Izdvojeno

Seidl smatra kako neće doći do drastične promjene nakon zabrane “party modea”

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi McLarena, Andreas Seidl, smatra kako će, unatoč zabrani “party moda” za motore, momčad Mercedesa i dalje biti najbolja momčad na gridu.

Prošlog tjedna, FIA je obavijestila momčadi kako će od VN Belgije morati koristiti samo jedan režim motora i za kvalifikacije i za utrku, no, kasnije je donesena odluka kako se ta direktiva ipak pomiče na VN Italije.

No, iako većina smatra kako će njemačka momčad ipak izgubiti ponešto performansi, Seidl je ipak drugačijeg mišljenja.

“Da budem iskren, informaciju vezano uz dobili smo u obliku pisma, koje je povjerljivo, ali ne ulazi u detalje što FIA želi s tim postići.”

“Trebamo pričekati. Kao što znate, u vremenima s ovim kompleksnim pogonskim jedinicama, postoji veliki prioritet različitih postavki koje postoje za različite načine rada na motoru s izgaranjem, za različite načine za hibridni sustav, način na koji koristite bateriju za pouzdanost napajanja, za napad, obranu i ostalo.”

“Na kraju, moramo pričekati da vidimo što će se promijeniti, ako se uopće promjeni.”

S obzirom na to da će McLaren od sljedeće sezone ponovno u bolidu imati Mercedesovu pogonsku jedinicu, Seidl kaže kako u momčadi neće žaliti ako direktiva poljulja performanse Mercedesa. Međutim, naglasak je stavio na to da momčadi, koje kupuju motore, imaju jednaku opremu i pristup postavkama kao proizvođač.

“Za nas kao kupce, najvažnija stvar je da, bez obzira na pravila, dobijemo pogonsku jedinicu identičnog načina rada i kilometraže za različite načine kao momčad koja ih proizvodi.”

“Imamo potpuno povjerenje u Renault i Mercedes da kupce tretiraju isto kao i svoju momčad.”

Andreas Seidl, šef momčadi McLarena

Komentiraj

5 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Pa naravno da ova direktiva neće ništa naštetiti Mercedesu ili nekom drugom niti će donijeti neku neizvjesnost. Može samo omogućiti još manje pretjecanja i ništa drugo.



    6

    2
  2. Na kraju ce McLaren “popusiti” s tom direktivom. Taman ce ostati bez tog vanzemaljskog Mercedesovog party modea :D



    8

    3
  3. Party mode!!
    Slučajnosti su moguće ali kad ih je više od 2 onda nisu slučajnost.

    Prošlogodišnji Ferrarijev “race pace party mode” – Ferrari rastavljen… Otkrivena siva zona… ne smijete dalje tako.
    Ferrari i FIA se nagodili… i gle čuda. Odjednom Mercedes ima “race pace party mode” sekundu brži od drugih. Toto je rakao
    da je razvoj motora došao do kraja… i odjednom 1 sekunda. Očigledno da su inženjeri u Mercedesu “uebermenschi”.

    DAS je u redu ali samo za Mercedes (ove godine). Drugima nije niti dozvoljeno da probaju nešto slično.

    Da smrdi se zna, da su svi u sivoj zoni, da… ali jedni mogu koristiti sivu zonu ( i ne samo svoju sivu zonu),
    a da ih se ne istražuje a drugi ne. Dimi se na startu… ma ne, To je vlaga što se uvukla u motor.

    Dajete da inženjeri rade što hoće.
    Kakav senzor protoka goriva. Važi bolid prije trke, tankaj gorivo, važi… pa ako troši više njegov problem.
    Mućkaiti će rezervoare prije cilja ( već viđeno)… Neka se motori vrte koliko žele ali goriva nema.
    Motor mora trajati toliko i toliko, ako si ga prekardašio ide ti kazna…

    Krilce ovo, krilce ono, podnica… čavao sim, čavao tam… ma nema veze. Da opet vidimo sve one “aero eksperimente”.
    2… 4… 6 kotača, nema veze.

    Pozz

    Ovo je F1, vrh tehnologije, sposobnosti i primjene inženjeringa.



    18

    8
  4. Nisam upućen dovoljno u temu, jel to znači da sad momčadi neće moći koristiti 75 modova motora već recimo 5?
    U utrci i kvalifikacijama isti, neki tijekom SC, neki tijekom ulaska u box?
    I kako će to FIA regulirati?
    Ako ima netko kvalitetan link, neka proslijedi.



    4

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kako ovaj tip ima odmjerene izjave,poput rutinera koji kao da je u sportu 30 ‘jahri’..Sviđa mi se,potpun pristup razmišljanju onako kako je..Baš me pridobio…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni