Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Unatoč donesenoj presudi i kazni za Racing Point zbog spornih kočionih kanala na njihovom ovogodišnjem bolidom, slučaj nije u potpunosti razriješen.
Momčadi rijetko koriste pravo žalbe na odluke sudaca, no ovog puta imamo drukčiju situaciju – Ferrari, Renault i kažnjeni Racing Point žalit će se na presudu, dok su McLaren i Williams, Mercedesov budući i sadašnji kupac motora, odustali od toga.
Podsjetimo, momčad je zbog kršenja sportskog pravilnika za VN Štajerske dobila novčanu kaznu u iznosu od 400 000 eura i oduzeto im je 15 konstruktorskih bodova, dok su za iduće četiri utrke za isti prekršaj dobili po upozorenje. Ferrari i Renault traže oštriju kaznu, dok Racing Point smatra da nisu napravili ništa protivno pravilima i da im dodatna istraga zapravo pomaže u dokazivanju toga:
“Što dublje kopate, to je za nas bolje”, rekao je Otmar Szafnauer, šef Racing Pointa.
“Ne bi li bilo lijepo da su se ove stvari razjasnile ranije, a ne da su nas kaznili zbog iskorištavanja napisanih pravila? To je ono u čemu je bit Formule 1.”
“To je ono što se dogodilo s dvostrukim difuzorom, kada je neki tip u Japanu doslovno pročitao pravila i osmislio dvostruki difuzor koji je proglašen legalnim.”
“O tome se radi u Formuli 1, čitate što piše i što ne piše u pravilima. Čemu onda kažnjavanje?”
Zamjenica šefa Williamsa Claire Williams izjavila je nakon izražavanja namjere za žalbom kako njezina momčad jasno stoji iza toga što je “pravi DNK ovog sporta” i kako “smatraju da momčadi same moraju dizajnirati dijelove bolida koji donose performanse”. Ipak, dan kasnije su “nakon pažljivog razmatranja” iz momčadi izjavili kako vjeruju da će FIA svojom odlukom o zabrani ekstenzivnog kopiranja bolida od 2021. učiniti dovoljno po pitanju Williamsovih “temeljnih uvjerenja i principa”.
U McLarenovom priopćenju stoji kako su oni zadovoljni sudačkom odlukom, time što je FIA pokazala da će prijestupi biti istraženi i kažnjeni te njihovom odlukom o pojašnjenju sportskog i tehničkog pravilnika radi sprječavanja ovakvih situacija u budućnosti.
Konačnu presudu donijet će FIA-jin Međunarodni žalbeni sud.
Morate biti logirani za komentiranje.
A evidentno da su Mclaren i Williams dobili naputke od velikog vođe samo mi je malo licemjerno od Williamsa da je samo dan kasnije ipak pomalo promjenio plocu, a toliko su se zalagali za njegovanje vlastitog identiteta…
22
3
Neznam na koji nacin boze dragi .
Ekipe koje vas tuze nemaju sta izgubiti , mogu samo dobiti.
A vi nemate sta dobiti , mozete samo izgubiti.
I cemu onda izgovaranje takvih rijeci. Sve manje inteligencije pokazuje.
BTW , kako sam rekao i na forumu. Ocekivano odustajanje nekih ekipa od tuzbe , ali jako razocaravajuce.
Pogotovo McLaren me bas dosta razocarao. Muda ne postoje. Sramota
21
4
Nije BTW, nego BWT :D ;)
24
0
Na kraju se sve svodi na to da su čelnici McL i Williamsa pi**ice :)
Da se nisu uplitali, niko im ništa nebi ni reko.
22
1
Ovo je isto ono – idi mi, dođi mi :D
2
1
Hallo, Williams? Ne znam odakle cete dogodine nabavljati motore ali necete od nas
Viele grüßen,
Toto
21
1
Kuje mercedesa
12
3
Gotovo je sigurno da je Toto malo telefoniorao u zadnjih par dana.
U slučaju McLarena: napravili su malo buke izjavljivali prave stvari, a na koncu su odlučili ne kenjati u zdjelu iz koje jedu.
Williams je malo karakterijniji, ali oni toliko nemaju love da si ne mogu priuštiti rizik gubitka žalbe i plaćanje troškova postupka, a i siguran sam da bi im party mode nestao već na idućim kvalifikacijama, a to im donosi barem malo pozitivnog hypea ove godine. U utrci brzo potonu na svoju uobičajenu poziciju
Inače me čudi da se Ferrari upetljao jer ovaj mudomrs koji upravlja Ferrarijem mi ne ostavlja dojam da zna što radi.
19
1
Ferariju su konkurencija izgleda, makar u kvalifikacijama
1
0
Nisam za teorije zavjere i takve stvari.. ali da sam FIA, ispitao bi malo popise poziva i teme razgovora Mercedes / Williams / McLaren… Sve to je tužno i pokazuje tko kolo vodi… Nadam se ipak, za dobrobit sporta, da sam u krivu…
9
0
Nemaju ovlasti za to, a i načina komunikacije ima milijarda. svi su oni u krugu 50 km uEngleskoj i nije problem se nać kod nekog doma ili u opskurnom pubu…..
4
0
hahhahahaahahhahaha,cuda…….
0
0