Lance Stroll će na VN Rusije jedini imati nadogradnje od Racing Pointovih bolida, nakon što su iz ekipe ponovo poručili da nisu stigli pripremiti sve i za Sergija Pereza.
Ekipa iz Silverstonea je najavila da će ovog vikenda oba bolida imati nadogradnje, ali je taj plan upropašten kad se Stroll razbio u Mugellu prije dva tjedna.
Taj incident prouzrokovala je puknuta guma, a posljedice su bile ogromne: svi novi dijelovi su bili uništeni pa je ekipa morala krenuti iznova.
Njihova tvornica stigne proizvesti samo toliko za jedan bolid, a ekipa je opet odlučila da će karte baciti na vozača koji je trenutno bolje plasiran u prvenstvu – Lancea Strolla.
“Teško je procijeniti koja je razlika vremena po krugu.”
– Otmar Szafnauer
“Naše nadogradnje su trebale donijeti dvije ili tri desetinke, a to je točno bila razlika između dva bolida.”
“Tradicionalno, mi smo ekipa koja se uglavnom fokusira na utrke, a ne na kvalifikacije. Međutim, ove godine smo s ovim bolidom počeli gledati i kvalifikacijsku formu. No, sad kad smo sve pregledali opet se želimo fokusirati na utrke, kao što je bio slučaj u Monzi i Mugellu.”
“Ako krenete tim putem i uštimate bolid za nedjelju umjesto za subotu – onda ćete uglavnom biti nagrađeni u utrci.”
Do VN Eifela se očekuje da bi ista varijanta bila spremna i za Sergija Pereza.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mora svaka nadogranja nužno značiti i napredak, eno primjer je Ferrari.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova nadogradnja je okom vidljiva.
Donosi 0.3 sec po krugu, možda u nekim drugim rukama i više.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hehe, nediraj mi Ferrari to kaj oni uspiju napravit ne samo s nadogradnjama nego i sa cijelim novim bolidom, teško da može netko nadmašit.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Awwww
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je bilo proslu utrku. Tako rade mnoge ekipe, jedan se gura, dobiva bolje taktike dok drug vozac sta napravi napravi. Ne kazem da je mali los, cak stovise ugodno me iznenadio. Ono sto zelim reci da pitanje koliko je koji vozac stvarno bolji od onog drugog kad se zbroje odredene stvari. Kimi je s Grosjeanom brisao pod do objave da odlazi u Ferrari. Nico je pobjedio Lewisa kad je dobio njegov dio garaze. Mislim da te takve stvari mogu napraviti ogromnu razliku. Dok neke ekipe cak posalju drugog vozaca dodatno u boks mada nem logike za takvim potezom sako da bi onaj prvi izbio ispred kao npr Max u spanjolskoj kad je upisao prvu pobjedu. Naravnotu ulogu treba zasluzit i opravdat no moje misljenje je da je tu vise manje vozacka krema koju bi u istim uvjetima djelilo par desetinki od prvog do zadnjeg.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tatin sin
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na RP, i to kod oba vozača, stiže jos jedan veliki upgrade – stražnji kraj i ovjes ovogodišnjeg Mercedesovog bolida:
https://the-race.com/formula-1/racing-point-makes-early-switch-to-2020-mercedes-rear-end/
Tatica puca visoko.
2
1