Izdvojeno

Racing Point povukao žalbu na svoju kaznu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Racing Point je odlučio povući žalbu na svoju kaznu za korištenje spornih kočionih kanala, što znači da još jedino Ferrari može odvesti slučaj na FIA-jin Međunarodni žalbeni sud.

Racing Point je za kršenje sportskog pravilnika na VN Štajerske kažnjen oduzimanjem 15 konstruktorskih bodova i novčanom kaznom od 400 tisuća eura, a do kraja sezone primat će službene opomene nakon svake utrke.

Žalbu je uložio i Renault, no oni su je prošlog tjedna povukli.

“Pozdravljamo dogovorenu odluku momčadi i zadovoljni smo što je FIA omogućila prijeko potrebno pojašnjenje pravila u vezi navedenih i nenavedenih dijelova.”

“Suci i sve strane uključene u proces priznaju kako je nedostajalo jasnoće u pravilima i da ih nismo namjerno prekršili.”

“Sada kada je dvosmislenost pravila riješena, odlučili smo povući našu žalbu u sklopu šireg interesa za sport.”

– priopćenje Racing Pointa

Momčadi su dogovorile nove zabrane oko dizajniranja bolida od iduće sezone, a upravo je to Mattia Binotto naveo kao uvjet za povlačenje Ferrarijeve žalbe, stoga bi slučaj uskoro mogao biti u potpunosti zaključen.

“Ako se dogovore pravila ili tehnička direktiva za 2021., s kojima ćemo moći biti sigurni da kopiranje neće biti moguće, spremni smo povući žalbu”, rekao je Binotto uoči VN Italije.

Komentiraj

1 komentar

  1. Znaci, rodio se mis iz svega.. A treso se i Toto..



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni