Izdvojeno

Hulkenberg: Nisam zaintersiran za ulogu rezervnog vozača

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Njemački vozač Nico Hulkenberg izjavio je kako nije zainteresiran za uloge testnog ili rezervnog vozača u F1, nakon priča o njegovom povratku.

Hulkenberg je pozvan kao zamjena Sergija Pereza za utrke u Velikoj Britaniji. Prva utrku, Nijemac nije došao ni do grida, dok je već idući tjedan, na VN 70. obljetnice, završio sedmi u Racing Pointu.

Mnoge je oduševila njegova forma što je pokrenulo glasine oko vozačkog ili testnog mjesta za 2021., no Hulkenberg je dao do znanja kako je zainteresiran samo za natjecanje.

“Osobno, ne vidim se u ulozi rezervnog vozača.”

“Sjedio sam u bolidu 10 godina te svaku utrku bio ispred startnih svjetala, stoga, prihvaćanje nečega što je korak unazad, nema za mene previše smisla.

“To nije put koji ja želim.”

Hulkenbergovo ime se najviše povezuje s Alfa Romeom i Haasom, no s obzirom na njegovo pojavljivanje u F1, pregovori se nisu ubrzali.

“S mnogima sam pričao na početku godine. No, Silverstone nije ništa ubrzao, proces se i dalje vrti u pozadini.”

“Tijekom kratkog povratka, ništa se nije promijenilo. Koncentrirate se na posao. Najvažnija stvar je da pružite dobre performanse, kada već imate priliku za to. Planiranje budućnosti je dio puno većeg procesa.”

Nico Hulkenberg

Na pitanje očekuje li da će još koju utrku voziti ove sezone, Nijemac smatra kako to neće biti slučaj te da je njegov fokus na traženju mjesta u F1 za sljedeću sezonu.

Ako ste propustili: F1puls podcast #1 – Neven Novak

Komentiraj

9 komentara

  1. Hulk je predobar da bi bio rezervni vozac, sigurno zasluzuje mjesto na gridu sljedece godine :)



    13

    0
  2. Dali je bilo u povijesti F1 slučajeva da je jedan vozač u istoj sezoni vozio za dvije (ili više) momčadi (iz bilo kojeg razloga)?
    Čisto onak mislim…..možda se Hulku to ostvari ove sezone s obzirom na mogućnost da možda još koji vozač mora na “bolovanje”…..



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni