Izdvojeno

Horner: Hamilton je taj koji treba mijenjati pristup

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Red Bull momčadi, Christian Horner, smatra kako je Lewis Hamilton upravo taj koji treba promijeniti pristup u budućnosti, nakon drugog incidenta s Alexanderom Albonom u tri utrke.

Nakon dodira u zavoju četiri, nakon kojeg je Albon izgubio potencijalnu priliku za podij, pa čak i pobjedu, sudci su Hamiltona kaznili s pet sekundi. Albon je dosta burno reagirao preko radija, dok je Toto Wolff nakon utrke izjavio kako je kazna ipak bila prestroga.

Nakon ponovnog dodira između navedenog dvojca, Horner kaže kako bi Hamilton trebao propitati svoj pristup.

“Alex nije imao brzine na ravninama, stoga je znao da će imati priliku s unutarnje ili vanjske strane zavoja.”

“Što se tiče njega, posao je obavljen. Već počeo gledati naprijed prema Valtteriju dok se nije Lewisov kotač našao s unutrašnje strane. Stoga, mislim kako je Lewis taj koji bi u budućnosti trebao preispitati svoj pristup.”

Horner je također rekao kako ne zna zašto je Hamilton to napravio te smatra da je Albon imao šansu za pobjedu u utrci.

Međutim, dok neki sugeriraju kako je Albon ipak trebao pričekati s napadom, s obzirom na prednost koju je imao u gumama, Horner smatra kako je Tajlanđanin napravio pravu stvar.

“Najveća prednost mu je bila kod zagrijavanja guma jer su Mercedesi bili na hard gumama kojima treba duže da se zagriju, pogotovo zato što je na stazi bio sigurnosni automobil.”

“Napravio je posao ulazeći u zavoj. Na izlasku iz zavoja je bio ispred i kada je počeo ubrzavati, Lewis je postavio kotač s unutarnje strane. Ne možete biti ljuti na njega zbog toga.

Christian Horner, šef momčadi Red Bulla

Komentiraj

29 komentara

  1. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    svi su vidjeli da šesterostruki, kojem bi rad rukama morao biti neurokirurški ne zna zakrenuti volan još udesno iako nije došao do lockouta jer su svi ostali vozači rasisti? ali zayeb, albon nije potpuno bjel pa nije mogao se pozvati na svoje tako često spominjane akcije na tu temu u zadnje vrijeme.
    Jasno je da je sore loser. jer je to bila očita namjera jednako kao što i nogometaši znaju faulirati a da ne izgleda jako, ali dovoljno za omesti protivnika abila mu je obaveza to učiniti i ne dovoditi u pogibeljnu situaciju drugoga.Ne znam da li ga je moguće tužiti za pokušaj ubojstva u namjeri. To bi bilo zanimljivo raspravljati iako vozači imaju potpisane ugovore po tom pitanju.



    18

    17
    • NoBreaks…po tvom bi Verstapen već gulio 2-3 doživotne..??



      15

      5
      • Tricolore Gorila
        NoBreaks Prikaži

        znaš li o čemu pričaš ili je to samo plod tvojih fikcija? Ja se referiram na staru priču koja je povezana sa šumijem. Situacija 1. 1994 šumaher – hill i situacija 2 coultard – šumi 1999 čini mi se



        3

        8
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          dopuna za koje vjerovatno nikad niste niti čuli, barem 90% čitatelja, bilo je takvih duela dosta, ali krenimo, barem za one koje ja se sjećam:
          -senna-mansell 1986
          -berger mansell 1988 ili 7
          -prost senna,suzuka,
          pa nevedeni, pa dugo, dugo ništa do jučer.
          Neki bi mogli reći da je max prošle godine tako postupio, ali nije jer su bili poravnatih kotača, a uz to je na jednak način leclerc vratio i nije bilo kazni niti u jednom slučaju. Max se u nikog nikad nije zabio sa namjerom zabijanja, što nije isto, jer ništa nije isto i sve je jednako samo ignorantima, a ne ozbiljnim i svjesnim ljudima.



          5

          7
        • Ayrton Senna
          LR7 Prikaži

          Coluthard Hakkinen 1999 Austria start drugi zavoj pa ništa,Mika pada na začelje pa gas do 3.mjesta ciljem,ipak su kriteriji podignuti od tada i danas se kazne lakše i brže zaljepe..Neka druga su to vremena bila..



          3

          0
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          LR7

          ah, taj zaboravio. Hvala i je, točno je da su to bila vremena sa čeličnim ovjesima koji nisu pucali ovako lako kao danas. Naglasak je u namjernom djelovanju a nikako o trkačkim incidentima, jer bi po tome Vettel bio poprilično grozan u toj statistici

          Od svega što sam naveo svi slučajevi su direktno utjecali na ishod prvenstva kao nedostajući bodovi



          2

          3
        • Pirelli Hypersoft
          Einspritz7 Prikaži

          Ne stoji ti to za Maxa , on je prošle godine s namjerom išao na Leclerca , a nije se zabio samo zato što se Leclerc maknuo . I to redovito radi , računa uvijek da će se drugi maknuti , a kad dođe neko ko se se ne želi maknuti , dođe do sudara.



          12

          4
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          Einspritz7

          ako isključiš emocije , tada bi shvatio da griješiš. Naime, kada ideš u pretjecanje vjerovatno ćeš kočiti što kasnije. Ako je to 1 stotinka kasnije pri 320 kmh, koliko je to metara? Nije li to bio razlog dubljeg ulaska u zavoj tada? Leclerc se nije niti mogao braniti jer nije imao apsolutno nikakve šanse u tom naumu a što je i sam priznao.



          4

          8
        • No Breaks neki jednostavno ne razumiju to i nikada neće razumiti nažalost.



          4

          7
        • Pirelli Hypersoft
          Einspritz7 Prikaži

          Ma kakve emocije i ne znam kakve veze kasnije kočenje ima s time što sam napisao . To je bilo nakon kočenje i već debelo unutar zavoja , jasno je vidljivo na snimci da je namjerno trznio prema Leclercu i izbacio ga van staze.



          4

          1
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          Einspritz7

          vidio sam što si pisao prije…hejt ti je middle name a razlog sigurno ne možeš suvislo i sa faktima objasniti što je tipično za tvoju grupu. Fizika nema nikakve veze u ovom sportu? yea ! vidjelo se? pa kako nije dobio kaznu? kako sam vidio, zaista se nema što zapažati što ti pišeš. sorry, ništa osobno.
          A kako iz tvog posta mogu zaključiti da niikad nisi vozio auto sa stražnjim poogonom na način kako se može voziti a ujedno ne povezuješ trzanja volanom na naglim ubrzanjima što neki koji znaju zašto se zove korekcija i ne samo u ovom sportu.



          1

          6
        • Pirelli Hypersoft
          Einspritz7 Prikaži

          A joj šta si ti tu sve nadrobio , najjači su mi takvi likovi koji nabroje hrpu teorija ne bi li pošto-poto opravdali jedan pogrešan potez svog ljubimca. Uz to , navodiš neke svoje teorije o mojoj osobnosti i o mojim vozačkim sposobnostima , a o kojima pojma nemaš .
          Ma kakva vražja korekcija , nije bilo govora o podupravljanju ili preupravljanju , niti naznaka da bi se mogli dogoditi . Još važnije , u tom dijelu zavoja se ni ne radi korekcija , već na početku zavoja , eventualno na izlasku ako ima proklizavanja kad se stisne gas. A ovo je bilo između. Pokušavaš opravdati ono što se ne može opravdati . Ne znam jel se praviš blesav ili nemaš pojma.
          Baš me zanima kako si komentirao prijašnja Maxova ilegalna branjenja , s dvije , pa i tri promjene smjera , vjerojatno si i to opravdavao , samo neznam kako si to uspio . A usput pitanje , zbog koga je uvedena zabrana mijenjanja smjera u zoni kočenja?
          Nazivati suce , već koliko puta , p….ma – potpuno je jasno da se radi o izrazito bezobraznoj osobi. I teško za povjerovati da neće stvarati bezobrazluk i na stazi.
          Eto toliko od mene , stvarno nemam vremena razglabati s nekim ko nema ni zrno objektivnosti i ko si je utuvio u glavu da mu je miljenik savršen i nepogrešiv !
          Pozdrav !



