Izdvojeno

Hamilton najbrži na posljednjem treningu, dvije žute zastave, obećavajuć tempo McLarena i Renaulta

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Na posljednjem slobodnom treningu Lewis Hamilton je uspio biti najbrži, i to za uvjerljivih 7 desetinki ispred Valtterija Bottasa.

Temperatura zraka kretala se oko 26°C, a temperatura staze oko 38°C.

Prvu žutu zastavu priuštio nam je Pierre Gasly koji se točno pri polovici treninga izvrtio u posljednjem sektoru. Pobjednik VN Italije se uspio zaustaviti prije udarca u barijere i njegov AlphaTauri je prošao bez oštećenja. Drugu žutu zastavu vidjeli smo par minuta prije kraja kad se Romain Grosjean izvrtio na stazi, također bez oštećenja.

Max Verstappen je pokazao odličan tempo i nakratko razdvojio Mercedese, te je za vodećim Bottasom tada kasnio samo 0,017s. Do kraja treninga je ipak pao na šestu poziciju.

Treće mjesto, iza dva Mercedesa, zauzeo je Carlos Sainz i najavio dobru formu McLarena, a iza njega su bili Ocon i Perez koji ovog vikenda nema novu nadogradnju Racing Pointa.

Max Verstappen je ostao šesti, ispred Sebastiana Vettela, Lancea Strolla, Daniila Kvyata i Daniela Ricciarda. Renault je pokazao obećavajuć tempo, ali je Ricciardo u svom krugu imao posla namještajući klimavi retrovizor pa zbog toga nije uspio biti blizu Estebanu Oconu.

Bez pravog vremena ostali su Lando Norris i Alexander Albon kojem je vrijeme izbrisano jer je presjekao vrh drugog zavoja.

Konačni rezultati

#VozačKrugoviZaostatakVrijeme
144Hamilton16/1:33.279
277Bottas190.7761:34.055
355Sainz170.8171:34.096
431Ocon130.9601:34.239
511Perez140.9731:34.252
633Verstappen111.0271:34.306
75Vettel141.3151:34.594
818Stroll131.4531:34.732
927Kvyat141.4891:34.768
103Ricciardo121.5081:34.787
1110Gasly121.5131:34.792
1216Leclerc141.5271:34.806
1363Russell161.7001:34.979
148Grosjean141.9781:35.257
156Latifi142.0131:35.292
1620Magnussen142.1721:35.451
1799Giovinazzi152.3111:35.590
187Raikkonen152.3201:35.599
1923Albon142.3241:35.603
204Norris172.7021:35.981

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Dali su Bottasu dva slobodna treninga i sad Lewis preuzima ? #Wingman.



    6

    3
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zasto rbr vako slabo izgleda, izgleda jedva bolje od Ferkana a slabiji od mclarena i renola….
    Jedini ko je moga stavit soli na rep više nemože ni to
    Nadan se da skrivaju brzinu da bude bar nesto zanimljivo



    9

    0
  3. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Vettel mi izgleda totalno otpušteno, a kada je takav i rezultati su dobri.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni