Izdvojeno

Wolff: Kazna za Hamiltona je prestroga

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Mercedesa, Toto Wolff, smatra kako je kazna za Hamiltona, koja ga je u konačnici koštala podija, prestroga.

Nakon posljednjeg sigurnosnog automobila, Albon se približio Hamiltonu te pokušao ga prijeći u zavoju četiri s vanjske strane. No, dogodila se slična situacija kao u Brazilu prošle sezone, te je tako Albon ostao još jednom bez podija, ali i Hamilton, nakon što je dobio kaznu od pet sekundi zbog incidenta.

Razgovarajući o događaju nakon utrke, Wolff je rekao kako Hamilton nije mogao napraviti ništa drugačije.

“Sudci su uvijek u teškoj situaciji kada trebaju donijeti odluku.”

“Mišljenja sam kako je ovo bio loš dan za Lewisa i za momčad.”

“Kazna od tri mjesta pomicanja na gridu, nakon što je Red Bull iskopao drugi kut kamere, svakako je utjecala na njega.”

“Iz moje perspektive, kazna od pet sekundi je prestroga.”

“Lewis nije mogao više skrenuti u zavoju. Albon je imao oko 40% prostora staze da odradi zavoj. Bila je to drugačija situacija s obzirom na prvi krug, kada je Lewis trebao usporiti kada ga je Albon izgurao.”

“Po mom mišljenju, kazna nije opravdana. Ali, razumijem složenost posla prilikom donošenja pravih odluka. Neke idu u tvoju korist, neke ne.”

Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa

Tako je mladi Tajlanđanin ponovno ostao kratkih rukava, no, nova prilika je već ovaj tjedan na istoj stazi, tako da nema sumnje kako ćemo gledati još jednu zanimljivu utrku na Spielbergu.

Komentiraj

34 komentara

  1. Charles Leclerc
    Vedo99 Prikaži

    “Lewis nije mogao više skrenuti u zavoju.” Ovo je doslovno njegov jedini argument i jos k tome jako slab jer je Lewis okrenuo volan za samo 90 stupnjeva u desno, sto je za 90 stupnjeva manje od full locka, mogao je jos malo skrenut i prosli bi obojica bez problema.
    Prestizanje je bilo prakticki gotovo u trenutku kontakta i Albon je bio ispred za vise od pola bolida, ali Lewis je zaboravio da kao i u gradskom prometu, vozac iza mora vise paziti



    17

    4
    • Imao je Ham i vise nego dovoljno mesta desno od sebe, i obojica bi prosli bez problema, a zasto nije iskoristio taj prostor, to je sad sasvim drugi par rukava…



      16

      2
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    5 seconds is a joke !!
    Trebalo je biti 25 barem.. Namjerno uništio utrku Albonu.. Licemjernik.



    13

    7
  3. Kakvi licemjeri vode ekipe to nisu istine! A sto su pricali kad je na pocetku utrke u VN Britanije kimi napravio to Hamiltonu? Zanimljiva taktika i kako je 10 sec malo. Unistio je utrku covjeku koji bi lako mguce pobjedio. Kazna je preblaga pogotovo jer tu nije trebao ni biti, nego startati 13…..



    25

    5
  4. Kimi Raikkonen
    Michael Schumacher Prikaži

    Bude netko konačno rekao da je Albon imao mjesta s desne strane za još pola bolida ili ćemo tu “sitnicu” zanemarit.



    4

    16
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ma nemoj. A da je bilo tko drugi u pitanju onda bi kazna bila opravdana jel tako.



    2

    0
  6. …sram ih bilo u rb-u jer su iskopali drugi kut kamere i još veća sramota što žele pobijediti…ne razumijem tu etiku u kojoj želiš pobijediti merc?…zar ne mogu svi biti organizirani kao ferrari?…



    25

    1
  7. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ova fotografija u naslovu članka govori više od riječi. Sve je jasno, k’o dan.



    12

    1
  8. Ferrari
    Korisnik Prikaži

    ovi iz mercedesa su stvarno najlošiji gubitnici na gridu, al uvjerljivo



    8

    3
  9. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    zanimljivo je da je bogom danog tamnoputog svi u zadnje vrijeme peglaju sa vanjske strane, ko zadnjeg početnika. 3x max prošle godine u brazilu, čak i gasly ako mogu u jednadžbu zbog fun efekta?



    10

    2
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Jedina kazna koja bi bila poštena je da se Mr. Chain izvrtio i odustao, a Albon došao do podija.



    3

    1
  11. Formula1
    f1zd Prikaži

    Meni i dalje Lewis ne izgleda kriv….nije otvorio volan kao Max prošle godine, a Albon nije trebao tamo ići. Na kraju mi je drago što je dobio kaznu, ali nisam siguran da ju je zaslužio.



    2

    12
    • Blue Flag
      Tow Pie Pie Prikaži

      Po meni je Hamilton kriv jer ga je Albon prošao, ali 100 % sam uvjeren da nije bilo namjere sa Hamiltonove strane da izbaci Albona, jednostavno loša procjena sa njegove strane. Ako nije mogao ostaviti više prostora zbog podupravljanja možda je mogao minimalno usporiti, može biti da bi se u tom slučaju on izvrtio jer bi moguće zbog kočenja mogao izgubiti stabilnost u zavoju, neznam, lako je nagađati nakon svega. Jednostavno, Hamilton se nije snašao na vrjeme da reagira kako treba. Iznenadio ga je Albon.



      6

      3
      • Ferrari
        Korisnik Prikaži

        ma de kakvo podupravljanje nemojte bit smješni, nije ga imao šta iznenadit jer nije pao s neba na to mjesto nego je krenio potez na kočenju, znao je ovaj točno di je, a na kraju ga je i jasno vidio i mogao bez problema navit volan još malo desno da napravi 10cm da se ne dodirnu



        4

        0
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          slažem se, ali nije morao isključivo volanom zakretati. Bilo je dovoljno stisnuti gas (svi valjda znamo kako je sa zadnjim pogonom) , a ne podići nogu sa gasa! Kad se objavi telemetrija gasa tada može još više potonuti ili biti aboliran od težih optužbi.



          4

          0
        • Toro Rosso
          25_321 Prikaži

          to je to, pustio gas da zvekne albona u straznji kotac i sad se pravi nevinasce. DSQ.



          2

          0
    • A di je Albon trebao ići? Pustiti gas nakon što ga je već prošao za skoro cijeli boild i sam na začelje pa da je siguran…



      4

      0
      • smije vozit po rubniku, nije merc. :D



        7

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Nije baš pametno pretjecati s vanjske strane u tom zavoju, pogotovo kad znaš da imaš puno brži auto i da ga lako možeš preći s DRSom u sljedećem krugu..



        3

        1
        • Blue Flag
          Tow Pie Pie Prikaži

          Sigurno je mogao pričekati DRS zonu ali je Albon osjetio priliku i napao kao pravi F1 vozač a ne da čeka DRS pomoć. Svaka mu čast za napad na tom zavoju, sviđa mi se njegov vozački instinkt (kao prošle godine kada je prošao Ricciarda u Spa u onom zavoju prije Pouhona sa vanjske strane). Sva trojica novaka (Russel, Norris i Albon) od prošle sezone su mi odlični i neznam koji mi je draži, svaki ima onu pravu stvar kvalitetnog F1 vozača (instinkt, racecraft…kako god to zvali).



          4

          0
  12. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    https://www.youtube.com/watch?v=kPc6p6_JegI

    mislim da je ovdje dobro objašnjeno zbog čega su se odlučili za kaznu.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni