Momčad Williamsa je potvrdila kako će F2 vozač i rezervni vozač, Jack Aitken, voziti Russellov bolid na prvom slobodnom treningu VN Štajerske, koja se vozi ovog vikenda u Austriji.
Unatoč svim problemima koji su zadesili F1 i ne održavanja testiranja unutar sezone, prilika za mlade vozače je jako malo za vožnju F1 bolida. Williams će tako biti prva momčad koja će za FP1 angažirati mladog vozača u 2020.
Aitken je već testirao za Renault u Barceloni 2018., još dva puta u Španjolskoj te u Baherinu 2019., no ovo će biti prvi put da će voziti ovogodišnji Williams.
“Ako vrijeme dopusti, to će biti rijetka prilika da isprobamo alternativne pristupe za utrku.”
“Jack je naporno radio s inženjerima u Groveu te se radujemo radu s njim na stazi dok nastavljamo s našim intenzivnim testnim programom.
Dave Robson, glavni odgovorni za performanse bolida
Potez je i više nego sjajan, s obzirom na to da će na samom početku sezone dati priliku mladom Aitkenu da sjedne za bolid, a George Russell neće puno toga propustiti jer je cijeli trkaći vikend iza njega. Isto tako, u slučaju da jedan od vozača bude pozitivan na COVID-19, važno je svakako imati rezervnog vozača koji je upoznat s bolidom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Budi prvi koji će napisati komentar!