          3

          1
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          ajnšpric

          i dalje smatram da je nogomet apsolutni domet za tebe…nije ovo 4 u…i ne raspravlja mi se iz vrlo jednostavnog razloga-nemam sa kime i nemam o čemu u tvom slučaju. nadam se da ste si napunili dušu stiskanjem minusa kroz multiplicirane acc..meni ne smeta, jer nisam like junkie a to je za poremećene osnova bitka



          1

          4
  2. Ovo mi nije falilo.
    FIA bi nakon svake utrke treba izdati detaljno objašnjenje o ovakvim odlukama pa bi sranja prestala i bilo bi jasnije kako odlučuju. A da ne govorimo da bi trebao postojati stalni odbor sudaca koji sude F1. A ne svaku trku novi bedaki.



    21

    1
  3. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    ”Stoga, mislim kako je Lewis taj koji bi u budućnosti trebao preispitati svoj pristup.”

    Horner je taj savjet trebao davno dati svom vozacu koji je unistio utrku svakom vozacu na gridu makar jednom.



    25

    8
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Sve i jedan na gridu bi mu to isto napravio u sličnoj situaciji. Mladac je pokazao što je to biti “greenhorn”…….. Ili je možda očekivao da će mu se Lewis maknuti.



    6

    24
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Dodao bih još ovo. Pregledavajući jučer utrku vidi se ljepo kako u prvom krugu Lewis pokušava zaobiči Albona s vanjske strane. Naravno Albon pokušava spriječiti Lewisa u njegovom naumu. Lewis je znao što mu se može dogoditi te je otišao široko, malo time usporio sebe i čitav se bez problema vratio, doduše iza Albona, na stazu. To Horner nije vidio. Brda komentara na Netu govori da je Albon bio u 9-om krugu bezpotrebno, naivno agresivan umijesto da je napravio isto što je i Lewis napravio u prvom krugu. I što sad’….? Treba pročitati što je rekaoToto o tome za razliku od prljavog Hornera.


      0

      2
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    U Brazilu je Ham kažnjen jer se zaletio ko sivonja u Albona i sve kazne su i bi bile opravdane da su veće.Ovo jučer se svodi na zaključak:upropastena je nekome trka a možda i pobjeda i kaznu pišemo bez obzira što je pre oštra.E sad kada bi ovo bilo pravilo ubuduće gubi se izraz ‘trkači incident’..Mi ovdje se nadmudrujemo s napadima,osudama ili branjenjem Hamiltona dodjeljujuči si minuse a nitko da paralele povlači jel Brazil veze nema s ovim jučer jer tamo je namjera ko jučer Vetela(zabijanje čisto) a ovdje bez obzira ko šta misli Ham ostao u putanji a ovaj se nasukao Ponavljam šteta ogromna za malog,al sad tu slušat neko spominjanje boje kože radi incidenta ma mislim stvarno popišam se po svojih 30 god gledanja formule,baš žalosno..



    3

    10
    • Tricolore Gorila
      NoBreaks Prikaži

      tko je uveo politiku u F1? Jučer vidim talijanske i ine videa koji to potvrđuju i jasno je što se događa, a to sam predvidio prije 2 godine ovdje na portalu. Čak sam imao i problema zbog toga. Vidljivo je sa mjeseca što se događa onome tko je informiran i tko misli svojom glavom



      4

      0
    • Sad sam nešto skužio, kad se Hamilton u nekoga zabije oni se okrenu na stazi, a on nastavi. Dok je kod Vettela suprotno, on kad se zabije se i izvrti. To je i pravednije, bravo za Vettela, uvijek sam rekao da je gospodin.



      3

      0
  6. Hamilton je jednostavno zaboravio utrkivati se kotač uz kotač, zato jer nije navikao da ga netko napada sve ove godine.



    9

    6
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Na istome mjestu je u prvim krugovima Hamilton odustao od napada na Albona jer je znao da ako nastavi kao glavonja da će doći do sudara. Albon je ipak išao na sve ili ništa jer je znao da je pobjeda nadomak ruke. Krivi tajming. Naravno da Horner brani svog vozača. To je normalno. međutim ostaje činjenica da je ovo najgoripočetak za RB u zadnjih nekoliko godina i negdje mora ispucati frustraciju.



    1

    3
  8. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    A jel tako pričao i u Singapuru 2010 ?



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni