Izdvojeno

Verstappen: 9 utrka u 11 tjedana je na granici izvedivog za F1

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen misli da je trenutni raspored od 9 utrka u 11 tjedana “na granici” onoga što je moguće ostvariti u Formuli 1, te se nada povratku na uobičajeni kalendar od 2021. godine.

Sezona je počela duplom utrkom u Austriji i VN Mađarske. Nakon toga je uslijedio jedan tjedan pauze i nakon toga opet tri uzastopna GP vikenda – dva Silverstonea i jedna Barcelona. Ovog vikenda smo u novoj pauzi, a onda slijedi Belgija, Monza i Mugello.

Također, kroz nekoliko dana se očekuje potvrda povratka Turske, a sezona bi trebala završiti s dvije utrke u Bahreinu i jednom u Abu Dhabiju.

“Jasno mi je da F1 treba utrke, ali tri trostruka vikenda su malo previše.”

“Trenutno je u redu, imali smo dugu pauzu prije početka sezone. Međutim, ako pričamo o idućoj godini – ne mogu zamisliti da se ovo ponovi. Mislim da je to malo previše.”

“Ako možete osigurati da su dva tjedna u nizu onda je to u redu. Pauza između toga je u redu. Naravno da ovo trebamo prihvatiti jer F1 treba utrke. Jednostavno, pokušavamo iskoristiti maksimum iz situacije u kojoj smo se našli.”

“Mislim da imamo tri trostruka vikenda, a to je po mom mišljenju na granici izvedivog.”

Ako ste propustili: F1puls podcast #1 – Neven Novak

Komentiraj

21 komentara

  1. Njima je vjerovatno teško, ali ovo je za nas publiku odlično :D



    23

    1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Za te pare ima da u rikverc voze



      23

      0
      • Mogu ti rec da to vrijedi za top tier vozace koji su tako placeni, ako pogledas place u Williamsu i low table timovima place i nisu toliko velike (za standarde vani, nama mozda izgledaju puno za nase standarde ali meni su oni osobno potplaceni za standarde koji su drugim drzavama)



        2

        6
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Ali proputuju cijeli svijet, imaju svu slavu iako nisu top tier vozaci, konstantno su u luksuznom okruzenju i takoder uz place od timova sigurno idu place od sponzora koje nisu zanemarive…tako da keš ne trose nego ga samo slazu i jedan dio potrose na onih jadnih par mj sto su slobodni, ne znam sad tocno ali godisnja placa Russela u Williamsu je milion dolara bez sponzora ako se ne varam negdje su se vrtile te brojke….a on je medu losijima po zaradi



          12

          0
        • Ne kontam tvoje argumente, slavan si i putujes pa cemo te manje platit(putuje i cijela ekipa, stotine ljudi), to sto su oni slavni je bitno koliko toliko kod sponzora, a neki ni nisu slavni. Evo dio tablice koju sam googlao od prosle godine:
          Romain Grosjean (Haas) 1.500.000
          Pierre Gasly (Red Bull) 1.200.000
          Lance Stroll (Racing Point) 1.000.000
          Kevin Magnussen (Haas) 1.000.000
          Robert Kubica (Williams) 500.000
          Daniil Kvyat (Toro Rosso) 262.000
          Lando Norris (McLaren) 227.000
          Antonio Giovinazzi (Sauber) 201.000
          George Russell (Williams) 157.000
          Alexander Albon (Toro Rosso) 148.000

          Par stotina tisuca eura je nista za standarde vani s obzirom koji posao rade. Slazem se da oni zarade dodatno od nekih sponozora ali kao placa placa, potplaceni.



          2

          5
        • Williams
          Montoya Prikaži

          racefans.net govori o puno puno više nego što si napisao


          0

          0
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Tesko mi je povjerovat da netko prima 150k kao vozac bolida F1 za cijelu godinu… moguce da su to mjesecne place?? Takoder ako pogledas vise izvora mozes pronac totalno drugacije brojke, e sad kome vjerovat to nitko ne zna osim vozaca, ali mozes uzet sredinu…. opet ja o Russelu ali npr on ima 700k pratitelja na instagramu i na obicnom selfiju on ima oko 100k lajkova…. s tolikom kolicinom lajkova i folovera on zaradi vise novaca od instagrama nego od F1? Sumnjam :D



          8

          0
        • Dzalac mnogi sportasi zarade vise od sponozra nego od kluba, momcadi isl. Npr Messi i Ronaldo su najbolje placeni sportasi koji su ove godine zaradili 120 i 105 mil eura. Place u klubu su im 3 puta manje. No o sponzorima ovisi koliko je koji od njih zaradio te koliko je popularan na javnim mrezama. Npr Ham je osoba kao Ronaldo koja koristi drustvene mreze i ima korist od njih. Lani je navodno Ronaldo za svaku objavu na instagramu kao reklamu drugima dobio preko milion eura. Npr Vettel na drustbenim mrezama nije i shodno tome nema takvu zaradu s te starne. Reklame i sponzvorstva im nose zaradu a drustvene mreze mogu donjeti vecu zaradu nego sve to a sve ovisi tko je koliko popularan na javnim mrezeama. Stoga ako russel ima toliko pratitelja lako je moguce da zaradi vise od toga nego od ekipe. Za vozace koji tek udu u f1 obicno nikada place nisu bile vise od milion eura po sezoni. Ima njih koji dobivaju sitnu lovu za f1 standarde. Pa kad uzmes u obzir da jedan bracni par u npr svicarskoj sa nekom boljom skolom uzme u godini dana do 200-300 000 franaka onda placa za f1 vozaca od 150-200 e i nije nesto bajno. Za nas standard je to odlican novac no za neke drzave bas i nije. Moj najbolji frend u svicarskoj sa zenom zaraduje godisnje 100 000 franaka. Na stan im ode godisnje 30 000. Treba gledati malo siru sliku.



          2

          0
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Treba gledati malo siru sliku.

          Slazem se to je bio samo primjer da od drustvene mreze moze zaradit vise nego od f1. Samo sam htio reci da se tocna placa (ako cemo vjerovat da prima samo taj iznos) ne zna, ali sumnjam da izdvajaju samo 150k za jednog prvaka u juniorskim kategorijama i novu mladu nadu… zasto bas vjerovat jednom izvoru a drugom ne?


          0

          0
        • s obzirom koliko su place sportasa otisle gore unazad 10-15 godina ne bi me cudilo da sada zaraduju vise love. No sjecam se da su znali prije tokom utrka u prijenosu reci place pojedinih vozaca i nisu nesto velike. Opet s druge strane ne vjerujerujem da bi ekipe koje jedva spajaju kraj s krajem placale neke velike novce za klince koji tek ulaze u F1. Ima iznimaka kao ham kad je dolazio , verstapen, pa sada leclerc no pricam o vozacima koji dodu na mala vrata u f1 o kojima se nije znalo puno u neku losiju ekipu da zaraduju neku vecu lovu od koje smo gore spominjali.


          0

          0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Idem na karting dvaput tjedno kad je promocija i herc mi zamijeni poziciju od uzbuđenja a ja plaćam..Još da mene plate ko što neko rekoh i na rikija se vozim..Jbg Max ima istine u ovom što kažeš al sretni smo svi što vas uopće ove sezone gledaju da vas plaćaju dok vi vozite ajmo reći za publiku..Wroooom…



    2

    0
  3. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Dobro, 9 utrka u 11 tjedana je puno, ali su se odmarali maltene od početka 12. mjeseca(imali su i testiranja), pa sve do kraja 6. Mjeseca.



    1

    0
  4. Osim vozaca ima tu i jos par drugih ljudi u timu, ne? Imas 20 uvjetno receno selebritija, a sta je s tisucama ostalih radnika koji po tri tjedna ne vide familije?



    5

    1
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Jedini koji bi se trebali buniti su mehaničari i ostatak ekipe koja priprema bolide.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni