Izdvojeno

Racing Point povukao žalbu na svoju kaznu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Racing Point je odlučio povući žalbu na svoju kaznu za korištenje spornih kočionih kanala, što znači da još jedino Ferrari može odvesti slučaj na FIA-jin Međunarodni žalbeni sud.

Racing Point je za kršenje sportskog pravilnika na VN Štajerske kažnjen oduzimanjem 15 konstruktorskih bodova i novčanom kaznom od 400 tisuća eura, a do kraja sezone primat će službene opomene nakon svake utrke.

Žalbu je uložio i Renault, no oni su je prošlog tjedna povukli.

“Pozdravljamo dogovorenu odluku momčadi i zadovoljni smo što je FIA omogućila prijeko potrebno pojašnjenje pravila u vezi navedenih i nenavedenih dijelova.”

“Suci i sve strane uključene u proces priznaju kako je nedostajalo jasnoće u pravilima i da ih nismo namjerno prekršili.”

“Sada kada je dvosmislenost pravila riješena, odlučili smo povući našu žalbu u sklopu šireg interesa za sport.”

– priopćenje Racing Pointa

Momčadi su dogovorile nove zabrane oko dizajniranja bolida od iduće sezone, a upravo je to Mattia Binotto naveo kao uvjet za povlačenje Ferrarijeve žalbe, stoga bi slučaj uskoro mogao biti u potpunosti zaključen.

“Ako se dogovore pravila ili tehnička direktiva za 2021., s kojima ćemo moći biti sigurni da kopiranje neće biti moguće, spremni smo povući žalbu”, rekao je Binotto uoči VN Italije.

Komentiraj

1 komentar

  1. Znaci, rodio se mis iz svega.. A treso se i Toto..



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni