Izdvojeno

Predstavljanje vozača za F1puls turnir: Haas, Alfa Romeo

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U idućih nekoliko dana ćemo vam predstaviti ekipe i vozače koji će se natjecati na našem prvom F1 2020 (PC) turniru. Kako bi gledateljima približili glavne aktere, upoznat ćemo vas u kratkim crtama sa svakim od njih. Nakon Williamsa jučer, danas su na redu dvojci iz Haasa i Alfe Romeo.

Prva utrka vozi se ove nedjelje (8.11.) u 15 sati s prijenosom uživo na F1puls portalu.

HAAS

[65] Mario

Igrač: Mario
Trkaći broj: 65
Lokacija: Zagreb, Hrvatska
Godine: 25

25-godišnji Zagrepčanin je veliki navijač Fernanda Alonsa, a dok čeka njegov povratak navija za Sergija Pereza i za Renault. Po predviđanjima kladionica jedan je od kandidata za top 3 na ovom turniru, ali je na novinarske upite skromno odgovorio da na kraju ipak očekuje P5 ili P6. Što se tiče vožnje – smatra da je jak u jednom brzom kvalifikacijskom krugu, ali kao prednost navodi i čuvanje guma i konstantnost. Kao slabije strane izdvaja race pace, pretjecanja i kišne uvjete.

[13] BEARman

Igrač: BEARman
Trkaći broj: 13
Lokacija: Buzet, Hrvatska
Godine: 20

Iz Buzeta nam dolazi 20-godišnji Toni koji je veliki obožavatelj lika i djela Kimija Raikkonena, a kad je riječ o ekipama onda mu je duša u boji papaye. Od turnira ne zna što može očekivati, ali se nada dobrim utrkama.

Kao svoje prednosti navodi strategiju i čuvanje guma, solidne kvalifikacije i pametne startove. Kaže da nije najspretniji kad je u “prljavom zraku”, a agresivan je po potrebi. Spada u kategoriju mudrijih vozača i svjestan je da se utrka ne dobiva u prvom zavoju niti agresivnim duelima. Takva strategija često se isplati po kiši gdje profitira od tuđih grešaka.

ALFA ROMEO

[2] miljevic1

Igrač: miljevic1
Trkaći broj: 2
Lokacija: Dubrovnik, Hrvatska
Godine: 19

Dubrovčanin Miljević je veliki navijač Lewisa Hamiltona (blago njemu!), McLarena i Alfe Romeo. Sebi skromno predviđa 5. poziciju (koja je ujedno i najčešće odabrana prognoza svakog sudionika za svoj plasman!), a što se tiče karakteristika kao vozača – kaže da je oprezan u utrci, te da mu je tada tempo puno bolji nego u kvalifikacijama. Što se tiče vremenskih uvjeta, preferira suhe uvjete.

[98] Maro

Igrač: Maro
Trkaći broj: 98
Lokacija: Koprivnica, Hrvatska
Godine: 22

Maro je 22-godišnjak kojem je najdraži vozač svih vremena Kimi Raikkonen, a trenutno navija za Charlesa Leclerca. Na listu simpatičnih vozača upisuju mu se i Ricciardo, Sainz i Verstappen. Kod ovog zadnjeg je bitan faktor taj što prijeti Mercedesima i ponekad nas spriječi da zaspimo od dosade. Najdraži mu je Ferrari, a ako mora birati onda uz njih može stati eventualno McLaren.

Kvalifikacijski krug mu je puno gori od ritma u utrci. Podjednako su mu drage akcije u napadu i obrani, a smatra da dobra obrana ponekad donosi više nego dobar napad. Svoj stil vožnje opisuje kao oprezan. Suho vrijeme uvijek bira naspram kišnog, ali po kiši svejedno voli voziti jer njegov stil vožnje češće rezultira dobrim plasmanima. On si na kraju turnira predviđa top 10 rezultat.

Komentiraj

1 komentar

  1. Mario imaš jednog navijača na svojoj strani.
    ……. radi Checa. ?



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni