monacu koja je bila baš takva: pretjecanja, savladavanje staze u teškim uvjetima i sl. Kasnije se upravo npr. Vettelu predbacivalo da nema takve pobjede. Činjenica je da je i Senna većinu svojih pobjeda osvojio s pole-positiona ili nakon odustajanja (a ne pretjecanja) takmaca nekako svima ostane u sjeni te jedne (ili nekoliko) utrka kada je neki pulen izveo podvig.

    Kod Vettela bi karijerna krivulja izgledala tako da je najprije dominirao u Red Bullu, a potom – nemajući više dominantan bolid – pokazao da zapravo “nema pojma” i da je kikser i alibi vozač.

    Kod Hamiltona je upravo obrnuto. Danas ga se gleda kao mašinu, čovjeka-stroj, vozačko savršenstvo. Više nitko ne spominje kako je i on u McLarenu imao čitav niz pogrešaka usporedivih – osim možda po brojnosti – s Vettelovim u Ferrariju.

    Razlika je, naravno, u tome što je Hamilton već imao jedan naslov [mislim da će mu u budućnosti taj biti ocjenjivan i kao najznačajniji, jer McLaren je ipak McLaren – institucija F1; Mercedes će se vjerojatno, kao i 50-ih nakon što su izdominirali, povući], a zatim i u tome što je na vrijeme otišao te se uspon Mercedesa poklopio s njegovim dolaskom. Ima li sličnosti? Jedna, ali ključna – McLaren u doba Red Bulla jednako kao i Ferrari u doba Mercedesa nije bio dominantan bolid. Tek će se u nekoj dalekoj budućnosti, kada se netko približi Hamiltonovim rekordima, nametnuti priča o tome da “ni on nije bio ništa posebno dok nije dobio dominantan bolid” ili će se početi secirati sezona kada ga je Rosberg nadmašio po broju bodova.

    Pitanje je i Hamiltonove mirovine. Neka promjene pravila donesu veliko mješanje i prekid Mercedesove dominacije (baš kao što se to desilo Red Bullu), Hamilton se sigurno neće zadržati još barem 8-9 godina (kao Vettel) pa da tu i tamo prismrdi vrhu. Ali i da u nekoj hipotetskoj situaciji ostane 2-3 godine u kojima će npr. Leclerc ili Ricciardo dominantno uzeti naslove, svi će pričati o logičnom padu motivacije nakon toliko godina na vrhu.

    Situacija je mogla biti i obrnuta. Mogao je Vettel 7-8 godina voziti s rezultatima kakve je imao, a potom sjesti u nekakav Red Bull i osvojiti četiri titule u dobi od 30-ak godina. Svi bi pričali kako je uvijek to imao u sebi i da je napokon sazrio. Mogao je i Hamilton sjesti u nekakav Mercedes pa nanizati 5 titula, a potom voziti u McLarenu kako je vozio – svi bi o njemu pričali da je imao sreće sjesti u pravi bolid.

    Mislim da slučaj Alonsa – koji nema pamtljive kikseve poput Hamiltonovih sudara ili Vettelovih pirueta – pokazuje da vozači zapravo jesu konstante. Dojam je ono što utječe na krivulje naših raspoloženja prema njima, a taj dojam ovisi i o trenutku. Vettel i da nekim čudom s AM-om osvoji titulu, opet će ostati zapamćen kao netko tko nije uspio s Ferrarijem. S druge strane, Alonso će u očima svojih fanova uvijek biti žrtva koja se u Renaultu dokazala, a potom su ga McLaren i Ferrari iznevjerili.

    Naravno, sve je to subjektivno, osobito ova moja škrabotina, ali valjda i te subjektivnosti čine draž športa.

    Nadam se da će Vettel imati dobar tim od sljedeće sezone, te da će mu se napoknon ponovno posložiti kockice, iako mu vrijeme polako odmiče. Newey ovog puta ima ponudu tima koji ue smješten u F1 silikonskoj dolini, te velike ulagače kao što je Mercedes, Stroll i Ernesto Bertarelli, švicarski biznismen koji je stajao iza povijesnog uspjeha jedriličarske momčadi Alinghi, senzacionalnog pobjednika America’s Cupa 2003. Vjerujem sa bi sa ovim zadnjim također mogao raditi velike stvari u njehzovoj drugoj strasti kao što je jedriličatstvo.



    25

    1
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    AN je istinski mozak za složit bolid.Njemu je izazov od ničega napravit šampiona a primjera je dovoljno..Ne bi me iznenadilo da ode i usput dobije širom otvorene ruke da radi kaj ga volja..McLaren je potonuo nj odlaskom tako da će ga RB suhim zlazltom platit da ostane jer istim tim velikim parama će ga i Strol probst kupit.Nadam se dmsamo da taj Strol neće trajat kaoi BMW,par sezona pokušaja pa ako ne ide-povlačenje..



    6

    0
  4. Ne brini sine, kupit’ će tata??



    6

    0
  5. Zar postoji netko u F1 tko njega ne zeli. Koliko ja znam Ferrari je nudio bianco cek na stolu da napise cifru koju zeli pa nije urodilo plodom. Jedno je zeljeti a sto ce bit, sumnjam da ce AN ikuda. Ocito mu pare nisu prioritet jer je ponuda svakako imao. Tako da sumnjam da ce strollove pare biti zanimljivije od necijih drugih koje je vec prije AN odbio. Uostalom rb je vec sada u fazi godinama da moze pobjediti u utrci dok am moze jos “sisat veslo” godinama da dode do tog nivoa.



    1

    2
  6. Novac nije problem :-D… Toto, Newey, a možda i Hamilton uđe na mjesto Vettela u 2022. :-D


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni