F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Stroll će opet biti jedini vozač s nadogradnjama u Racing Pointu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lance Stroll će na VN Rusije jedini imati nadogradnje od Racing Pointovih bolida, nakon što su iz ekipe ponovo poručili da nisu stigli pripremiti sve i za Sergija Pereza.

Ekipa iz Silverstonea je najavila da će ovog vikenda oba bolida imati nadogradnje, ali je taj plan upropašten kad se Stroll razbio u Mugellu prije dva tjedna.

Taj incident prouzrokovala je puknuta guma, a posljedice su bile ogromne: svi novi dijelovi su bili uništeni pa je ekipa morala krenuti iznova.

Njihova tvornica stigne proizvesti samo toliko za jedan bolid, a ekipa je opet odlučila da će karte baciti na vozača koji je trenutno bolje plasiran u prvenstvu – Lancea Strolla.

“Teško je procijeniti koja je razlika vremena po krugu.”

– Otmar Szafnauer

“Naše nadogradnje su trebale donijeti dvije ili tri desetinke, a to je točno bila razlika između dva bolida.”

“Tradicionalno, mi smo ekipa koja se uglavnom fokusira na utrke, a ne na kvalifikacije. Međutim, ove godine smo s ovim bolidom počeli gledati i kvalifikacijsku formu. No, sad kad smo sve pregledali opet se želimo fokusirati na utrke, kao što je bio slučaj u Monzi i Mugellu.”

“Ako krenete tim putem i uštimate bolid za nedjelju umjesto za subotu – onda ćete uglavnom biti nagrađeni u utrci.”

Do VN Eifela se očekuje da bi ista varijanta bila spremna i za Sergija Pereza.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3360 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Ne mora svaka nadogranja nužno značiti i napredak, eno primjer je Ferrari.



    13

    1
  2. Tako je bilo proslu utrku. Tako rade mnoge ekipe, jedan se gura, dobiva bolje taktike dok drug vozac sta napravi napravi. Ne kazem da je mali los, cak stovise ugodno me iznenadio. Ono sto zelim reci da pitanje koliko je koji vozac stvarno bolji od onog drugog kad se zbroje odredene stvari. Kimi je s Grosjeanom brisao pod do objave da odlazi u Ferrari. Nico je pobjedio Lewisa kad je dobio njegov dio garaze. Mislim da te takve stvari mogu napraviti ogromnu razliku. Dok neke ekipe cak posalju drugog vozaca dodatno u boks mada nem logike za takvim potezom sako da bi onaj prvi izbio ispred kao npr Max u spanjolskoj kad je upisao prvu pobjedu. Naravnotu ulogu treba zasluzit i opravdat no moje misljenje je da je tu vise manje vozacka krema koju bi u istim uvjetima djelilo par desetinki od prvog do zadnjeg.



    5

    0
  3. Na RP, i to kod oba vozača, stiže jos jedan veliki upgrade – stražnji kraj i ovjes ovogodišnjeg Mercedesovog bolida:

    https://the-race.com/formula-1/racing-point-makes-early-switch-to-2020-mercedes-rear-end/

    Tatica puca visoko.



    2

    1