Izdvojeno

Russellu novi motor, Honda donosi “protumjere” zbog dvostrukog odustajanja Red Bullova

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Williamsov George Russell će startati VN Štajerske s novim elementima pogonske jedinice.

Iako promjena neće donijeti Britancu nikakve kazne, sada je već korak bliže tome. Russell je morao odustati u 49. krugu VN Austrije zbog, kako je naveo, problema s pritiskom u gorivu zbog čega je morao stati pored staze.

Nakon što je motor poslan u Brixworth na detaljnu analizu, ustanovljeno je kako je kvar bio u pogonu zupčanika.

Britanac će tako imati novi V6 motor, MGU-H te turbo, a Jack Aitken je prvi koji će sjesti za njegov bolid. Ovaj problem je bio specifičan za Russellov motor te stoga nema straha za ostale Mercedesove pogonske jedinice

Hondine “protumjere”

Red Bull nije imao previše bajan prošli vikend na stazi u Austriji.

Max Verstappen, koji je posljednje dvije godine pobjeđivao na Red Bull Ringu, morao je odustati već u 12. krugu zbog problema na motoru, a pri samom kraju i Alexander Albon, koji je ranije u utrci imao kontakt s Lewisom Hamiltonom.

Japanski proizvođač je provjerio oba motora te je ustanovljeno kako su zdravi te da će se moći koristiti za nadolazeću utrku.

“Problemi na oba bolida su bili vezani uz elektroniku, ali su uzrokovani na različiti način.”

“Zajedno s momčadi smo oba analizirali i postavili određene protumjere za ovaj vikend.”

“S obzirom na to da motor nije pretrpio nikakva oštećenja, Max i Alex će koristiti iste pogonske jedinice za nadolazeću utrku. Ovaj vikend moramo ciljati da sva četiri bolida završe utrku te da ostvare dobar rezultat.”

Toyoharu Tanabe, tehnički direktor Honde

Tanabe je dodao kako su dvije utrke na istoj stazi korisno zbog podataka, no da bi vremenske neprilike, koje su najavljene za vikend, mogle poremetiti određene planove.

Komentiraj

3 komentara

  1. Hondine stare boljke, ali i Mercedes ih ima, bit ce zanimljivo ako koji put Hamiltonu ili Bottasu otkaze motor, cisto da bude zanimljivija sezona.



    6

    2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Najbolje bi bilo da se ferrari, mercedes i honda kvare pa da se i renault uključi u borbu. Da bude zanimljivije.
      Nego , vele kiša za vikend. Moglo bi biti zanimljivo i bez kvarova.



      2

      0
    • Charles Leclerc
      Leclerc1978 Prikaži

      Bas i ja tako razmisljam. U potpunosti se slazem sa tobom. Sad zamisli da ferrari nema ni jednog kvara do kraja sezone, a mercedes i hondu pogode po dva – tri kvara i ferrari prvak….Bila bi to bas jedna lijepa prica jednaka bajci nazalost…



      2

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni