Izdvojeno

Renault povlači žalbu protiv Racing Pointa!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako su dosad bili najglasniji po pitanju žalbe na ovogodišnji Racing Pointov bolid, gurali proteste, žalili se na odluku sudaca, tražili oštriju kaznu poput oduzimanja svih bodova britanskoj momčadi – Renault je iznenada odlučio povući žalbu na odluku sudaca u vezi Racing Pointovih kočionih kanala.

“Renault DP World F1 Team potvrđuje kako je podnio zahtjev za povlačenjem žalbi uloženih na odluke sudaca u vezi kočionih kanala BWT Racing Point F1 Teama”, navedeno je u Renaultovoj objavi.

FIA je izjavila kako će već iduće sezone postrožiti pravila ne bi li se ovakva ekstenzivna kopiranja tuđih bolida izbjegla u budućnosti, što je Renault naveo kao glavni razlog odustajanja.

“Intenzivan i konstruktivan rad FIA-je, Renaulta i svi sudionika Formule 1 doveo je do konkretnog napretka u očuvanju originalnosti sporta izmjenama sportskog i tehničkog pravilnika planiranima za trkaću sezonu 2021. koje potvrđuju zahtjeve za kvalificiranje nekog kao konstruktora.”

Ključnu ulogu očito su odigrali i pregovori oko novog Concorde ugovora kojeg su sve momčadi nedavno potpisale:

Ostvarenje ovog strateškog cilja, u kontekstu novog Concorde ugovora, bio je naš prioritet. Kontroverza s početka sezone treba ostati iza nas, a mi se trebamo fokusirati na ostatak intenzivnog i jedinstvenog prvenstva.”

Na Racing Pointovu kaznu u iznosu od 400 tisuća eura i oduzimanje 15 bodova žalio se sam Racing Point, ali i Ferrari, što znači da bi slučaj i dalje mogao završiti na FIA-jinom Međunarodnom žalbenom sudu.

Komentiraj

6 komentara

  1. Šta je ovo? Tko zadnji magarac?



    5

    0
  2. pojeo vuk magare.
    bravo fia! (ironični font)



    3

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Hm, da se nije Renault sada nešto nagodio sa FIA-om ?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni