Izdvojeno

Ricciardo: Na vozačkom sastanku ćemo otvoriti temu o Grosjeanovim potezima

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo će na idućem sastanku vozača s direktorom utrke otvoriti temu poteza Romaina Grosjeana s prošle utrke u Velikoj Britaniji.

Podsjetimo, suci su dvaput zabilježili Grosjeanove defenzivne poteze u kojima se pomicao nakon što je napadač iza njega (u jednom slučaju Carlos Sainz, u drugom Ricciardo) već odabrao na koju će stranu napasti.

Grosjean je rekao da ne žali zbog tih pokreta i da je to već viđeno u F1 od strane Maxa Verstappena, te da bi pozdravio ako vodstvo utrke odluči razjasniti što je dozvoljeno, a što ne.

Ricciardo je na kraju prošao pokraj Grosjeana i završio na 4. mjestu.

“Nisam ušao punom snagom. Romain je tu već dovoljno i nisam ga htio educirati, trebao bi znati što radi.”

“Nisam samo ja u opasnosti i moje prednje krilo nego i on jer bi vjerojatno probušio stražnju gumu. Obojica bismo bili oštećeni da se nešto dogodilo.”

“Ako se idete braniti samo malo ranije, onda bih ja vjerojatno išao na vanjsku stranu i veće su šanse da se uspije obraniti. Sve to on već zna. Kad je pogledao snimku shvatio je da je malo zakasnio s potezom. Ne trebamo sad previše o tome, suci su donijeli dobre odluke.”

Ricciardo kaže da želi čuti mišljenja i upute o sličnim potezima, a i on se prisjetio događanja iz 2016.:

“2016. godine je Max to radio nekoliko puta i razgovarali smo o tome. Mislio sam da smo prošli tu fazu. U zadnjih par godina, ovako po sjećanju, čini mi se da je ponašanje bilo u redu.”

“Razgovarao sam s Romainom i dao sam mu svoje mišljenje, pokušao sam mu dati diplomatski odgovor. Ako o tome budemo pričali i na vozačkom sastanku u petak onda će malo bolje shvatiti. Siguran sam da ako svi vozači to vide da će zaključiti da je bilo na rubu.”

“Glavna poanta leži u tome da se radi o nepotrebnom riziku za sve nas, čak i za njega. Riskirao je puknuće gume ili tako nešto.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Treba napomenut da si australac i pretices francuza u francuskom bolidu hahaha
    Al sve je dobro receno



    5

    1
  2. Steta sto su ukinuli snimke s tih sastanaka, uvijek sam volio pogledat, pogotovo ak bude nekih napetih situacija na stazi ?



    8

    0
  3. Pirelli Hypersoft
    resiver11 Prikaži

    pa malo se je naglo pomaknuo u lijevo,ali cini mi se da je DR imao puno mjesta sa svoje lijeve strane i mogao je otici malo vise lijevo,a ne prestizati tik uz RG….ali opet kada se gleda snimka sa bolida DR izgleda dosta “naknap”…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni