F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Seidl smatra kako neće doći do drastične promjene nakon zabrane “party modea”

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef momčadi McLarena, Andreas Seidl, smatra kako će, unatoč zabrani “party moda” za motore, momčad Mercedesa i dalje biti najbolja momčad na gridu.

Prošlog tjedna, FIA je obavijestila momčadi kako će od VN Belgije morati koristiti samo jedan režim motora i za kvalifikacije i za utrku, no, kasnije je donesena odluka kako se ta direktiva ipak pomiče na VN Italije.

No, iako većina smatra kako će njemačka momčad ipak izgubiti ponešto performansi, Seidl je ipak drugačijeg mišljenja.

“Da budem iskren, informaciju vezano uz dobili smo u obliku pisma, koje je povjerljivo, ali ne ulazi u detalje što FIA želi s tim postići.”

“Trebamo pričekati. Kao što znate, u vremenima s ovim kompleksnim pogonskim jedinicama, postoji veliki prioritet različitih postavki koje postoje za različite načine rada na motoru s izgaranjem, za različite načine za hibridni sustav, način na koji koristite bateriju za pouzdanost napajanja, za napad, obranu i ostalo.”

“Na kraju, moramo pričekati da vidimo što će se promijeniti, ako se uopće promjeni.”

S obzirom na to da će McLaren od sljedeće sezone ponovno u bolidu imati Mercedesovu pogonsku jedinicu, Seidl kaže kako u momčadi neće žaliti ako direktiva poljulja performanse Mercedesa. Međutim, naglasak je stavio na to da momčadi, koje kupuju motore, imaju jednaku opremu i pristup postavkama kao proizvođač.

“Za nas kao kupce, najvažnija stvar je da, bez obzira na pravila, dobijemo pogonsku jedinicu identičnog načina rada i kilometraže za različite načine kao momčad koja ih proizvodi.”

“Imamo potpuno povjerenje u Renault i Mercedes da kupce tretiraju isto kao i svoju momčad.”

Andreas Seidl, šef momčadi McLarena

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Pa naravno da ova direktiva neće ništa naštetiti Mercedesu ili nekom drugom niti će donijeti neku neizvjesnost. Može samo omogućiti još manje pretjecanja i ništa drugo.



    6

    2
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Na kraju ce McLaren “popusiti” s tom direktivom. Taman ce ostati bez tog vanzemaljskog Mercedesovog party modea :D



    8

    3
  3. Party mode!!
    Slučajnosti su moguće ali kad ih je više od 2 onda nisu slučajnost.

    Prošlogodišnji Ferrarijev “race pace party mode” – Ferrari rastavljen… Otkrivena siva zona… ne smijete dalje tako.
    Ferrari i FIA se nagodili… i gle čuda. Odjednom Mercedes ima “race pace party mode” sekundu brži od drugih. Toto je rakao
    da je razvoj motora došao do kraja… i odjednom 1 sekunda. Očigledno da su inženjeri u Mercedesu “uebermenschi”.

    DAS je u redu ali samo za Mercedes (ove godine). Drugima nije niti dozvoljeno da probaju nešto slično.

    Da smrdi se zna, da su svi u sivoj zoni, da… ali jedni mogu koristiti sivu zonu ( i ne samo svoju sivu zonu),
    a da ih se ne istražuje a drugi ne. Dimi se na startu… ma ne, To je vlaga što se uvukla u motor.

    Dajete da inženjeri rade što hoće.
    Kakav senzor protoka goriva. Važi bolid prije trke, tankaj gorivo, važi… pa ako troši više njegov problem.
    Mućkaiti će rezervoare prije cilja ( već viđeno)… Neka se motori vrte koliko žele ali goriva nema.
    Motor mora trajati toliko i toliko, ako si ga prekardašio ide ti kazna…

    Krilce ovo, krilce ono, podnica… čavao sim, čavao tam… ma nema veze. Da opet vidimo sve one “aero eksperimente”.
    2… 4… 6 kotača, nema veze.

    Pozz

    Ovo je F1, vrh tehnologije, sposobnosti i primjene inženjeringa.



    18

    8
  4. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Nisam upućen dovoljno u temu, jel to znači da sad momčadi neće moći koristiti 75 modova motora već recimo 5?
    U utrci i kvalifikacijama isti, neki tijekom SC, neki tijekom ulaska u box?
    I kako će to FIA regulirati?
    Ako ima netko kvalitetan link, neka proslijedi.



    4

    0
  5. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Kako ovaj tip ima odmjerene izjave,poput rutinera koji kao da je u sportu 30 ‘jahri’..Sviđa mi se,potpun pristup razmišljanju onako kako je..Baš me pridobio…



    1

    0