Izdvojeno

F1puls podcast #1 | Neven Novak

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas u 18:00 možete pogledati prvi F1puls podcast u suradnji s Tribinom. U goste nam je stigao Neven Novak, dugogodišnji glas Formule 1 u Hrvatskoj.

Razgovaramo o njegovom komentatorskom iskustvu, Lewisu Hamiltonu i usporedbama s Michaelom Schumacherom, Mercedesu i neviđenoj dominaciji, o povratku Fernanda Alonsa i kako će F1 izgledati 2022. godine, zašto je Neven bio “team Prost”, a ne “team Senna”, zašto vjeruje da Binottu Ferrari treba dati šansu, i o drugim aktualnim temama.

Komentiraj

19 komentara

  1. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Čekam nestrpljivo!



    4

    1
  2. Nadam se da će kamerman biti na visini zadatka… da opet ne gledamo u prepone gostima.



    7

    1
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Alonso je bio u McL-u 2007 draga gospodo :-)



    4

    0
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Zar je moguće da Vam je promaklo spomenuti da je Merc pred cca 2 godine sa ponosom objavio da su ostvarili iskoristivost /efikasnost motora više od 50% i to prvi na gridu.



    3

    4
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      lako tako kad si 4 godine prije znao pravila za motor



      8

      6
      • Pravila za PU izglasana su jednoglasno 2011.



        10

        7
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        Neistina!!! Svi su saznali pravila FIA u svezi cijelog bolida u istom trenutku. Jess, Alijansa Mercedes/Renault radila je godinama prije toga na razvoju hibridnog pogona za cestovna vozila i naravno da su stekli iskustvo u hibridnom tehnologijom. Ti bi ih poradi toga rado objesio na stup srama kada bi mogao. I još nešto, kakove veze ima mehanička konstrukcija motora sa hibridnom tehnologijom? Motor se posebno razvija a elektronika posebno a zajetnički čine PU.
        Razvoj benziskih motora nije samo Mercedesov posao.



        3

        9
      • Fernando Alonso
        Alen Šmit Prikaži

        Ironija je da je upravo Renault prvi tražio nove motore, Mercedes im se pridružio u tome. Fora leži u tome što je Renault šlampavo odradio sve to, Mercedes maestralno a Cosworth je navodno napravio PU ali niko nije hteo da ih uzme. Ferrari je gadno failovao ali i oni su poput Renaulta uhvatili priključak. Honda nikad ne bi uhvatila priključak da nisu kopirali Mercedesov sistem rasporeda turbo kompresora počev od 2017 na vamo.

        Po nekoj logici upravo bi Renault mogao produljiti onu dominaciju koja je počela 2010, ali nisu dobar posao odradili nažalost.



        4

        1
  5. Odličan podcast.
    Cekam s nesprljenjem sljedeci :D



    5

    2
  6. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Odlično, samo je predugo trajalo.
    Morao sam gledati iz dva puta.


    0

    1
  7. Potrajalo je kao utrka, ali nije bilo dosadno.
    Zanimljivo mi je čuti Nevena Novaka u ovakvoj malo široj formi i o stvarima koje su neka “filozofija”, a ne dnevna politika f1.

    Jedino, opet se pokazalo da nije profić u komentiranju, lupetao je o godinama gore od mene. Trebali ste se malo pripremiti i porazgovarati o pitanjima, pa da se čovjek malo podsjeti ili napiše papirić….

    Uglavnom, zabavno i informativno – čestitam!



    6

    0
  8. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Novak je ok,ali ja bih slušao Dinu radije.. DMJ je najjači što se tiče Formule 1 i općenito motosporta. Taj momak je mr. Formula 1 što se mene tiče i želim idući podcast s njim i to što prije. Hvala



    2

    4
  9. Formula1
    f1zd Prikaži

    Poslušao jučer, svaka čast, nadam se da će biti još zanimljivih gostiju :thumbs:



    2

    0
  10. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    Odličan podkast, kako ja uvek kažem dobar je podkast kad ti dva sata prolete kao 2 minuta. Ozbiljan sam. Pohvale Vetmi što je lepo ugostio legendu Novaka. Sve je lepo odrađeno i sviđa mi se kako je sve prirodno ispalo. Bukvalno kao kad se sedne na piće i diskutira.

    Sve pohvale i jedva čekam iduću epizodu.



    8

    0
  11. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Nisam odusevljen. Osim cinjenice da sam pozelio Nevena, bilo je poprilicno ok, ali ne i ono sto bi se ocekivalo od covjeka tog iskustva. Nevena sam vise gotivio od Blazicka, ali mi je Blazickov podcast bio daleko bolji usprkos Blazicku nedoraslom voditelju. Ali tema je Neven…

    Los si sa godinama? Pa napravi si podsjetnik, nemoj lupetati ili ne navodi uopste godine. Cak i prosjecan pratilac formule zna da je 6 bolida na gridu bilo u Americi 2005.

    Onda prica o Hamiltonu gdje mu Ante postavlja pitanja koja su problematizirana na forumu. I diskutira se je li Hamilton sreckovic ili ne (legitimno), a ne je li imao pobjednicki bolid sve vrijeme. To Ante ispali kao tvrdmju , a Neven ni ne trepnu.

    Zatim kazu da su Hamilton i Alonso bili izjednaceni 2007, a prekacu reci da je Hamilton pobijedio Alonsa usprkos bodovnoj izjednacenosti!

    I usporedba Malezije 2016 i Madjarske 2008 kao slag na tortu, bez obzira sto jeste upravu Novak kad kaze da se to rijetko spominje, ali drugi bodovni sistem, skroz drukciji trenutak sezone itd…

    Ocekivao sam vise obrazlozenja zasto je za Prosta a ne za Sennu osim zute boje bolida (mozda je bilo jos, imam 10tak minuta do kraja), ocekivao sam vise price o Sumaheru izuzev opcenitih pozicija, dok mi je prica o Sebastianu Vettelu ponajbolji dio podcasta.

    Sve u svemu, solidno, ali daleko od onoga sto sam ocekivao. Kao karijera Nike Hulkenberga.

    Ali i dalje se radujem novim podcastima.



    2

    2
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Ne slažem se da su godine bitne za onako ugodnu priču bitne.
      Važni su događaji i njihovo vjedostojno predstavljanje. Da li je 2005. ili 2006. who cares. Desilo se prije 15 godina …
      Koga interesuje, lako može naći godinu ako zna koji događaj traži.
      Čini mi se da je pogriješio i sa godinama kad je opisivao devedesete.

      Hamilton i Alonso su bili izjednačeni, ali je Hamilton propustio osvojiti šampionat te godine :bonk:
      Ali dobro sve je to dio folklora ;)


      0

      0
      • Daniel Ricciardo
        _bataziv_0809 Prikaži

        Ma nisu sustinski bitne naravno, ali kvare utisak. Fulao je gotovo sve godine i to je nesto, sto meni koji godine pamtim odlicno, itekako ide na zivac. Ali i smatram da je ipak opca kultura formule 1 znati godine kad su se desile neke nevjerovatne stvari.

        Ja npr.lose pamtim imena i sigurno bih sebi napravio podsjetnik u situaciji u kojoj znam da cu o istim biti pitan…ali sve u svemu solidan razgovor i ne mogu reci da nisam uzivao.



        1

        0
  12. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Pitanje: gdje je zapelo kod Vettela? Jednom je jedan vozač rekao (mislim da je bio Webber) da vozač sa svakim rođenim djetetom gubi po 0,5 do 1 sec po krugu….Vettel je zadnjih 5 godina dobio 2 djece ….možda je u tome kvaka


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni