Izdvojeno

Slučaj Racing Point: Ferrari, Renault i Racing Point pokreću žalbu, McLaren i Williams odustali

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Unatoč donesenoj presudi i kazni za Racing Point zbog spornih kočionih kanala na njihovom ovogodišnjem bolidom, slučaj nije u potpunosti razriješen.

Momčadi rijetko koriste pravo žalbe na odluke sudaca, no ovog puta imamo drukčiju situaciju – Ferrari, Renault i kažnjeni Racing Point žalit će se na presudu, dok su McLaren i Williams, Mercedesov budući i sadašnji kupac motora, odustali od toga.

Podsjetimo, momčad je zbog kršenja sportskog pravilnika za VN Štajerske dobila novčanu kaznu u iznosu od 400 000 eura i oduzeto im je 15 konstruktorskih bodova, dok su za iduće četiri utrke za isti prekršaj dobili po upozorenje. Ferrari i Renault traže oštriju kaznu, dok Racing Point smatra da nisu napravili ništa protivno pravilima i da im dodatna istraga zapravo pomaže u dokazivanju toga:

“Što dublje kopate, to je za nas bolje”, rekao je Otmar Szafnauer, šef Racing Pointa.

“Ne bi li bilo lijepo da su se ove stvari razjasnile ranije, a ne da su nas kaznili zbog iskorištavanja napisanih pravila? To je ono u čemu je bit Formule 1.”

“To je ono što se dogodilo s dvostrukim difuzorom, kada je neki tip u Japanu doslovno pročitao pravila i osmislio dvostruki difuzor koji je proglašen legalnim.”

“O tome se radi u Formuli 1, čitate što piše i što ne piše u pravilima. Čemu onda kažnjavanje?”

Zamjenica šefa Williamsa Claire Williams izjavila je nakon izražavanja namjere za žalbom kako njezina momčad jasno stoji iza toga što je “pravi DNK ovog sporta” i kako “smatraju da momčadi same moraju dizajnirati dijelove bolida koji donose performanse”. Ipak, dan kasnije su “nakon pažljivog razmatranja” iz momčadi izjavili kako vjeruju da će FIA svojom odlukom o zabrani ekstenzivnog kopiranja bolida od 2021. učiniti dovoljno po pitanju Williamsovih “temeljnih uvjerenja i principa”.

U McLarenovom priopćenju stoji kako su oni zadovoljni sudačkom odlukom, time što je FIA pokazala da će prijestupi biti istraženi i kažnjeni te njihovom odlukom o pojašnjenju sportskog i tehničkog pravilnika radi sprječavanja ovakvih situacija u budućnosti.

Konačnu presudu donijet će FIA-jin Međunarodni žalbeni sud.

Komentiraj

12 komentara

  1. A evidentno da su Mclaren i Williams dobili naputke od velikog vođe samo mi je malo licemjerno od Williamsa da je samo dan kasnije ipak pomalo promjenio plocu, a toliko su se zalagali za njegovanje vlastitog identiteta…



    22

    3
  2. “Što dublje kopate, to je za nas bolje”,

    Neznam na koji nacin boze dragi .

    Ekipe koje vas tuze nemaju sta izgubiti , mogu samo dobiti.

    A vi nemate sta dobiti , mozete samo izgubiti.

    I cemu onda izgovaranje takvih rijeci. Sve manje inteligencije pokazuje.

    BTW , kako sam rekao i na forumu. Ocekivano odustajanje nekih ekipa od tuzbe , ali jako razocaravajuce.
    Pogotovo McLaren me bas dosta razocarao. Muda ne postoje. Sramota



    21

    4
  3. Na kraju se sve svodi na to da su čelnici McL i Williamsa pi**ice :)
    Da se nisu uplitali, niko im ništa nebi ni reko.



    22

    1
  4. Ovo je isto ono – idi mi, dođi mi :D



    2

    1
  5. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Hallo, Williams? Ne znam odakle cete dogodine nabavljati motore ali necete od nas

    Viele grüßen,
    Toto



    21

    1
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Kuje mercedesa



    12

    3
  7. Gotovo je sigurno da je Toto malo telefoniorao u zadnjih par dana.

    U slučaju McLarena: napravili su malo buke izjavljivali prave stvari, a na koncu su odlučili ne kenjati u zdjelu iz koje jedu.
    Williams je malo karakterijniji, ali oni toliko nemaju love da si ne mogu priuštiti rizik gubitka žalbe i plaćanje troškova postupka, a i siguran sam da bi im party mode nestao već na idućim kvalifikacijama, a to im donosi barem malo pozitivnog hypea ove godine. U utrci brzo potonu na svoju uobičajenu poziciju

    Inače me čudi da se Ferrari upetljao jer ovaj mudomrs koji upravlja Ferrarijem mi ne ostavlja dojam da zna što radi.



    19

    1
  8. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Nisam za teorije zavjere i takve stvari.. ali da sam FIA, ispitao bi malo popise poziva i teme razgovora Mercedes / Williams / McLaren… Sve to je tužno i pokazuje tko kolo vodi… Nadam se ipak, za dobrobit sporta, da sam u krivu…



    9

    0
  9. hahhahahaahahhahaha,cuda…….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni