Izdvojeno

Renault razmatra žalbu na Racing Pointovu kaznu, McLaren bi ih mogao podržati

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jutros smo napokon dobili presudu u slučaju Racing Pointa, no priča još nije u potpunosti zaključena – Renault bi se mogao žaliti na visinu kazne.

Racing Point je kažnjen oduzimanjem 15 konstruktorskih bodova i novčanom kaznom u iznosu od 400 000 eura za prekršaj na VN Štajerske, dok je za ostale dvije utrke na koje je Renault uložio protest kažnjen samo opomenom.

Osim toga, sporne kočione kanale i dalje će smjeti koristi jer ne krše tehnički, već samo sportski pravilnik.

“Mogu potvrditi da razmatramo žalbu”, rekao je šef Renaulta Cyril Abiteboul.

“Inače imamo jedan sat za to, ali u ovom slučaju, zbog složenosti, imamo 24 sata, a nakon toga 96 sati da potvrdimo hoćemo li se žaliti.”

“Zbog složenosti moramo pažljivo odvagnuti interes sporta i konzistentnost u kažnjavanju. Razmatramo hoćemo li se žaliti na kaznu ili ne, na odluku jasno nećemo.”

Renault je zadovoljan donesenim zaključkom, ali nisu sigurni da je kazna dovoljno visoka.

“Zadovoljni smo zaključkom. Pitanje kazne je diskutabilno i vjerojatno bi se o tome moglo raspravljati beskonačno. Razmotrit ćemo to, imajući na umu da će jasno stečena prednost biti zadržana za cijelu sezonu, a riječ je osjetnoj prednosti.”

Dodao je kako su zadovoljni izjavom FIA-jinog Nikolasa Tombazisa koji je najavio kako će za 2021. uvesti nova pravila koja bi trebala spriječiti kopije čitavih bolida poput ovogodišnjeg Racing Pointa.

Šef McLarena Zak Brown jasno je izjavio što misli o Racing Pointu.

“Izjavili su da su kopirali bolid preko fotografija. Čitajući dokument, jasno je da je to sranje, stoga morate preispitati sve oko tog bolida”, rekao je Brown.

“Mislim da je ovo potencijalni vrh ledenjaka, polazna točka za pregled onoga što se tu dogodilo jer mislim da to nije zdravo za sport.”

Brown je također nezadovoljan činjenicom da su vozačima zadržani bodovi i dodao je kako McLaren razmatra podržati Renault u žalbi.

“Mislim da je ovo otvorilo više pitanja nego što je dalo odgovora i postoje novi dokazi koje sada možemo vidjeti. “

“To je nešto što ćemo i mi ubrzo pregledati, kako bismo shvatili proces žalbe i vidjeli je li to nešto u čemu želimo sudjelovati.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Priču da je preko fotki moguće kopirati cijeli bolid puše samo merc fanboys i sky reporteri… oh wait



    21

    3
  2. Pa ko se nebi žalio. Dakle FIA kazni RP zbog nedozvoljene komponente na bolidu, a taj bolid i dalje kruži stazom u FP2 s tom istom komponentom… Fakat ne kužim.

    Dajte onda i Ferrariu kaznu za motor pa da ljudi imaju pošten pogon, a ne ove nagodbe iza zavjese. Bar bi nam utrke bile zanimljivije za pratit.



    14

    2
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      As a result, they were deducted 15 points and fined 400,000 Euros, but that punishment covers the entire 2020 season and therefore Racing Point are able to continue using the brake ducts.

      Evo na planetf1 imaš objašnjenje..
      Dakle ova kazna se odnosi na cjelu ovu godinu.. Znači platili su 400.000 eura za cjelu godinu i sada mogu u miru do kraja sezone i dalje koristiti sporne kočnice.. Baš zgodno ??



      11

      0
      • Pa što onda ne naplatiše Ferrariju 20-30 miliona Eur (ma i 50 ako treba, nije beg cicija), da im zauzvrat dopuste da koriste prošlogodišnji motor, na kojem, BTW, nisu uspjeli naći ništa sporno….. :mrgreen:



        16

        0
      • Kaj nisi linkao i ovo:

        13. The Stewards acknowledge that since the RBDs are compliant with the 2020 FIA F1 Technical Regulations it is not realistic to expect Racing Point to re-design or re-engineer the BDs in a way that would effectively require them to “unlearn” what they already know.



        1

        1
        • Max Verstappen 1
          Multi 21 Prikaži

          Strašno kako funkcionira čelna organizacija ovog sporta. Uvik isto sranje na istu shemu. Prvo napišu taj jadni traljavi pravilnik (tehnički i sportski) koji je pun rupa. Zatim netko pametan odluči te rupe iskoristiti. FIA potpuno slijepo propusti te rupe, je li, ne daj Bože provoditi pravilnik i uvjeriti se da se svi drže istoga. Zatim počnu protesti, nerijetko više od jednog. Onda eto možda iz druge, treće oni vide da nešto ne valja. I šta onda? Je sjebali smo, ali ne možemo ništa praktički, ali ukinit ćemo dogodine da ne bi palo na pamet nekome. Svake godine svojom nesposobnošću direktno utječu prvenstvo. Vjerujem da nije lako napisati tako strog pravilnik, možda je jako teško napisati bolji od trenutnog. Na kraju krajeva, momčadi su pune prepametnih ljudi sa svakakvim idejama, ali brate mili onda daj nekakve sankcije. Ovo je Strollu Sr. najisplativijih 400 000 eura ikada…



          7

          0
        • Istina je ta , da su u ekipama puno pametniji ljudi nego u FIAi.
          Slicno kao FBI. Uvijek su jaci hakeri na strani kriminala nego u FBI. I rade budale od njih. I tek kad nekog uhite zaposle ih da radi za njih za smanjenje kazne.
          Ocu reci , nemoze FIA napisati pravila koliko ih ekipe mogu zaobici.



          1

          0
  3. Pirelli Hypersoft
    resiver11 Prikaži

    @Lovro Andraka

    moze autor ovog clanka reci da li se o ovom radi na sto je renault zalio i sto je on naveo u istom clanku)pogledati link”…hvala

    “Osim toga, sporne kočione diskove i dalje će smjeti koristi jer ne krše tehnički, već samo sportski pravilnik.”

    https://www.google.hr/search?q=ko%C4%8Dioni+diskovi+u+f1&tbm=isch&ved=2ahUKEwig8r63rInrAhWTOuwKHfVkBqAQ2-cCegQIABAA&oq=ko%C4%8Dioni+diskovi+u+f1&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQHjoECAAQGFDE4gJYye0CYMvxAmgAcAB4AIABcYgBqAOSAQM0LjGYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=EGstX6CqK5P1sAf1yZmACg&bih=674&biw=1536


    0

    0
  4. Brown je dobro rekao. Samo da ne ostane na tome. Nego da se i McLaren malo pokrene , bez obzira sta ce koristiti Mercov PU.
    Kako je Brown rekao , a i jos podosta ljudi iz F1 i inzenjera itd , da je izrada dijelova preko fotki smijurija.
    Neznam kako je netko mogao vjerovati u to



    9

    0
  5. Koliko god različita stajališta imali oko ove priče, mislim da se svi možemo složiti da je ovo dobro začinilo “propalu” sezonu 2020.



    6

    0
  6. A bilo je jasno da konkurencija nece sjedit prekrizenih ruku ipak je velika lova u pitanju..



    3

    0
  7. Pirelli Hypersoft
    resiver11 Prikaži

    da li ima negdje za cuti interview koji je dao toto sada maloprije za sky..??


    0

    0
  8. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma da A JE TO ionako ima više epizoda.Ma ko bi reko da će nas LEGENDARNI crtić redovito podsijećati da svi mi živimo i funkcioniramo u svijetu prevara,laži i manipulacija..Pa ova blamaža u maFIA strukturi nema kraja..Otužno jer više nema smisla.



    2

    1
  9. Williams se pridružio žalbi. Mislim da je Toto bivši. Daimler ga ruši.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni