Izdvojeno

Jack Aitken za volanom Williamsa na prvom slobodnom treningu

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad Williamsa je potvrdila kako će F2 vozač i rezervni vozač, Jack Aitken, voziti Russellov bolid na prvom slobodnom treningu VN Štajerske, koja se vozi ovog vikenda u Austriji.

Unatoč svim problemima koji su zadesili F1 i ne održavanja testiranja unutar sezone, prilika za mlade vozače je jako malo za vožnju F1 bolida. Williams će tako biti prva momčad koja će za FP1 angažirati mladog vozača u 2020.

Aitken je već testirao za Renault u Barceloni 2018., još dva puta u Španjolskoj te u Baherinu 2019., no ovo će biti prvi put da će voziti ovogodišnji Williams.

“Ako vrijeme dopusti, to će biti rijetka prilika da isprobamo alternativne pristupe za utrku.”

“Jack je naporno radio s inženjerima u Groveu te se radujemo radu s njim na stazi dok nastavljamo s našim intenzivnim testnim programom.

Dave Robson, glavni odgovorni za performanse bolida

Potez je i više nego sjajan, s obzirom na to da će na samom početku sezone dati priliku mladom Aitkenu da sjedne za bolid, a George Russell neće puno toga propustiti jer je cijeli trkaći vikend iza njega. Isto tako, u slučaju da jedan od vozača bude pozitivan na COVID-19, važno je svakako imati rezervnog vozača koji je upoznat s bolidom.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni