Izdvojeno

Mercedesi najbrži na prvom treningu, ispred Verstappena i Hulkenberga

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi slobodni trening na drugom vikendu Silverstonea prošao je u znaku kontroverzne sudačke odluke o slučaju Racing Pointa. Nikolas Tombazis, FIA-in šef za jednosjede, najavio je stroža pravila za iduću sezonu:

“Planiramo vrlo brzo napisati amandmane sportskom pravilniku za 2021. koji bi zabranili ovakvu praksu.”

Što se tiče događanja na stazi, ništa drastično drukčije nismo vidjeli u usporedbi s prošlim vikendom. Valtteri Bottas i Lewis Hamilton su bili najbrži. Bottas je na soft gumama napravio vrijeme 1:26.166, a Hamilton 1:26.304. Treba napomenuti, ono što je prošlog tjedna bio soft – ovog je tjedna medium. Sve gume su za jednu stepenicu mekše od prošlotjednih.

Max Verstappen bio je treći, sa 7 desetinki zaostatka, a napredak u formi pokazao je Nico Hulkenberg koji je bio na četvrtom mjestu, ispred Leclerca, Albona i Vettela.

Značajnih incidenata nije bilo, a nova pasica na izlasku iz Chapel zavoja je pomogla da vozači odrade tu kombinaciju bez podizanja prašine.

U Alfa Romeu je umjesto Antonija Giovinazzija nastupio Robert Kubica.

Rezultati

#VozačBolidVrijemeZaostatakKrugovi
177Valtteri BottasMercedes1’26.16620
244Lewis HamiltonMercedes1’26.3040.13822
333Max VerstappenRed Bull-Honda1’26.8930.72723
427Nico HulkenbergRacing Point-Mercedes1’26.9420.77624
516Charles LeclercFerrari1’27.0620.89619
623Alexander AlbonRed Bull-Honda1’27.2801.11421
75Sebastian VettelFerrari1’27.4981.33220
818Lance StrollRacing Point-Mercedes1’27.5391.37325
926Daniil KvyatAlphaTauri-Honda1’27.6531.48726
1031Esteban OconRenault1’27.7011.53522
1110Pierre GaslyAlphaTauri-Honda1’27.7071.54123
124Lando NorrisMcLaren-Renault1’27.8461.68025
138Romain GrosjeanHaas-Ferrari1’27.9081.74225
1455Carlos SainzMcLaren-Renault1’28.1381.97227
1563George RussellWilliams-Mercedes1’28.1702.00423
166Nicholas LatifiWilliams-Mercedes1’28.2262.06023
173Daniel RicciardoRenault1’28.5112.34522
187Kimi RaikkonenAlfa Romeo-Ferrari1’28.6552.48923
1988Robert KubicaAlfa Romeo-Ferrari1’28.9602.79422
2020Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’29.3193.15317

Komentiraj

7 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Treba napomenuti, ono što je prošlog tjedna bio medium – ovog je tjedna soft.

    Mislim da je ovo greška. Što je prošle sedmice bio soft, sad je medium.
    Rečenica iza ove to isto govori :)



    8

    0
  2. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Dobar RP sa tanjim krilom. Kažu Hulku preko TR-a da ima isti tempo kao Bottas. Što se tiče presude, i novih pravila za 2021 vezano za istu, valjda im ne mogu zabraniti da koriste ovogodišnji bolid i naredne godine, jer sad je to njihov dizajn. Jedino će po meni morati te zadnje kočione sisteme promijeniti.

    Ne izgleda mi loše Kubica u Sauberu, s obzirom da dobija vrlo malo prilika da vozi ovaj bolid.



    1

    0
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Na zapadu nista novo. Predlažem reziseru nadolazeće utrke da se fokusira na vozace od 4 mjesta na dalje. Bit ce napred kopi paste prosle utrke



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni