Formula 2

Moguća promjena formata F2 vikenda – čak tri utrke po vikendu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Format trkaćeg vikenda Formule 2 mogao bi biti izmijenjen iduće sezone, a glavna promjena bile bi čak tri utrke umjesto dosadašnje dvije po vikendu.

Trenutni vikend F2 sastoji se od jednog slobodnog treninga i polusatnih kvalifikacija petkom, glavne utrke u trajanju od maksimalno jednog sata subotom i sprint utrke u trajanju od maksimalno 45 minuta nedjeljom.

Sve utrke voze se u sklopu F1 vikenda, a osim F2, na programu se većinom nalaze i F3 utrke – oni također voze dvije utrke po vikendu.

Ideja je da se za 2021. kalendari F2 i F3 razdvoje, a broj staza koje posjećuju te dvije kategorije smanji. F2 bi umjesto 24 utrke na 12 staza vozila isto toliko utrka na osam staza – četiri puta u Europi i četiri puta izvan nje.

Detalji oko točnog formata vikenda s tri utrke nisu finalizirani, no poznata je jedna opcija za formiranje startnih poredaka. Kvalifikacije bi po novom sustavu bile podijeljene u dva dijela, gdje bi prvi dio odredio pozicije za prvu utrku, a drugi dio za drugu. Treća utrka imala bi startni poredak određen prema trenutnom sustavu za sprint utrku, odnosno prvih osam iz prethodne utrke startali bi obrnutim redoslijedom.

Glasnogovornik F2 i F3 nije otkrio puno, no za Motorsport je potvrdio kako razmatraju ideje za smanjenje troškova:

“Trenutno razmatramo mjere rezanja troškova za 2021., no ništa nije odlučeno. Bude li kakvih odluka, objavit ćemo ih pravovremeno.”

Vips ostaje u DAMS-u na VN Rusije

Vijestima iz Formule 2 dodajmo kako će Juri Vips i idućeg vikenda ostati u DAMS-u.

Vips je u momčad uskočio na VN Belgije kao zamjena za ozlijeđenog Seana Gelaela, a prvotno je potvrđen za tri vikenda. Sada je potvrđeno kako će i u Rusiji 20-godišnji Estonac biti za volanom bolida broj 1.

U prva dva vikenda Vips je ostao bez bodova, no onda je u Mugellu u obje utrke osvojio bodove, uz osvajanje prvog podija trećim mjestom na sprint utrci.

To znači kako će propustiti i drugu utrku japanske Super Formule, prvenstva koje mu je trebalo biti ovogodišnji prioritet, no s obzirom na to da su oni uveli računanje samo pet od sedam najboljih rezultata, i dalje može ostvariti dobar rezultat u toj seriji do kraja sezone.

Komentiraj

2 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    Spomenuta promjena navodno dolazi radi integracije W serije u trkaci vikend.
    Dosadanji raspored je sasvim oke, no ako promjena donosi vise utrka uz smanjenje troskova mislim da su svi na dobitku.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni