Izdvojeno

Grosjean ne žali zbog defenzivnih poteza, kaže da je to ranije radio i Verstappen

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugu utrku u nizu Haasovi stratezi izvlače neobične poteze, a ovaj put Romain Grosjean to nije uspio pretvoriti u nove bodove kao što je to učinio Kevin Magnussen na VN Mađarske.

Naime, Grosjean je razvukao svoj stint na medium gumama dok su svi oko njega već odavno bili na najtvrđoj komponenti pa se u par navrata morao braniti od bržih bolida.

Obrana prilikom napada Carlosa Sainza i Daniela Ricciarda došla je na stol sucima jer su procijenili da se preagresivno branio. Francuz je zbog toga dobio crno-bijelu zastavu koja je znak upozorenja da isti potez ne smije ponavljati. Nakon utrke je dobio i službeno upozorenje.

Grosjean kaže da je taj potez već radio Max Verstappen, te da to nije ništa novo:

“Mislim da smo prije par godina htjeli dodati pravilo koje bi zabranilo pomicanje u točki kočenja nakon što se Max branio na taj način, ali se to nije ostvarilo.”

“Prema tome, da, malo sam ispitivao granice, dobio sam upozorenje, ali ne žalim za time. Znate da sam morao dati sve od sebe.”

Ne misli da je to bilo toliko dramatično kao što su drugi vozači insunirali:

“Mislim da sam se u oba slučaja pomaknuo pomalo kasno, ali sam uvijek ostavio pokraj sebe prostora širine jednog bolida.”

“Žele pojasniti da se ne možemo pomicati tako kasno, s čim se slažem, ali ako ne postoji pravo pravilo koje to brani i Max Verstappen je to često koristio u svom utrkivanju – zašto ne bih i ja?”

“Zašto ne bih to iskoristio? Ne događa se svaki dan da smo na 6. ili 7. mjestu i morao sam dati sve od sebe da se obranim.”

Grosjean kaže da bi pozdravio jasne odluke oko toga što je dozvoljeno, a što ne prilikom obrane u zoni kočenja.

Komentiraj

28 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ništa sporno,pa nije ovo košarka.Iako ga ne volim ovi potezi su onak da napadač stisne onu stvar na m…



    7

    3
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Pa u pravu je, Max jedini nije dobijao kazne ili upozorenja za takva sranja.



    21

    0
  3. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži
    x1

    KMag, Grozni pa i Seb nešto kad urade su na udaru “fanova”, “sudija”, “nepristrasnih britanskih medija”…
    To isto kad urade Max, Čarli i ekipa, to su potezi mladih nada, nova generacija vozača itd itd…



    49

    0
    • Mozda i najtocniji opis situacije ?



      22

      0
    • Fernando Alonso
      Lux Prikaži

      Istina je da se ne gleda svima jednako na incidente (a najčešće se Seba zbog toga maltretira), al Magnussen nekad ne dobiva ni upola kritika koliko zasluži. Nema koga taj nije išao stisnut do zida ili ga samo počisiti na apexu. Po prgavosti mu je jedino bio blizu Verstappen, samo šta je Max uglavnom duplo bolji od ovoga.



      12

      2
  4. ovakvi defenzivini potezi su potencijalno jako opasni i može bit sretan što je prošao samo s upozorenjem.



    11

    21
  5. Jedino je Vettel pobro kaznu za ovo a ono sto je Maxic radio je mnogo gore od ovih grijega Romaina i Seba zajedno..
    Smatram da je ovo preopasno da bude dopusteno, kad tad onaj iza nece stic reagirat a posto se ovo cesto dogadja kod jakooo velikih brzina, nitko ne zna sta se moze dogodit..



    12

    2
    • da jedini je vettel pobro kaznu, koja ironija. umjesto da su maxu opalili par šamara i kazni zbog opasne vožnje puno prije te kazne.



      14

      1
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ono što je Max par puta uradio Kimiju na Spa, na onom pravcu, je bilo najgore mjesto gdje se može to uraditi. Jednom se umalo zabio u njega. I ništa se nije desilo. Ono za šta je Vettel kažnjen nije uopšte bilo opasno. Ali su donijeli tu odluku, i onda je kasnije opet povukli. Smiješno. I dans je opet dozvoljeno, a ovako nekoga ko Grosjeana će se opominjati, nekoga će vjerovatno i kazniti. Dok će Max i još neki proći i bez opomene, a nastavit će to najagresivnije primjenjivati… Pa mislim da je i lani kad se Vettel zabio u Maxa na ovoj stazi, da je ovaj upravo to radio.



      4

      1
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Totalno cudne kazne ovog tjedna, botasu na kvaliu nema russelu ima i to ne 3 nego 5 mjesta zasto 5 neman pojma
    Kazna za giovinacia nista nisu pokazali zasto ( bar ja nisan vidio na rtl)
    Albon dobio kaznu po meni trkaci incident (drazi mi je has od rbr)
    Groznom nisu dali kaznu iako su mu dali crno bilu a kasnije napravia istu stvar
    Logika 0



    8

    1
  7. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Ovom rečenicom je objasnio sve, potpuna podrška Groznom :thumbs:

    “Žele pojasniti da se ne možemo pomicati tako kasno, s čim se slažem, ali ako ne postoji pravo pravilo koje to brani i Max Verstappen je to često koristio u svom utrkivanju – zašto ne bih i ja?”

    Ako se dobro sjećam kronologije s reguliranjem micanja na kočenju, to je pravilo bilo jasno definirano, a onda je Max 2016. počeo izvoditi taj potez i prolazio bi nekažnjeno. Pronađena je nekakva rupa u pravilu prema kojoj su Maxovi potezi ispali legalni, a onda su to usred sezone jasno zabranili i na kraju je Vettel jedini kažnjen u Meksiku. Međutim, za 2017. su ponovno dozvolili takav stil obrane, u sklopu popuštanja s pravilima jer je bilo dosta pritužbi da se svaka sitnica na stazi kažnjava. Dakle, klasična F1.



    17

    0
  8. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Slažem se i sa potezima sudaca i potezima Grosjeana.



    1

    0
  9. Tokom utrke sam imao misljenje da je Grozni radio krive poteze.
    Ali povlacim to.
    Da je ultra fer potez , nije. Ali istina , ostavio je vise nego dovoljno prostora na stazi. Potez nije protiv pravila , jer se pravilo nije doneslo. I na kraju krajeva , ako su drugi to radili nekaznjeno zasto nebi i svi ostali to radili.



    6

    0
    • postoji pravilo o opasnoj vožnji.


      0

      0
      • Postoji , ali ocito nije precizirano. Jer nitko nezna sta se smije a sta se nesmije.
        Ako Max smije to raditi onda smiju valjda i ostali.
        Da se razumijemo , po meni nebi smio nitko takve poteze raditi.
        Ali ne kaznjavaju se svi istom mjerom za iste stvari i to je problem.
        I dok je tako , i ostali ce raditi neke stvari. Jer zasto on nesmije ako drugi smiju



        1

        0
        • slažem se, zato sam i gore spomenuo svete krave.
          a pravilo glasi:
          At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be
          deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni