Organizatori Formule 2 potvrdili su niz promjena koje će na snagu stupiti iduće godine, a najveća je ta da će se od 2021. po vikendu voziti tri utrke.
O tim promjenama pisalo se još prije više od mjesec dana, a sada je potvrđen niz mjera čiji je glavni cilj smanjenje troškova.
“Jedna od naših temeljnih vrijednosti od osnutka GP2 Serije 2005. bila je kontrola troškova. Danas, više nego ikad, to mora biti u središtu naše strategije”, rekao je Bruno Michel, izvršni direktor F2 i F3.
“Uvjereni smo kako je ovo moralo biti učinjeno i uvedeno čim prije kako bismo osigurali stabilnost oba prvenstva u nadolazećim sezonama.”
Sa službenim dobavljačima dogovoreno je značajno smanjenje troškova zakupa motora i rezervnih dijelova, a smanjenjem broja staza na kojima će se voziti doći će i do smanjenja logističkih i transportnih troškova. Umjesto 24 utrke na 12 staza, isti broj utrka vozit će se na osam lokacija.
Zbog te promjene doći će do potpunog razdvajanja F2 i F3 – dosad smo imali F1 vikende s obje juniorske kategorije na pratećem programu, a sada će se one održavati na odvojenim trkaćim vikendima.
Posljednja dogovorena mjera za smanjenje troškova odnosi se na bolide. Dallara F2 2018, koja je, kao i raniji bolidi ove kategorije, prvotno namijenjena za tri sezone, koristit će još barem tri sezone, odnosno do kraja 2023. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!